Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ هادی امیدوار گفت: طبق آمار و اطلاعات موجود روز جمعه تعداد زیادی از زائران پیاده وارد مشهد شده اند و خوشبختانه امروز نیز ترافیک در محور‌ها منتهی به مشهد روان است.

وی افزود:هم اکنون زائران پیاده حداکثر در فاصله ۵۰ کیلومتری مشهد قرار دارند و امروز بیشترین حجم زائران پیاده به مشهد وارد می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس پلیس راه خراسان رضوی گفت: بیشترین تعداد تردد زائران پیاده امام هشتم (ع) در مسیر ملک آباد به مشهد است که جاده قدیم نیشابور برای این افراد به صورت ویژه در نظر گرفته شده و تردد وسایل نقلیه در این محور ممنوع است.

امیدوار گفت: طی چند روز گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل تعداد ورود وسایل نقلیه و زائران به مشهد ۹ درصد افزایش داشته است.

رئیس پلیس راه خراسان رضوی تصریح کرد: به منظور جلوگیری از حادثه برای کاروان‌های پیاده نکات ایمنی به مسئولان کاروان‌ها آموزش داده شده است تا این زائران به سلامت به مشهد وارد شوند.

وی تاکید کرد: تیم‌های پلس راه در مسیر‌های منتهی به مشهد حضور دارند و بر تردد زائران پیاده و وسایل نقلیه نظارت می‌کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

902/900

تردد پرحجم زائران پیاده جاده‌های منتهی به مشهد رئیس پلیس راه خراسان رضوی سرهنگ هادی امیدوار

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۷۹۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه مسابقه تیم‌های مس رفسنجان و پیکان تهران

سرهنگ سیدرضا سادات حسینی گفت: دیدار تیم‌های مس رفسنجان و پیکان تهران ساعت ۱۷ و ۴۵ دقیقه پنج شنبه ۶ اردیبهشت ماه در ورزشگاه شهدای صنعت مس برگزار می‌شود.

وی افزود: به منظور برقراری تدابیر انتظامی و ترافیکی در محدوده و معابر پیرامونی ورزشگاه از ساعت ۱۶ در معابر منتهی به ورزشگاه واقع در ابتدای محور رفسنجان به سرچشمه محدودیت‌های تردد خواهیم داشت که این ممنوعیت توقف و تردد از زمان اجرای طرح در صورت لزوم در معابر پیرامونی منتهی به ورزشگاه نیز اجرا خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • بازگشایی جاده تربت جام -صالح آباد
  • اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه مسابقه تیم‌های مس رفسنجان و پیکان تهران
  • جاده تربت جام -صالح آباد خراسان رضوی بازگشایی شد
  • بازگشایی جاده تربت جام -صالح آباد خراسان رضوی
  • مسدود شدن محورهای منتهی به شهرستان زیرکوه/جاده قاین لغزنده است
  • انسداد جاده تربت جام- صالح آباد بر اثر وقوع سیل
  • سیلاب جاده تربت جام - صالح آباد در خراسان رضوی را مسدود کرد
  • آغاز آماده‌سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیرهای منتهی برای اربعین حسینی
  • بازدید معاون دادستان مرکز خراسان رضوی از نقاط حادثه‌ساز جاده کلات
  • یک کشته در برخورد تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان