Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا امیریان روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: همچنین در این مدت حدود 54 هزار تخته موکت، بیش از 572 هزار و 600 کنسرو موادغذایی و نزدیک به 657 هزار و 700 بطری آب معدنی نیز میان زلزله زدگان توزیع شده است.
امیریان افزود: برای توزیع بهتر کمک های مردمی و تهیه شده توسط ادارت و نهادهای مختلف کشور از 10 فروند بالگرد استفاده شد تا این کمک ها به مناطق دورافتاده و روستاههای دوردست منطقه نیز برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمانشاه با بیان اینکه موادغذایی و آب در مناطق زلزله زده به قدر کافی وجود دارد، ادامه داد: آنچه که امروز مردم زلزله زده بیش از هرچیز دیگری به آن نیاز دارند، وسایل گرمایشی مانند لباس گرم، پتو و همچنین موکت و زیرانداز است.
وی گفت: به هموطنان عزیز توصیه می شود با توجه به تنوع اقلام کمکی، در صورتی که قصد کمک دارند می توانند مبالغ نقدی خود را به شماره حساب 99999 جمعیت هلال احمر و یا سایر نهادهای دولتی قابل اعتماد واریز کنند تا براساس شرایط منطقه خرید صورت گیرد.
امیریان همچنین به آغاز توزیع بسته های غذایی 3 روزه میان زلزله زدگان خبر داد و گفت: از روز دوشنبه نیز بسته های غذایی و مورد نیاز یک ماهه این افراد توزیع خواهد شد.
زمین لرزه شدیدی ساعت 21:48 شامگاه یکشنبه 21 آبان 96 با قدرت 7.3 درجه در مقیاس درونی زمین (ریشتر) در ژرفای 9.33 کیلومتری زمین استان های کرمانشاه، ایلام و کردستان و بخش های گسترده ای از غرب و شمال غرب کشور را لرزاند.
کانون این زمین لرزه مرز ایران و عراق نزدیکی شهر ازگله در استان کرمانشاه گزارش شده که زیان ها و خسارت های مالی و جانی زیادی به بار آورده است.
زلزله 7.3 ریشتری یکشنبه شب در استان کرمانشاه به هفت شهرستان و بیش از یک هزار روستای استان کرمانشاه خسارت وارده کرده است.
براساس اعلام معاون وزیر بهداشت، 10 هزار و 197 نفر در زلزله یکشنبه شب استان کرمانشاه مصدوم و 436 نفر نیز جان خود را از دست دادند.
1625/7458
خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشار: محسن فتاحی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۵۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، حمیدرضا کریمی با تاکید بر لزوم تعیین تکلیف وسایل نقلیه توقیفی موجود در پارکینگ‌های انتظامی استان کرمانشاه گفت: براین اساس طبق قانون، پلیس راهور باید از طریق وسایل ارتباط جمعی به فاصله یک ماه دو مرتبه به مالکان خودروهای رسوبی و وسایل نقلیه فرسوده جهت ترخیص اطلاع رسانی کند.
وی افزود: در صورتی که مالک ظرف مدت سه ماه از تاریخ انتشار آگهی وسایل نقلیه از مراجعه خودداری کند، وسیله نقلیه در حکم رها شده تلقی می شود و طبق مقررات تعیین تکلیف خواهد شد.
دادستان کرمانشاه اظهار داشت: همچنین برای وسایل نقلیه ای که دارای شماره تلفن و نشانی مالک هستند، علاوه بر فراخوان پلیس راهور، از طریق پلیس های تخصصی مربوطه ابلاغ هایی به مالک صورت گیرد و یا با آنها تماس گرفته شود.
وی در ادامه گفت: پلیس راهور باید لیست تمام خودروهای فرسوده غیرقابل استفاده و اسقاطی را احصاء و تفکیک کند و به قید فوریت اقدامات لازم را در جهت ترخیص آنها را به صورت جداگانه اجرایی کند.
کریمی خاطرنشان کرد: به منظور جلوگیری از انباشت مجدد خودروهای رسوبی در پارکینگ ها، در زمان توقیف هر خودرویی باید اطلاعات و مشخصات کاملی از مالک و متصرف آن همچون پلیس راهور، پلیس راه، پلیس‌های تخصصی انتظامی ،کلانتری ها و پاسگاه‌ها و ... ثبت شود.

دیگر خبرها

  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • تجهیز سیستم گرمایشی مدارس همدان با طرح شهید عرب
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • بازدید هیات مالزی از کمک ها به زلزله زدگان هرات
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شوند
  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شود
  • تعیین تکلیف خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه
  • زمین احداث پارکینگ وسایل نقلیه سنگین در کرمانشاه تامین شد