Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@03:57:49 GMT

محرومیت در انتظار یک ملی پوش تکواندو

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۹۰۵۳۸

محرومیت در انتظار یک ملی پوش تکواندو

سازمان تیم های ملی تکواندو به زودی در خصوص یک ملی پوش که در اردوهای تیم ملی حضور نامنطمی دارد تصمیم گیری کند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی تکواندو در حالی امشب تهران را به قصد حضور در رقابتهای انتخابی گرنداسلم ترک می کند که در آخرین روز نام یک عضو این تیم از بین مسافران چین حذف شد. 

شنیده ها حاکی از آن است که این عضو تیم ملی حضوری نامنظم در اردوهای تیم ملی داشته و به هشداری کادر فنی و مسئولان سازمان تیم های ملی توجهی نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس وی در اختیار کمیته انضباطی قرار گرفته تا در خصوص وی تصمیم گیری شود. به نظر می رسد محرومیتی چند ماه در انتظار این تکواندوکار می باشد. 

این ملی پوش تکواندو در چند ماه اخیر در ترکیب تیم منتخب دانشجویان و تیم اعزامی به بازیهای کشورهای اسلامی مدال‌های خوشرنگی را برای کشورمان کسب کرده است، ولی کادر فنی تیم ملی از بی نظمی های وی به ستوه آمده و تصمیم گیری در مورد او را به سازمان تیم های ملی سپرده است. 

شایان ذکر است که تیم ملی تکواندو امشب تهران را به مقصد چین ترک می کند تا طی روزهای آتی در رقابتهای انتخابی گرند اسلم شرکت نماید. 

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۹۰۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض استقلال به رای محرومیت سیدحسین حسینی در کمیته استیناف

حسین حسینی کاپیتان استقلال به دلیل مصاحبه‌ای که بعد از بازی با شمس‌آذر انجام داد از سوی کمیته انضباطی یک جلسه از همراهی تیمش محروم شد تا در بازی حساس برابر تراکتور در هفته بیست و پنجم لیگ برتر غایب باشد.

مسئولان حقوقی استقلال نسبت به این حکم کمیته انضباطی به کمیته استیناف اعتراض و نامه‌نگاری کرده‌اند تا در صورت امکان محرومیت این بازیکن باز هم به جریمه نقدی تبدیل شود.

قرار است کمیته استیناف قبل از دیدار استقلال مقابل تراکتور به اعتراض آبی‌پوشان رسیدگی کند.

دیگر خبرها

  • ۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی
  • فیلم| محرومیت ۵ نفر به‌خاطر کتک‌زدن داور!
  • محرومیت از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف
  • تامین آب آشامیدنی روستای کهن دژ
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت کاپیتان خود
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت سیدحسین حسینی در کمیته استیناف
  • محرومیت یک تا ۱۰ سال از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف کنکور
  • ۱۰ سال محرومیت از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف در کنکور
  • اعمال محرومیت یک تا ۱۰ سال از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف در آزمون سراسری
  • ۱۰ سال محرومیت از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف در آزمون سراسری