Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانونهای مساجد خراسان جنوبی از ارسال محموله کمک های مردمی فعالان مسجدی به ارزش بیش از ۱۴۰ میلیون ریال به مناطق زلزله زده کرمانشاه خبر داد.

حجت الاسلام ابرهیم سبزه کار در گفتگو با خبرنگار شبستان در بیرجند اظهار داشت: از آغازین روز وقوع زمین لرزه در کرمانشاه،‌ مردم نوع دوست خراسان جنوبی در تکاپوی برای ارسال کمک های مورد نیاز مردم زلزله زده برآمدند که در این میان،‌ فعالان حوزه مسجد و اعضای کانونهای فرهنگی هنری نیز همپای دیگر مسئولان به جمع آوری مایحتاج این مردم شریف پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: در همین راستا موکب مسجد جامع قدیم شهرستان فردوس که امسال نیز همچون سال گذشته با استقرار در کاظمین، خدمات رسانی موفق و خوبی را به زائران حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) داشت، روز جمعه (۲۷ آبان) راهی مناطق زلزله زده شد تا با استقرار در ثلاث باباجانی به زلزله زدگان خدمت رسانی کند.

 

 

مسئول دبیرخانه کانونهای مساجد خراسان جنوبی ادامه داد: قرار است این موکب در سه بخش «نانوایی،‌ اسکان و استحمام» به زلزله زدگان عزیز کرمانشاه خدمات رسانی بکند و امکانات و تجهیزات لازم برای اسکان برای ۵۰۰ نفر نیز در این موکب پیش بینی شده است.

 

 

وی در ادامه با تاکید بر اینکه در ادامه این خدمات رسانی اهالی مسجد به مردم زلزله زده،‌ محموله کمک های مردمی نیز صبح امروز (۲۹ آبان) راهی مناطق زلزله زده شد،‌ گفت: این محموله به ارزش ریالی بیش از ۱۴۰ میلیون ریال بود.

 

 

حجت الاسلام سبزه کار گفت: ۱۰۰ تخته پتو، ۴۰۰ ثوب البسه،‌۱۰۰ بسته شیرخشک،‌ ۱۵۰ ثوب البسه بچه، ۱۰۰ عدد اسباب بازی،‌ ۱۰ عدد چراغ گرمایشی، ۱۰ عدد بخاری برقی،‌۵۰ جفت کفش، ‌۱۵ عدد کیف مدرسه،‌۱۰۰ متر موکت،‌ یک کارتن دارو، ۱۰ شل آب معدنی در قالب این محموله ارسال شده است.

 

وی ادامه داد: همچنین مقادیری لوازم بهداشتی نیز به همت مردم و فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد و مقداری مبلغ نقد جمع آوری شده است که این محموله ارسالی،‌ در ثلاث باباجانی توسط موکب کانون فرهنگی هنری موعود شهرستان فردوس بین مردم توزیع خواهد شد.

 

 

وی خاطرنشان کرد: تجهیزات لازم برای استحمام که از سوی موکب کانون فرهنکی هنری موعود شهرستان فردوس به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کرد نیز به کرمانشاه ارسال شده است که بتواند خدمات رسانی مطلوبی از سوی مردم نوع دوست خراسان جنوبی به مردم کرمانشاه انجام شود.

 

 

 

 

 

پایان پیام/70

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۰۶۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان

سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب استان سیستان و بلوچستان توزیع شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرتیپ پاسدار سید حسن مرتضوی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه با اعلام این خبر گفت: قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه از ابتدای حادثه سیل اخیر در منطقه سیستان و بلوچستان اقدامات و خدمات موثری را به مردم این منطقه ارایه نموده و در ادامه این خدمات جریانی جهادی امروز محموله‌ای بزرگ شامل آرد، موادغذایی از قبیل برنج، روغن، انواع کنسروجات، ماکارانی، آب معدنی، رب و همچنین البسه ورزشی برای کودکان و نیز لوازم التحریر مدرسه بین مردم مناطق سیل زده در حال توزیع می‌باشد.


فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در ادامه با بیان اینکه تاکنون کمک‌های نیروی زمینی سپاه مبالغی بالغ بر ۵ میلیارد تومان بوده که در مناطق سیل زده جنوب استان توزیع شده است.


فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس نیروی زمینی سپاه اضافه کرد: نیرو‌های امدادی این قرارگاه به صورت مداوم و شبانه روزی در مناطق سیل زده حضور دارند و به انجام ماموریت‌های امداد و نجات می‌پردازند.


سرتیپ پاسدار مرتضوی تأکید کرد این کمک‌ها تا زمانی که نیاز مردم منطقه باشد، در کنار سایر خدمات جهادی و امدادرسانی سپاه ادامه خواهد یافت.
وی ادامه داد: قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه از آغاز سیل در استان سیستان و بلوچستان همواره در کنار مردم این خطه بوده و به کمک‌های خود ادامه می‌دهد.

دیگر خبرها

  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده
  • چهار هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بازسازی مناطق زلزله‌زده و حل برخی از مشکلات کلانشهر کرمانشاه
  • برای اتمام واقعی بازسازی زلزله کرمانشاه و ایمن سازی استان ۴ همت اعتبار نیاز است
  • کرمانشاه وارث‌دار پروژه‌های نیمه تمام افتتاح شده دولت قبل است
  • مبلغ مسئولان کرمانشاه برای تکمیل مناطق زلزله‌زده دقیق نیست
  • امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب مناطق عشایری سرایان
  • جریان گاز در مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی و کرمان پایدار است/ اعزام تیم‌های امداد برای خدمت‌رسانی
  • بیشترین خسارت سیل به راه‌های مواصلاتی خراسان جنوبی
  • بیشترین خسارت سیل به راههای مواصلاتی خراسان جنوبی
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان