Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه چابهار با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب وانتظارات این رهبر فرزانه از نیروی بسیج گفت: بسیج باید در عین حفظ آمادگی نظامی خود در تمامی عرصه ها نقش فعالانه را به نمایش بگذارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چهاربهاران، حجت السلام والمسلمین سید محمد موسوی در دیدار با فرمانده و کارکنان سپاه چابهار، ضمن گرامیداشت یاد وخاطره امام راحل و تشریح اهداف هفته بسیج گفت: بسیج در کلمه اول یادآور امام راحل و این شخصیت تاریخی زحمات گسترده ای در وحدت بخشی بین مردم ایجاد و صفی از استکبار ستیزی را در مقابل دشمنان با نام بسیج تشکیل داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به خیانت های دشمنان و منافقان داخلی افزود: تدبیر ارزشمند امام راحل منجر به تشکیل این سازمان مردمی شد و مردم نیز با عشق امام راحل را همراهی کردند.

امام جمعه چابهار بیان کرد: سپاه خادم فرهنگ و رشد و توسعه بسیجی است و انقلاب اسلامی از این شجره بهره می برد.

وی تصریح کرد: تفکر بسیجی تفکری است که نه تنها فرد بلکه جامعه را می تواند متحول کند، هر جامعه ای اگر بتواند چنین تفکری را در بین مردمانش اشاعه دهد دروازه های پیشرفت و تمدن بر آن گشوده خواهند شد و شکوفه های پیروزی و نشاط برآنها لبخند خواهد زد؛ بنابراین می توان گفت اشاعه و بسط تفکر بسیجی به عنوان یک نیاز جدی برای همه جوامع که به سمت پیشرفت و توسعه گام برمیدارند از ضروریات است.

حجت السلام موسوی تنها راه نجات و مسیر اقتدار بسیج را دنبال راه رهبری عنوان کرد و گفت: کسی که پرچم دست اوست باید شاخص باشد و رهبر شاخص عملکرد گفتار و ارشادهایمان و کارهای ارزشی است.

وی خاطرنشان کرد: تفکر بسیجی قوم و قبیله نمی شناسد همه ما خادم هستیم و هر چه برای تقویت بسیج  کار کنیم برای توسعه، رشد و فرهنگ بسیجی تلاش کرده ایم.

فرمانده سپاه چابهار در ادامه با اشاره به صحبتهای مقام معظم رهبری بر اهمیت اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: در هفته بسیج افتتاح چند طرح اقتصاد مقاومتی داریم که هدف آن ترویج و تحقق بحث اقتصاد و نیازهای جامعه اسلامی است.

سرهنگ علی کوهستانی با اشاره به برنامه‌های ویژه بسیج برای حاشیه شهر بیان کرد: چابهار پایین‌ترین شاخصه‌های توسعه انسانی را دارد، بخشی از ماموریت بسیج در چند سال گذشته خدمت‌رسانی به مردم حاشیه شهر چابهار بوده  است.

وی خاطر نشان کرد: سپاه شهرستان در این هفته با اجرای برنامه های استکبار ستیزی و روحیه رزمندگی و دفاع از ارزش های دفاع مقدس برنامه ریزی خوبی شده است که روحیه نشاط و سلامتی برای همه بسیجیان باشد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۰۹۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی تمامی دستگاه ها برای کمک به  کشاورزان  در بارندگی پیش رو

محمد خانچی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار با اشاره به جلسات مدیریت بحران برای مقابله با خسارت های احتمالی بارش های اخیر از هماهنگی های صورت گرفته بین دستگاه های خدمت رسان خبر داد و گفت: بعد از اعلام سازمان هواشناسی در خصوص بارندگی های پیش رو جلسات هماهنگی مقابله با خسارت های ناشی از بارندگی در استانداری خوزستان آغاز و تمامی دستگاه های اجرایی به حالت آماده باش درآمده و تمام امکانات آن ها برای جلوگیری از خسارت بسیج شده اند، امیدواریم بارش اخیر موجب برکات فراوانی برای استان و مقابله با تنش های آبی پایین دست کرخه باشد و تابستان اخیر با کمترین مشکل سپری شود.

خانچی با بیان اینکه امسال بارندگی خوبی در استان داشتیم و سطح زیر کشت قابل ملاحضه بود اما بارندگی پیش رو برای کشاورزان نگرانی هایی را به وجود آورده است، ادامه داد: کشاورزان تلاش کردند با برداشت محصول از آسیب آن جلوگیری کنند،با تدابیر استاندار قرارگاهی در حوزه معاونت اقتصادی تشکیل و شاهد هم گرایی و هماهنگی بیش از پیش دستگاه های اجرایی در سطح استان و کشاورزان بودیم که در جهت مدیریت و کمک به انتقال گندم کشاورزان به سیلوهای سرپوشیده صورت گرفت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار می‌گوید: به دلیل اینکه حجم بالای گندم ها در برخی از نقاط بالا بود، انتقال تمام محصولات به سیلوها موفقیت آمیز نبوده است ضرورت دارد کشاورزان، مجموعه ادارات استان از جمله تعاون روستایی تمهیدات لازم جهت پوشاندن محصولات انجام شود تا خسارتی به کشاورزان وارد نشود.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • آمادگی تمامی دستگاه ها برای کمک به  کشاورزان  در بارندگی پیش رو
  • ظرفیت نخبگان بسیجی قم در رونق تولید باید به کار گرفته شود
  • نقش‌آفرینی ورزشکاران بسیجی گوشه‌ای از افتخارات بسیج است
  • کارگران مقابل جنگ، تحریم، فتنه، تکفیر و ترور، شرافتمندانه ایستاده‌اند
  • فرمانده کل سپاه پاسداران یک پیام صادر کرد +جزئیات
  • سرلشکر سلامی: سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود
  • سردار سلامی: سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود
  • سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود
  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم
  • قدردانی از کارگران بسیجی نمونه اراکی