Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@10:42:40 GMT

پولادگر: هیچ محدودیتی برای رشد تکواندو نیست

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۱۶۰۵۳

پولادگر: هیچ محدودیتی برای رشد تکواندو نیست

رییس فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران گفت: هیات تکواندو استان مرکزی از امتیاز ویژه اش که نزدیکی به مرکز است به خوبی استفاده نکرده است.

به گزارش ایسنا، محمد پولادگر در جلسه مجمع انتخابی رییس هیات تکواندو استان مرکزی با بیان اینکه در شرایط موجود اقتصادی کشور پذیرفتن مسئولیت مخصوصا در حوزه ورزش بسیار سخت است افزود: پاسخگوترین مجموعه ها به مردم مجموعه ورزش است چراکه تمامی اقشار با هر اندازه از اطلاعات در حوزه ورزش پرسشگر هستند و همین مهم کار مدیران وزشی را سخت می کند چون گاهی اظهار نظرهایی که بر پایه اطلاعات کم صورت می گیرد، مشکل ایجاد می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه با توجه به شرایط جغرافیایی استان مرکزی توقع ما از هیات استان بیشتر از اینهاست، افزود: هیات این استان طی چند دوره جزو ۱۰ هیات برتر کشور بوده است اما در سال ۹۵ رتبه ۱۳ را کسب کرد. این به معنی کم شدن فعالیت هیات استان نیست، بلکه نشان می دهد که فعالیت هیات های دیگر استانها افزایش یافته است و این مهم باید مورد توجه هیات استان قرار بگیرد.

پولادگر اظهار کرد: انگیزه زیادی در هیات های کشور برای رشد و پیشرفت وجود دارد و استان ها باید به میزان انگیزه فقعالیت خود را نیز افزایش دهند وگرنه از هیات های دیگر عقب می مانند.

وی با اشاره به گسترده شدن حضور تکواندوکاران در تمامی نقاط کشور اظهار کرد: از دورافتاده ترین نقاط کشور افرادی عضو تیم ملی شده و مدال های جهانی کسب کرده اند و این مهم نشان می دهد که امروز هیچ محدودیتی برای رشد در این رشته وجود ندارد.

پولادگر با اشاره به وقوع زلزله در استان کرمانشاه گفت: یکی از مجهزترین خانه های تکواندو کشور در استان کرمانشاه فعالیت می کند و قهرمانان بسیاری از این استان در سنین مختلف در عرصه های جهانی درخشیده اند و از جمله آنها کاپیتان کرمانشاهی تیم ملی است که حال با حضور در مناطق زلزله زده به مردم خود یاری می رساند.

وی گفت: تکواندو دیگر یک رشته دست نیافتنی برای جوانان نیست و دانش فنی آن در یک نقطه متمرکز نیست، فدراسیون توانسته این دانش را در تمام نقاط کشور گسترش دهد. در چنین رشته ای افراد باید بدانند که فاصله با مرکز برای آنها مصونیت ایجاد نمی کند و عقب نیفتادن از استان های دیگر در چنین شرایطی نیازمند تلاش است.

وی با اشاره به کمک های رییس هیات استان مرکیز در زمینه طراحی و ساخت تجهیزات الکترونیکی تکواندو به فدراسیون اظهار کرد: از رییس هیات انتظار می رود با توجه به توانمندی های خود و با برخورداری از حمایت مجمع و مدیرکل ورزش و جوانان استان فعالیت هیات را ارتقا دهد.

پولادگر از اعضای مجمع نیز خواست نقش خود را در بهبود عملکرد هیات ایفا کرده و به عنوان بازوی هیات رییس هسات استان را در شناسایی و رفع مشکلات این رشته یاری کرده و در طول دوره در کنار هیات حضور داشته باشند.

به گزارش ایسنا، عابد حقدادی مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی نیز در این جلسه توجه ویژه به شهرستان ها توسط هیات تکواندو را خواستار شد و گفت: توجه ویژه به بخش بانوان به عنوان یکی از اولویت های استان، تعامل خوب و شایسته با رسانه ها و جذب منابع خارج از سیستم دولتی از جمله انتظاراتی است که از هیات تکواندو وجود دارد.

وی اظهار کرد: منابع دولتی و کمک فدراسیون محدود است و قطعا پاسخگوی نیاز تکواندوی استان نیست، برنامه ریزی ها باید به گونه ای صورت گیرد که بهره مندی از کمک حامیان مالی و سایر بندهایی که در ایین نامه هیات های ورزشی دیده شده محقق و در این حوزه ها اقدام شود.

حقدادی با تاکید بر لزوم افزایش کمی ورزشکاران در این رشته گفت: فعالیت ۵ هزار ورزشکار سازماندهی شده در رشته تکواندو در استان مرکزی قابل قبول نیست و به جهت جذابیت و ظرفیتی که این رشته المپیکی از آن برخوردار است، افزایش این تعداد نیز یکی از انتظارات از هیات استان است.

وی برنامه ریزی جدی و مناسب توسط هیات استان در حوزه قهرمانی را نیز خواستار شد و گفت: این برنامه ها باید به صورت متوازن در حوزه آقایان و بانوان تدوین و اجرا شود. خانه تکواندو نیز در اختیار هیات قرار گرفته و امید است به نحو بهینه از آن استفاده شود.

گفتنی است، در این جلسه حسن ویسمه با اخذ ۱۷ رای برای چهار سال دیگر به عنوان رییس هیات تکواندو استان انتخاب شد.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۱۶۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یونس فضلی مسئول کوکیوان فدراسیون تکواندو کانادا شد

موج جدید مهاجرت تکواندو در روزهای اخیر به شدت رو به افزایش است در روزهای اخیر فرزان عاشورزاده نیز به آمریکا مهاجرت کرد در سالهای اخیر تکواندو کاران زیادی نیز پناهنده و مهاجرت کرده اند از جمله آنها کیمیا علیزاده ،دینا پوریونس،پریسا فرشیدی،یونس فضلی و....

یونس فضلی تکواندو کار ایرانی که به کانادا مهاجرت کرده است مدرس کوکیوان در کشور کانادا شد

مرکز آموزش فدراسیون جهانی "کوکی وان" نام دارد که تکواندوکاران سراسر دنیا باید برای حضور در میادین رسمی و بین المللی احکام خود را از طریق شرکت در آزمون‌های این مرکز، بین المللی کنند.

دیگر خبرها

  • مراسم تجلیل از قهرمانان با حضور رییس‌جمهور برگزار می‌شود
  • انتخاب رییس هیات قایقرانی خوزستان
  • یونس فضلی مسئول کوکیوان فدراسیون تکواندو کانادا شد
  • ‏جزییات پرداخت ارز حجاج/ ارز حج مغایرتی با ارز مسافرتی ندارد
  • بازگشت پاراتکواندو به فدراسیون تکواندو با شروع تمرینات
  • تران آن هونگ رییس داوران جشنواره فیلم شانگهای ۲۰۲۴ شد
  • قول باشگاه فولاد ‌خوزستان برای تشکیل تیم قایقرانی
  • رییس هیات اجرایی سی‌امین جشنواره علوم پزشکی رازی منصوب شد
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • بدنسازان زنجان سال گذشته ۵۰ نشان کشوری کسب کردند