Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا از ساری ، به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران، دکتر سید سعید آرام مدیر کل بهزیستی مازندران در حاشیه اعزام تیم تخصصی اورژانس اجتماعی و محب در راستای حمایت‌های روانی زلزله زدگان و ارائه کمکهای اولیه روانشناختی به آسیب دیدگان مناطق زلزله زده کرمانشاه گفت: از آنجا که در حوادث و بلایا علاوه بر جسم انسان ها به روح و روان آن ها آسیب وارد می شود و افراد را در معرض اختلالات و بیماری های روانی قرار می دهد، اداره کل بهزیستی مازندران امروز طبق برنامه ریزی های انجام شده، سه گروه تخصصی (اورژانس اجتماعی و طرح محب) رابه همراه آمبولانس های اورژانس اجتماعی به مدت 10 روز به مناطق زلزله زده کرمانشاه اعزام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر آرام اظهار داشت: روان شناسان و مشاوران اعزام شده به منظور توانمند سازی مردم منظقه در زمینه های کاهش فشارهای روانی- اجتماعی، کاهش آسیب های اجتماعی، افزایش سطح آگاهی و. بهداشت روانی منطقه اقدامات لازم را انجام می دهند.

مدیرکل بهزیستی مازندران در ادامه به ارسال کمک های مردمی اشاره کرد و افزود: تاکنون 7 محموله به ارزش 500 میلیون تومان با مشارکت مردم از سوی بهزیستی مازندران به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه ارسال شده است که پتو، لوازم کمک توانبخشی، انواع کنسروجات، آب معدنی، شیرخشک از جمله آنها بوده است .

دکتر آرام با اشاره به ارسال بخش دیگری از کمک های مردمی بهزیستی مازندران، افزود: در نظر داریم تا پایان هفته 6 کانکس دیگر به این مناطق ارسال کنیم .

 

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۱۸۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح غربالگري بينايي کودکان 3 تا 6 سال دراستان کرمانشاه


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه ، بهزيستي در اين طرح کار ارجاع و پرداخت کمک هزينه براي جراحي و خريد عينک را بر عهده دارد.
شهبازي مدير کل بهزيستي استان کرمانشاه گفته :طرح غربالگري بينايي در سنين طلايي 3 تا 6 سال موجب ميشود تا با تشخيص و درمان زود هنگام مشکلات بينايي / از معلوليت کم بينايي و نابينايي پيشگيري شود .
به گفته شهبازي قرار است بهزيستي استان کرمانشاه درصورت نياز کودکان به درمانهاي بعدي /مانند جراحي وعينک براي خانواده هاي تحت پوشش همه هزينه ها و براي ديگر خانواده ها هم بخشي از هزينه ها را پرداخت کند
آنطور که شهبازي مي گويد پارسال 66 هزار کودک کرمانشاهي در پوشش طرح غربالگري بينايي قرار گرفتند . از اين شمار 700 کودک که نيازمند درمان هاي بعدي بودند به مراکز تخصصي ارجاع شدند کمک هزينه هاي درمان از 2 تا سي ميليون تومان به آنان پرداخت شده است .
غربالگري بينايي و شنوايي نوزادان و کودکان و همچنين غربالگري ژنتيک از راهکاري هاي پيشگيرانه بهزيستي براي کاهش و درمان معلوليت هاي جسمي و حرکتي است .
پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي مانند اعتياد آموزش هاي پيش از ازدواج و مهارت هاي زندگي هم در بخش آموزش دنبال ميشود

دیگر خبرها

  • آغاز طرح غربالگري بينايي کودکان 3 تا 6 سال دراستان کرمانشاه
  • طرح مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان در سمنان اجرا شد
  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده
  • چهار هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بازسازی مناطق زلزله‌زده و حل برخی از مشکلات کلانشهر کرمانشاه
  • برای اتمام واقعی بازسازی زلزله کرمانشاه و ایمن سازی استان ۴ همت اعتبار نیاز است
  • کرمانشاه وارث‌دار پروژه‌های نیمه تمام افتتاح شده دولت قبل است
  • ساختمان‌های اداری باقیمانده در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه بازسازی و تکمیل می‌شود
  • مبلغ مسئولان کرمانشاه برای تکمیل مناطق زلزله‌زده دقیق نیست
  • برپایی انتخابات سمن جوانان در مازندران
  • انتخابات شبکه‌های تخصصی سمن‌های مازندران برگزار می‌شود