Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرید براتی سده در گفت وگو با تسنیم در خصوص آخرین وضعیت ارائه خدمات توسط سازمان بهزیستی در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه، اظهار کرد: با تدبیری که از ابتدا حادثه صورت گرفت تیم‌های سازمان با حضور در مناطق زلزله زده اقدام به ارائه خدمات تخصصی به آسیب دیدگان کردند.

وی تصریح کرد: نوع خدماتی که توسط تیم‌های سازمان بهزیستی در نطر گرفته شده بود کاملا تخصصی بوده و در همین زمینه تلاش شد که خدمات به صورت مستمر و بر اساس نظر مددکاران سازمان ارائه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براتی سده افزود: بازدید از مناطق زلزله زده و حضور در بین مردم آسیب دیده و تهیه گزارشات مددکاری و در ادامه ارائه خدمات بر اساس نیاز افرد از خدماتی بود که در این چند روزه ارائه شده است و قرار است این خدمات در ماه‌های آتی ادامه داشته باشد.

رئیس مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد بهزیستی کشور بیان کرد: در حال حاضر 200 روانشناس و مددکار، 60 خودرو اروژانس اجتماعی در محل حادثه حضور دارند که البته در آینده نیز تعداد دیگری به خودروها افزوده می‌شود، ضمن اینکه تیم‌های محب نیز بر اساس برنامه پیش بینی شده عمل می‌کنند.

وی افزود:ارسال کمک‌های نقدی و غیر نقدی توسط سازمان بهزیستی از سراسر استان‌های کشور به مناطق زلزله زده ادامه دارد به طوری که بر اساس آخرین گزارش تا به امروز حدود 16 میلیارد تومان کمک‌های غیر نقد و 550 میلیون تومان کمک نقد جمع آوری شده است.

براتی سده در خصوص نحوه توزیع کمک‌ها توضیح داد: در این زمینه نیز بر اساس تدبیر ی که اتخاذ شده کمک‌ها در بهزیستی کرمانشاه تجمیع و به سرعت در اختیار نیازمندان قرار می‌گیرد.

رئیس مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد بهزیستی کشور بیان کرد: ارائه خدمات کمک توانبخشی به زلزله زدگان بخش دیگری از خدمات در نظر گرفته شده در منطقه است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۰۲۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛به مناسبت هفته سلامت، بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران با حضور پزشکان متخصص در رشته های قلب، چشم پزشکی، داخلی، اطفال، اورولوژی، پوست، مغز و اعصاب، روانپزشکی، زنان و زایمان، متخصص تغذیه، جراح عمومی، دندانپزشک و پزشک عمومی، با همکاری سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان، سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دلفان، دانشگاه علوم پزشکی لرستان، بسیج جامعه پزشکی استان، شبکه بهداشت و درمان، هلال احمر و بخشداری میربگ، برای ارائه ی خدمات تخصصی به مردم شریف این منطقه شد. 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان،با بیان اینکه ارائه ی خدمات تخصصی در مناطق محروم وظیفه ی همه ما است،گفت:این اقدام جهادی در راستای انتقال خدمات تخصصی از سطح شهرها و مراکز بیمارستانی استان به مناطق کم برخوردار روستایی وبرای گرامیداشت هفته سلامت انجام شد و ارائه ی اینگونه خدمات، نیز تداوم دارد.

 دکتر بهرام دلفان افزود:در این اقدام جهادی علاوه بر ارائه ی خدمات تخصصی و ویزیت رایگان، خدمات رادیولوژی، بینایی سنجی، تغذیه، روانشناسی، تزریقات، آزمایشگاه، مشاوره خانواده، مشاوره تخصصی جوانی جمعیت و خدمات داروخانه ای ارائه می شود. 

دیگر خبرها

  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • افتتاح مرکز امداد اجتماعی در حرم مطهر شاهچراغ (ع)
  • بهره مندی بیش از ۳۳ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی چهارمحال و بختیاری
  • بازدید هیات مالزی از کمک ها به زلزله زدگان هرات
  • مجلس، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد
  • مجلس ، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد
  • خدمات رسانی سه کتابخانه سیار در شهرستان‌های هرسین، قصرشیرین و جوانرود
  • پیام رئیس سازمان بهزیستی کشور به مناسبت روز روانشناس
  • ارائه ۴۱۰ مورد خدمات رایگان دندانپزشکی در سروآباد
  • اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی‌چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی