Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-08@19:18:00 GMT

فرهنگ بسیجی بایددرجامعه نهادینه شود

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۲۳۲۹۰

فرهنگ بسیجی بایددرجامعه نهادینه شود

امام جمعه بیضا در دیدار بسیجیان منطقه گفت :باترویج وتوسعه فرهنگ وتفکربسیجی می شود برتمامی مسائل ومشکلات غلبه کرد وباید تلاش کنیم که این فرهنگ در جامعه نهادینه شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مارگون ؛همزمان با آغاز هفته بسیج سرگردپاسدار محمد امین صباغیان مقدم فرمانده مرکز مقاومت بسیج سپاه بیضا به همراه جمعی از بسیجیان با حجه الاسلام والمسلمین درویشی امام جمعه بیضا دیدار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتداءاین دیدار سرگردپاسدارصباغیان مقدم ضمن تبریک فرارسیدن هفته بسیج وحلول ماه مبارک ربیع الاول گفت: دراولین روز از هفته بسیج وبه منظور تجدید بعیت بسیجیان با مقام معظم رهبری حضور نماینده محترم ولی فقیه دربیضا حجه الاسلام حاج آقا درویشی رسیدیم وآماده اجرای فرامین فرماندهی کل قوا  در نقطه ومکانی که اعلام بفرمایند هستیم.

سپس حجه الاسلام درویشی امام جمعه بیضا درسخنانی ضمن تبریک فرارسیدن هفته بسیج وحلول ماه خجسته ربیع الاول گفت: آغاز تقارن آغاز هفته بسیج وحلول ماه ربیع الاول بسیار میمون ومبارک است چراکه درآغاز ماه ربیع الاول اولین بسیجی وبزرگ پرچم دار اسلام حضرت علی «ع» به منظور حفظ جان نبی اکرم حضرت محمد مصطفی «س» با قرارگرفتن دربستر ایشان مانع از اجرای  توطئه ونقشه قتل پیامبرگرامی اسلام«ص»شدند.لذا این تقارن خجسته را گرامی می داریم.

امام جمعه بیضا افزود: همین تفکر وروحیه بسیجی است که امروزه جبهه مقاومت درمقابله با گروه هک های تروریستی وتکفیری که با بهره گیری از تسلیحات نظامی پیشرفته وحمایت های همه جانبه سران استکبارجهانی، رژیم غاصب اسرائیل وسران خودفروخته وخیبث ال سعود به پیروزی می رسند ومردم مظلوم کشورهای عراق وسوریه را از شرجنایات آنان نجات می دهند. لذا باترویج وتوسعه فرهنگ وتفکربسیجی می شود برتمامی مسائل ومشکلات غلبه کرد وباید تلاش کنیم که این فرهنگ در جامعه نهادینه شود.

امام جمعه بیضا با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری بیان کرد: دشمنان بر روی مسائل اقتصادی کشور ایران دست گذاشته اند و فکر می کنند از این طریق می توانند به کشور ایران ضربه بزنند. اقتصاد مقاومتی تنها راه حل نجات مردم و کشور است.

درویشی تصریح کرد: برخیها به این فکر هستند که ارتباط با آمریکا می تواند حلال مشکلات کشور باشد. اما آمریکاییهایی که در کشورشان ۵۰ میلیون نفر گرسنه وجود دارد ومشخص است که آمار بیکارانش بسیار بیشتر از این است چگونه می تواند فرشته نجات کشور ایران باشد.اعتماد به آمریکا چطور می تواند باشد در حالی که حتی تیم مذاکره کننده نیز بر برعهدی و عدم اجرای تعهدات توسط آمریکا اعتراف کرده اند.

وی ادامه داد: باید به نیروهای داخلی کشور اعتماد و نظام اسلامی و اقتصاد کشور را با تلاش مقاوم کرد. از تولید کنندگان حمایت جدی تر شود و آنها را نباید دلسرد کرد.

امام جمعه بیضا وحدت را رکن اصلی پیروزی انقلاب و پیشرفت در همه عرصه ها دانست و گفت: برخیها می خواهند ملت را دو قطبی و بین نیروهای ارزشی در جامعه اختلاف ایجاد کنند؛ لذا باید در برابر نفوذیها محکم ایستادگی و وحدت و سلامت موجود بین مردم و مسئولین را حفظ کرد.

دوریشی با اشاره به مراسم پیاده روی اربعین خاطر نشان کرد: این مراسم نشان داد که تهدیدهای دشمنان بی تاثیر است و ملت از این تهدیدها نمی هراسند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۲۳۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه تصادف امام‌جمعه شهر بلوک جیرفت

دریافت 5 MB کد خبر 6098578

دیگر خبرها

  • اکنون جشنواره امام رضا (ع) بازوی قدرتمندی برای عرضه فرهنگ و معارف رضوی است
  • دیدارفرماندار،فرمانده سپاه و گروهای جهادی با امام جمعه کرخه
  • صلح و سازش، ظرفیتی برای کاهش جمعیت کیفری
  • تغییر تعطیلی آخر هفته از پنج‌شنبه به شنبه و تاثیر آن در آموزش
  • لحظه تصادف امام‌جمعه شهر بلوک جیرفت
  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • خدمات جهاد سازندگی ماندگار است
  • سرلشکر باقری: جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • روز شمار هفته بسیج سازندگی کشور
  • پیام سپاه لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی