Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان:مدیر امور شعب صندوق ولایت خراسان رضوی گفت: در یکسال فعالیت این صندوق در خراسان رضوی به مددجویان کمیته امداد ۱۸ هزار و ۸۹۰ فقره تسهیلات حمایتی بالغ بر ۳۸۵ میلیارد ریال پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از مشهد، اسماعیل رحمانی خاکی مدیر امور شعب صندوق امداد ولایت خراسان رضوی امروز(۳۰ آبان) در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تبریک حلول ماه ربیع الاول با اشاره به اینکه صندوق ولایت مشهد پنجمین شعبه در کشور با هدف ترویج فرهنگ قرض الحسنه واقعی در آبان سال گذشته افتتاح شد، گفت:اکنون به این نتیجه رسیدیم که موضوع قرض الحسنه را د جهت خدمت رسانی به نیازمندان واقعی جامعه را با توجه به زیرساختهای ایجاد شده در بین مردم گسترش بدهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه صندوق امداد ولایت از معدود موسسات مالی دارای مجوز از بانک مرکزی و متصل به شبکه شتاب است، اظهارداشت:در این صندوق ۲ نوع سپرده گذاری عادی و ویژه داریم که در نوع ویژه مردم صندوق ولایت را به عنوان بانک خود انتخاب می کنند و از خدمات آن استفاده می نمایند و در نوع ویژه هم با سپرده گذاری به نیازمندان وام قرض الحسنه پرداخت می کنیم.

 

رحمانی با تاکید بر اینکه با توجه به فرآیند تعریف شده تلاش می کنیم در خصوص قرض الحسنه نسبت به دیگر بانکها و موسسات رتبه بهتری داشته باشیم، افزود: در یکسال گذشته صندوق امدا ولایت ۱۸ هزار و ۸۹۰ فقره تسهیلات حمایتی بالغ بر ۳۸۵ میلیارد ریال پرداخت کرده است.

 

مدیر امور شعب صندوق امداد ولایت خراسان رضوی با اشاره به اینکه در حوزه اشتغال و خودکفایی با توجه به رویکرد اقتاد مقاومتی از آبان سال گذشته تا کنون ۲ هزار و ۶۰۹ وام کارگشایی بالغ بر ۳۰۷ میلیارد ریال به مددجویان پرداخت شده، ادامه داد:در مجموع کل وامهای پرداخت شده در یکسال گذشته ۲۱ هزار و ۴۹۹ فقره بالغ بر ۶۹۳ میلیارد ریال بوده است.

 

وی گفت: در جذب سپرده در ۵ گروه عمل می کنیم که ۱۳۶ میلیارد ریال مستمری و یارانه مددجویان به صندوق واریز می شود، ۱۲۶ میلیارد ریال سپرده مشتریان عادی است، ۵ میلیارد و ۱۹۳ میلیون ریال کارکنان کمیته امداد، ۳ میلیارد و ۸۷ میلیون ریال پزشکان طرف قرارداد و ۲۷۱ میلیارد ریال هم تا کنون جذب سپرده کرده ایم.

 

رحمانی با بیان اینکه امسال باید برای خدمت رسانی بهتر ۷۷ میلیارد تومان جذب سپرده داشته باشیم، گفت:از آنجایی که تمامی وامها بیمه است و اگر وام گیرنده فوت کند بیمه پاسخگوی مطالبات ما خواهد بود لذا از این محل هم تا کنون ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از شرکت های بیمه دریافتی داشته ایم.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۲۸۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک تجارت در فروردین 1403 جمعا 1698 فقره وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد

به گزارش «تابناک» به نقل از مدیریت روابط‌عمومی و ارتقای سرمایه اجتماعی بانک تجارت، این بانک در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی و حرفه‌ای خود در فروردین ماه سال جاری، به‌صورت حضوری از طریق شعب خود در سراسر کشور و از طریق اپلیکیشن باجت به‌صورت کاملا غیرحضوری، جمعا تعداد 468 فقره وام ازدواج به متقاضیان و واجدین شرایط پرداخت کرد.

بانک تجارت همچنین با هدف اجرای قانون فرزندآوری، از ابتدای سال تا پایان فروردین ماه، 1230 فقره تسهیلات فرزندآوری پرداخت کرد؛ این در شرایطی است که این بانک در سال 1402 با اعطای 95 هزار و 181 فقره تسهیلات ازدواج و 89 هزار و 534 فقره تسهیلات فرزندآوری از جوانان ایرانی حمایت کرد.

اپلیکیشن باجت بانک تجارت این امکان را در اختیار مشتریان قرار داده تا بتوانند تمامی خدمات بانکی مورد نیاز خود، از افتتاح حساب و معرفی ضامن تا دریافت تسهیلات و پرداخت اقساط را به‌صورت کاملا غیرحضوری به انجام رسانند. این اپلیکیشن کاربردی به‌ویژه دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج را برای جوانان ایرانی تا حد قابل توجهی تسهیل کرده است.

دیگر خبرها

  • جریمه دیرکرد بابت وام مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • جریمه دیرکرد وام از مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان فارس
  • اعطای بیش از 21 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه بانک ملی ایران به متقاضیان
  • پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ۱۰ میلیون تومانی به مددجویان
  • اعطای ۲۱ هزار فقره وام قرض الحسنه بانک ملی ایران در ۱ ماه
  • پرداخت ۱۰۶ میلیارد تسهیلات به مددجویان کمیته امداد
  • سپرده‌گذاری۱۰ میلیون نفر در صندوق امداد ولایت/ عدم دریافت دیرکرد اقساط در این صندوق
  • پرداخت بیش از ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به معرفی شدگان نهادهای حمایتی در دولت مردمی
  • بانک تجارت در فروردین 1403 جمعا 1698 فقره وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد