Web Analytics Made Easy - Statcounter

محیط زیست شهرداری تهران آمادگی خود را جهت همکاری و تعامل دوجانبه به منظور بهبود وضعیت محیط زیست شهر تهران با اداره کل محیط زیست استان تهران اعلام داشت.

به گزارش ایسنا، دکتر صدرالدین علیپور رئیس این مرکز امروز در نشستی مشترک با دکتر کیومرث کلانتری رئیس اداره کل محیط زیست استان تهران با تاکید بر نقش نظارتی و حاکمیتی اداره کل بر موضوعات محیط زیستی شهر تهران، گفت: امیدوارم با توجه به وضعیت کنونی محیط زیست شهر تهران قدم های مثبتی جهت تعامل و همکاری بیشتر برداشته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: موضوع محیط زیست هم اکنون محور همه فعالیت ها قرار دارد لذا باید ضمن پذیرفتن نقش مسئولیت اجتماعی و مدیریتی خود در برطرف کردن معضلات و مشکلات محیط زیستی جامعه با حمایت های لازم از سوی اداره کل محیط زیست استان تهران از پتانسیل موجود در مناطق 22گانه شهرداری تهران جهت اجرای پروژه های محیط زیستی به منظور بهبود کیفیت زندگی شهروندان استفاده نماییم.

علیپور در ادامه گفت: بدون تردید شهرداری تهران بعنوان یک نهاد اجرایی و اجتماعی می تواند نقش تاثیرگذاری در مدیریت محیط زیست شهری همسو با برنامه ها و اهداف اداره کل محیط زیست استان تهران داشته باشد.

رئیس مرکز مدیریت محیط زیست و توسعه پایدار با اشاره به وجود 374 سرای محله در شهر تهران، گفت: شهرداری تهران حمایت های لازم خود را جهت اجرای برنامه های آموزشی و فرهنگی اداره کل محیط زیست شهر تهران با استفاده از پتانسیل موجود در سرای محلات اعلام می دارد.

وی در ادامه گفت: با افزایش ارتباطات و تبادل تجربیات، تصمیمات موثرتری در اجرای پروژه های کلان در شهر تهران برداشته می-شود که این فرصت مناسبی است تا در این زمینه از طرح ها و ایده های فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته محیط زیست در مباحث مختلف بهره مند شویم.

علیپور در پایان اظهار کرد: امیدوارم با جلب مشارکت و همکاری سایر واحدهای ذیربط درون و برون شهرداری و بهره گیری از تمامی ظرفیت های قانونی و ارائه دیدگاه های کارشناسی در زمینه پیشگیری، تشخیص و مقابله با مشکلات و معضلات محیط زیستی، شاهد ارتقاء کیفیت زندگی شهروندان تهران باشیم.

بر اساس گزارش روابط عمومی مرکز مدیریت محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران، در ادامه دکتر کلانتری رئیس اداره کل محیط زیست استان تهران خاطرنشان ساخت: این اداره کل به همراه زیرمجموعه های خود آماده است تا در زمینه های مختلف محیط زیست شهری شامل ساماندهی مشاغل مزاحم و آلاینده، مدیریت پسماند، آلودگی هوا و غیره با مرکز مدیریت محیط زیست و توسعه پایدار همکاری نماید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۳۵۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنده‌گیری دو قلاده گربه جنگلی در مرودشت

ایسنا/فارس رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مرودشت از دریافت گزارش‌هایی مبنی برمشاهده دو قلاده گربه جنگلی توسط یکی از دوست‌داران محیط زیست در بخش درودزن این شهرستان و زنده‌گیری آنان خبر داد.

یوسف حسنی امروز، ۵ اردیبهشت با بیان اینکه نیروهای یگان این اداره ضمن حضور به موقع با همکاری طبیعت دوستان این دو قلاده گربه را به دام انداختند، افزود: به نظر می‌رسد که دو قلاده گربه جنگلی حین عبور از جاده به دلیل نبود مسیر عبور و بلند بودن حفاظ بتونی جاده مرودشت درودزن نتوانسته‌اند با مادر خود از جاده عبور کنند و از مادر جدا شده‌اند.

وی تصریح کرد: لازم است در جاده‌های احداثی راهداری علاوه برنصب تابلو عبور حیات وحش، جهت عبور آن‌ها مسیرهایی ایجاد شود تا ضمن کاهش تلفات حیات وحش آن‌ها به راحتی بتوانند از جاده عبور کنند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مرودشت در پایان گفت: گربه‌های جنگلی مکشوفه جهت تیمار و نگه‌داری به پارک ملی بمو تحویل داده شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نجات جوجه جغد‌ها در پاسارگاد
  • هنرمندان برای حل مشکلات زیست‌محیطی پای کار آمدند
  • حفاظت از لاک‌پشت‌های دریایی در بوشهر/برداشت بارناکل غیرقانونی است
  • آب تالاب‌های پلدشت ۴۰ درصد افزایش یافت
  • برگزاری تور رسانه ای بازدید از تالاب های اقماری پارک ملی دریاچه ارومیه
  • معضل جدی مدیریت پسماند در گناباد
  • بازدید اعضای کمیسیون محیط زیست شورای شهر از مرکز کنترل عملیات شهرداری اصفهان
  • تولید سالانه ۲.۵ میلیون تن پسماند پزشکی در هرمزگان ‌
  • دستگیری صیادان غیر مجاز ماهی در باغملک
  • زنده‌گیری دو قلاده گربه جنگلی در مرودشت