Web Analytics Made Easy - Statcounter

تبریز – ماموران نیروی انتظامی آذربایجان شرقی دو هزار و ۴۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق را کشف و ضبط کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، ماموران نیروی انتظامی فرماندهی آذربایجان شرقی در قالب طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز موفق به کشف و ضبط محموله هایی به ارزش برآوردی بیش از دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال شدند و در ارتباط با همین پرونده ها شش نفر را نیز به اتهام قاچاق دستگیر و به مراجع قضایی معرفی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشف محموله البسه قاچاق خارجی در مراغه

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه چهارشنبه در همین خصوص از کشف محموله البسه قاچاق به ارزش تقریبی ۳۵۰ میلیون ریال خبر داد و به خبرنگاران گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران مبارزه با کالای قاچاق در حین گشت زنی به یک دستگاه اتوبوس مشکوک و آن را متوقف کردند.

سرهنگ پاسدار رضا اصلانی فر در تشریح این خبر ادامه داد: ماموران در بازرسی از خودرو  یک هزار و ۱۶۵۰ ثوب انواع البسه زنانه و مردانه خارجی به ارزش تقریبی  ۳۵۰ میلیون ریال را کشف و در این رابطه دو نفر دستگیر و دو خودرو نیز توقیف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه اظهارداشت: متهمان کالاهای قاچاق را از مرزهای غربی کشور بارگیری و قصد انتقال به مرکز کشور را داشت که با هوشیاری پلیس مراغه دستگیرو با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه با اشاره به اینکه برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس این شهرستان قرار دارد، ازشهروندان درخواست کرد:درصورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سریعا با شماره تلفن و سامانه پیامکی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

خودروی حامل کالای قاچاق در ملکان توقیف شد

فرمانده انتظامی شهرستان ملکان نیز با اشاره به کشف انواع لوزام آرایشی قاچاق در این شهرستان اظهار داشت: ماموران پاسگاه شهر لیلان، ملکان حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه سواری آردی مشکوک و آن را متوقف کردند.

سرهنگ سهراب شفقی با بیان اینکه در بازرسی از خودرو توقیفی ۶۴۷ قلم انواع لوازم آرایشی قاچاق کشف شد، افزود: برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش کالاهای مکشوفه ۷۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ملکان با اشاره به اینکه در این راستا یک نفر متهم دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شد، تصریح کرد: تشدید مبارزه با قاچاق کالا محوری ترین برنامه نیروی انتظامی به شمار می آید و این مهم در تحقق مسیر اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال بسیار کارگشا است.

کشف محموله میلیاردی قاچاق کالا در جلفا

کشف محموله لوازم خانگی، پوشاک، لوازم بهداشتی، کفش و چسب قاچاق نیز خبری بود که فرمانده انتظامی جلفا با اعلام آن به خبرنگاران گفت: ماموران انتظامی در اجرای طرح های مبارزه با قاچاق کالا و ارز و تشدید اقدامات کنترلی، حین کنترل خودروهای عبوری در یکی از محورهای مواصلاتی به یک دستگاه نیسان مشکوک و آن را متوقف کردند.

سرهنگ یداله جهان آرا در ادامه افزود: ماموران در بازرسی از خودرو توقیفی، تعدادی لوازم خانگی، البسه، لوازم بهداشتی و پوشاک، کفش و چسب  فاقد هرگونه اسناد گمرکی را کشف و سه نفر  قاچاقچی را دستگیر کردند که برابر اعلام کارشناسان، ارزش ریالی محموله کشف شده یک میلیارد و ۹۸۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان جلفا با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند، تاکید کرد: برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد و از شهروندان نیز تقاضا می کنیم که در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سریعا با شماره تلفن و سامانه پیامکی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۴۸۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۶۰ کیلوگرم تریاک در حاجی آباد

سرهنگ علی اکبر نظری فرمانده انتظامی شهرستان حاجی آباد گفت: ماموران انتظامی هنگام گشت زنی در محور‌های فرعی جاده خاکی روستای مازگرد به راکب یک موتورسیکلت مشکوک دستور ایست دادند.

وی افزود: راکب و سرنشین موتورسیکلت با مشاهده ماموران اقدام به فرار کردند که پس از تعقیب و مراقبت و تیراندازی، قاچاقچیان با رها کردن موتور سیکلت و استفاده از موقعیت جغرافیایی و تاریکی هوا از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان حاجی آباد با اشاره به تلاش برای پیگیری متهمان گفت: در بازرسی از موتورسیکلت ۶۰ کیلو گرم تریاک کشف شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • کشف محموله ۲۰۰ میلیاردی پارچه قاچاق در شهرضا
  • کشف ۲ محموله کالای قاچاق ۱۸۰ میلیاردی در تهران
  • کشف ۶۰ کیلوگرم تریاک در حاجی آباد
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان
  • کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • کشف سیگار‌های قاچاق در بهاباد
  • توقیف ۳۲ محموله قاچاق در هندیجان
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل