Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، احمد ناصری مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل صبح امروز در جلسه ستاد برگزاری هفته پژوهش در اردبیل اظهار داشت: در راستای گسترش و تعمیق فرهنگ تحقیق و پژوهش، خلاقیت ، نوآوری و مستندسازی تجربیات علمی و تربیتی در نظام تعلیم و تربیت از جمله برنامه‌هایی است که باید در راستای تعمیق‌سازی پژوهش و فرهنگ تحقیق در دستور کار مدارس سطح استان اردبیل قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه اگر بتوانیم جوشش های فکری را در میان دانش‌آموزان به صورت گسترده و منسجم نهادینه کنیم بی‌تردید زمینه  تقویت و تحکیم زندگی حرفه‌ای جامعه آموزش و پرورش را فراهم کرده‌ایم، افزود: باتوجه به اینکه دانش‌آموزان آینده‌سازان کشور هستند و بی‌شک در آینده گرایش بیشتری به پژوهش‌های عمل‌گرا خواهند داشت اجرای برنامه‌هایی در این رابطه نیاز اساسی آن ها به شمار می رود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل تصریح کرد: کارهای پژوهشی در حوزه تعلیم و تربیت ضرورت است و نباید از کارهای پژوهشی در طول  سال تحصیلی غافل ماند که در این زمینه برنامه‌های پیشنهادی در هفته پژوهش طی بخشنامه‌ای به مناطق و نواحی ارسال شده است و برگزاری نمایشگاه از آثار پژوهشگران فرهنگی، دانش‌آموزان و معلمان پژوهنده برتر، مولف و مخترع از جمله اقداماتی است که در این هفته شاهد آن خواهیم بود.

ناصری از برگزاری برنامه‌های مختلف در هفته پژوهش در اردبیل خبر داد و گفت: برپایی همایش منطقه‌ای و قدردانی از پژوهشگران، معلمان و دانش‌آموزان پژوهنده برتر و معلمان و دانش‌آموزان مخترع و فناور، برگزاری همایش ارایه یافته‌های تحقیقاتی، پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد، آثار برتر اقدام پژوهی از جمله برنامه‌های مهم در هفته پیش رو است که در دستور کار آموزش و پرورش اردبیل قرار گرفته است.

 

انتهای پیام/ع

برگزاری برنامه‌های مختلف در هفته پژوهش در اردبیل

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۵۰۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ سپاس معلم در مدارس همدان نواخته شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، در مراسمی که به شکل نمادین در دبیرستان ریحانة النبی همدان برگزار شد، مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان در این مراسم با بیان اینکه معلمان مسئولیت بسیاری برای آموزش و تربیت دانش آموزان بر عهده دارند گفت: دانش آموزان باید قدرشناس زحمات معلمان باشند.

در این مراسم از جمعی از معلمان تجلیل شد. 

دیگر خبرها

  • ضرورت طرح مسئله برای دانش آموزان در موضوع آب
  • برگزاری یادواره شهدا در بوکان
  • جایی که تعلیم و تربیت با عشق گره می‌خورد
  • معلمی خاص برای دانش آموزان خاص
  • نواخته شدن «زنگ سپاس معلم» در اردبیل+فیلم
  • فرهنگ مردمی سپاس از معلم نهادینه شود
  • زنگ سپاس معلم در مدارس همدان نواخته شد
  • کتابداران دیلم برای جذب دانش آموزان در مدارس حضور یابند
  • اجرای ۶۰ عنوان‌برنامه به‌مناسبت هفته معلم در استان سمنان/ معلم، ماندگارترین واژه در هستی
  • ۳۷۰۰ برنامه ویژه بزرگداشت هفته معلم در هرمزگان اجرا می‌شود