Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی کشور گفت: با توجه به این که به زودی ساخت و ساز در مناطق زلزله زده غرب کشور آغاز خواهد شد، سازمان نظام مهندسی باید به صورت ویژه و قدرت بیشتری در کنار سایر دستگاه های مربوطه به این مسئله ورود پیدا کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیم یار محمدی در گفت و گو با عصرهامون، اظهار کرد: در مرحله اول و با بررسی های میدانی، گزارش مقدماتی از وضعیت مناطق زلزله زدگان به کمیسیون عمرانی مجلس رسیده است اما با توجه به اینکه در اول برنامه های کمک به زلزله زدگان می باشیم، باید در هفته های آینده که کارهای ساخت و ساز و زیرساختی در دستور کار قرار می گیرد،بررسی ها انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص اقدامات دولت نیز گفت: دولت، کمک به زلزله زدگان را به عنوان یک اولویت در دستور کار خود قرار داده اما کمکی که مردم درحال انجام دارند بسیار فراتر از اقدامات دولت است که هم اکنون سرازیر بودن کمک های نقدی و غیر نقدی به این مناطق را با توجه به کمک فراوان چند روز گذشته، گواه این موضوع است و امیدوارم با توجه به اینکه مردم آمادگی خود را اینگونه نشان داده اند، در بحران هایی که احتمال وقوع آنها در آنیده نیز وجود دارد به همین شکل ورود داشته باشند.
یارمحمدی در خصوص دوگانه سازی های موجود در بحث زلزله غرب کشور نیز گفت: این ها همه اش حرف و حدیث هایی است که نباید به آنها توجه کرد، همه نهادها و ارگانهای نظامی و دولتی از بنده نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و هرکدام ماموریت های محوله خود را انجام می دهند.
وی تاکید کرد:باید به دنبال یک مدیریت واحد برای بحران بود و در این گونه موارد از تجارب و توان ستاد مدیریت بحران کشور استفاده کرد.
یارمحمدی در خصوص ترس به وجود آمده در بین مردم در زمینه مسکن مهر با توجه به حرف های معاون اول رئیس جمهور نیز گفت: این قضاوت های سریع و اطلاعاتی که به  مسئولان می دهند درست نیست، در این زمینه ها باید از دیدگاه فنی و براساس آیین نامه های موجود به بررسی و تجلیل موضوع پرداخت.
وی با اشاره به اینکه اینگونه تحلیل ها را کمیسیون عمران نمی پذیرد، اظهار کرد: سازه های مسکن های مهر با توجه به نظارتی که بر روی آنها انجام می شود به مراتب بهتر و مقاوم تر از مسکن های روستایی و ساخت گذشته است و این مورد رو تکامل قرار دارد.
وی در خصوص جمع آوری پول توسط برخی چهره های مطرح کشور نیز گفت: این کار بسیار خوبی است و آن افراد نیز باید بایت این ظرفیتی که خدا به آنها اعطا کرده، پروردگار را شاکر باشند اما باید این حرکات سازمان مند شوند.
 
انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۶۶۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه جمع‌بندی طرح‌های دومین سفر استانی رئیس جمهور به قم برگزار شد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا،  جلسه بررسی و جمع بندی طرح‌های پیشنهادی دومین سفر استانی رئیس جمهور به استان قم پیش از ظهر امروز (دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه) و به ریاست محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور برگزار شد.

در این جلسه که معاون اجرایی رئیس جمهور، استاندار قم، وزرای راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی، آموزش و پرورش، معاون عملیات فراجا و معاونان سایر دستگاه‌های مرتبط نیز حضور داشتند، توافقات و تعهدات دستگاه‌ها برای اجرای طرح‌های اولویت‌دار استان قم مورد بحث و تصمیم‌گیری قرار گرفت.

تخصیص اعتبار برای احداث، تکمیل و بهسازی راه‌ها و محور‌های مواصلاتی و رفع نقاط حادثه‌خیز استان قم، تکمیل و اجرای طرح‌های ملی و استانی آموزشی قم، بیابان‌زدایی و توسعه روش‌های نوین آبیاری، تکمیل کتابخانه مرکزی و طرح‌های فرهنگی و هنری استان، تکمیل و تجهیز مجتمع‌های توانبخشی و پزشکی ایثارگران و خانواده‌های شهدا و تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام ورزشی از جمله مصوبات این جلسه بود.

دومین سفر استانی رئیس جمهور به استان قم قرار است روز‌های پنجشنبه و جمعه هفته جاری - ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت ماه - برگزار شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دومین سفر استانی رییس جمهور به استان قم انجام می شود
  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه برای تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • تولید مقاطع فولادی استاندارد و ریل در ذوب آهن اصفهان
  • رئیس جمهور پنج شنبه وجمعه به قم می‌رود
  • جلسه جمع‌بندی طرح‌های دومین سفر استانی رئیس جمهور به قم برگزار شد
  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه مبنی بر تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • ۸۰۰ روستای خوزستان آسفالت شد
  • قطع‌نامه‌ای در حوزه تاب‌آوری و مدیریت بحران برای مسئولان تدوین می شود
  • ماکرون: گفت‌وگو با روسیه باید ادامه پیدا کند
  • سازمان نظام مهندسی بازوی تخصصی راه وشهرسازی آذربایجان غربی