Web Analytics Made Easy - Statcounter

خمین - ایرنا - کاروان دانش آموزی راهیان نور خمین روز جمعه با بدرقه جمعی از مسئولان از مصلی امام خمینی(ره) به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در جنوب کشور اعزام شد.

به گزارش ایرنا، در این کاروان 260 نفر از دانش آموزان دختر در قالب 6 دستگاه اتوبوس رهسپار سفر معنوی و فرهنگی راهیان نور شدند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خمین در حاشیه این اعزام در گفت و گو با ایرنا گفت: این دانش‌آموزان به مدت چهار روز از مناطق عملیاتی خرمشهر، شلمچه، اروند کنار، شوش، هویزه، فتح المبین، فکه، دهلاویه و دیگر مناطق بازدید می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ پاسدار علیرضا براتعلی افزود: یک دستگاه آمبولانس، و 3 دستگاه خودروی تامین و راوی و مبلغ این کاروان را همراهی می کنند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خمین تصریح کرد: توزیع بسته های فرهنگی، اقامه نماز جماعت، قرائت قرآن و ادعیه و خاطره گویی پیشکسوتان دفاع مقدس مهمترین برنامه های جانبی اردوهای راهیان نور دانش آموزی شهرستان خمین است.
وی ادامه داد: برنامه های فرهنگی ویژه کاروان‌های راهیان نور اعزامی از شهرستان ضمن برنامه ‌ریزی برای اعزام، برنامه‌های فرهنگی شامل برگزاری مسابقات کتابخوانی از وصایای شهدا را برای تمامی کاروان‌های اعزامی به سرزمین نور را در دستور کار دارد.
سرهنگ پاسدار براتعلی افزود: این کاروان دومین کاروان زیارتی راهیان نور دانش اموزان در سال تحصیلی جدید است.
پارسال یک هزار و 750 زائر از شهرستان 110 هزار نفری خمین در اردوهای راهیان نور شرکت کردند.
7277/6013/ خبرنگار: افسانه آروند***انتشاردهنده:مژگان حیدری

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۸۰۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری سفر راهیان نور جامعه ورزش کشور در خوزستان

به گزارش خبرنگار مهر، کاروان راهیان نور جامعه ورزش کشور با حضور جمعی از قهرمانان و ملی‌پوشان عرصه ورزش، پیشکسوتان، مربیان و مدیران ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در شهرستان‌های خرمشهر و آبادان بازدید کردند.

بازدید از یادمان شهدای شلمچه، موزه جنگ خرمشهر، یادمان شهدای اروند از جمله برنامه‌های این سفر دو روزه کاروان راهیان نور ورزش کشور به استان خوزستان است.

همچنین این بازدید با همکاری وزارت ورزش و جوانان و سازمان بسیج ورزشکاران کشور به مدت ۲ روز (۴ و ۵ اردیبهشت) به میزبانی خوزستان در شهرهای آبادان و خرمشهر در حال برگزاری است.

کد خبر 6086777

دیگر خبرها

  • ۲۵ هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های جنوب غرب خوزستان
  • اعزام دانشجویان به اردو‌های راهیان نور غرب
  • آموزش هوش مصنوعی به دانش‌آموزان مناطق محروم
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • برنامه «راهیان پیشرفت» با هدف ترویج دستاوردهای دانش‌بنیان‌های کشور برگزار می‌شود
  • برگزاری سفر راهیان نور جامعه ورزش کشور در خوزستان
  • ۱۳ اردیبهشت افتتاحیه راهیان نور غرب و شمالغرب کشور
  • برگزاری نشست شورای هماهنگی ستاد مرکزی راهیان نور
  • اعزام سه هزار لرستانی به منطقه عملیاتی بازی‌دراز