Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمانشاه- ایرنا- امام جمعه کرمانشاه گفت: نیاز فوری و اصلی زلزله زدگان استان، کانکس است که امیدواریم به صورت انبوه و به سرعت تهیه و توزیع شود تا اندکی از درد مردم کاسته شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله مصطفی علما در خطبه های نماز جمعه امروز سوم آذر افزود: با توجه به فرارسیدن فصل سرما باید هرچه سریع‌تر وضعیت اسکان موقت زلزله ‌زدگان در کانکس سامان پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او با اشاره به سفر رهبر معظم انقلاب به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه گفت: رهبر انقلاب در جریان بازدید از مناطق زلزله ‌زده فرمودند که از وضعیت فعلی مردم خیالم راحت نیست و دغدغه خاطر دارم.
به گفته آیت الله علما، این سفر و اظهارات رهبر انقلاب سنگینی مسئولیت متولیان را 2 برابر کرد و مدیران باید تلاش‌های خود را برای خدمت رسانی به زلزله‌زده ها مضاعف کنند.
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در عین حال عنوان کرد: خدمات و اقدام های زیادی در مناطق زلزله ‌زده صورت گرفته است اما این تلاش‌ها برای کسانی که جان عزیزان، مال و زندگیشان را از دست داده اند کافی نیست و باید اقدام های جدی‌تری صورت بگیرد.
هم اکنون هزاران خانوار هفت شهرستان غربی استان کرمانشاه به علت وقوع زلزله 7.3 ریشتری 21 آبان در بیش از 80 هزار تخته چادر و تعداد اندکی هم در کانکس زندگی می کنند.
صبح جمعه معاون عمرانی استانداری کرمانشاه به ایرنا گفت که سپاه، توزیع کانکس در روستاهای زلزله زده را آغاز کرده اما این کار در مناطق شهری پس از ارزیابی فنی واحدهای خسارت دیده انجام می شود.

**حاج قاسم؛ مالک اشتر زمان
امام جمعه کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش به نابودی داعش اشاره کرد و گفت: این شکست پیروزی جبهه مقاومت و اسلام بود که در نتیجه تلاش‌های رزمندگان جبهه مقاومت و در رأس آنها حاج‌ قاسم‌ سلیمانی محقق شد.
به اعتقاد آیت الله علما، سردار سلیمانی مالک اشتر زمان و ذخیره الهی انقلاب است و هر جایی هر دستوری که به او داده شده به بهترین وجه اجرا کرده است.
او عنوان کرد: هم اکنون دنیا از توفیق جبهه مقاومت در نابودی داعش متحیر شده و این شکست را باید شکست روسای جمهوری آمریکا، دولت های غربی و رژیم های منطقه ای وابسته به آنها تلقی کرد زیرا موسسان اصلی داعش اینها بودند.
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تاکید کرد: قدرت ایران در منطقه، آمریکا، اروپا و عوامل آنها را مستأصل کرده است.
آیت الله علما در عین حال هشدار داد که آمریکا بیکار نمی نشیند و بی شک نقشه های دیگری دارد و در حال پیاده کردن برنامه‌های جدیدی است.

**عراق و سوریه به بسیج مستضعفین اقتدا کردند
بخش دیگری از اظهارات امام جمعه کرمانشاه به بزرگداشت سالروز بسیج مستضعفین اختصاص یافت و گفت به فرموده رهبر انقلاب بسیج مستضعفین یک مجموعه کارامد در مواقع مهم و حساس بوده و نمادی از بسیج مردمی است.
به باور آیت الله علما همه ملت ایران بسیجی هستند و برآیند فضای کشور یک فضای انقلابی و بسیجی است.
به گفته او، عراق و سوریه به بسیج مستضعفین ایران اقتدا و اقدام به تشکیل بسیج مردمی کردند که نتیجه آن پیروزی در مقابل داعش بود.
7444/8066 خبرنگار:عبدالله الماسی ** انتشاردهنده:علی مولوی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۸۱۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳ میلیارد تومان خدمات ارائه شده توسط سازمان بسیج جامعه پزشکی

رضا منصوری، رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه فعالیت این سازمان را در قالب‌های فرهنگی، درمانی و آموزشی عنوان کرد.

وی؛ دیدار با خانواده شهدا، توزیع خدمات به جامعه کم‌برخوردار، برگزاری کارگاه‌ها و کلاس‌های جریان‌ساز، برگزاری مراسمات مختلف با شرکت بسیجیان و مجموعه دانشگاه، برپایی ایستگاه‌های صلواتی به مناسبت‌های مختلف را در قالب فعالیت‌های فرهنگی سازمان مطرح کرد.

وی در بحث درمانی به طرح شهید محمدعلی رهنمود اشاره و اظهار کرد: چهارشنبه اول هرماه بین ۲۰ تا ۲۴ تیم پزشکی متشکل از پزشک، پرستار، کارشناس بهداشت محیط و روانشناس به مناطق کم‌برخوردار استان اعزام و پس از ویزیت بیمارانی که برای ادامه درمان نیاز به خدمات تخصصی دارند به صورت رایگان اعزام می‌شوند.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه از پوشش امدادی و درمانی در سالگرد عملیات بازی‌دراز سخن گفت و افزود: تمامی عوامل از بهداشت، درمان، دانشگاه علوم پزشکی، سپاه، ارتش، فراجا، تأمین اجتماعی و هلال احمر به صورت یک تیم در کنار یکدیگر به شکل منسجم در مراسم سالگرد عملیات بازی‌دراز خدمات ارائه می‌دهند.

اعزام تیم‌های تخصصی به مناطق کم‌برخوردار در مناسبت‌های مختلف، خدمات‌رسانی در راهپیمایی اربعین، انجام تست غربالگری در ادارات، غربالگری دندان‌پزشکی برای کودکان زیر ۱۵ سال در مدارس، از دیگر فعالیت‌های انجام شده توسط ۳۱ کانون بسیج جامعه پزشکی فعال در سطح استان بود که منصوری به آنها اشاره کرد.

وی با ارائه آماری از خدمات انجام شده در سالی که گذشت، افزود: ۲۱۶ تیم عمومی در قالب ۱۷ هزار و ۲۸۳ نفرروز طی سال گذشته به مناطق کم‌برخوردار اعزام شدند.

منصوری اضافه کرد: بیش از ۲۰۰ پزشک عمومی و متخصص به همراه بیش از ۹۰۰ کادر درمان، بهیار، تیم‌های درمانی در مناطق کم‌برخوردار ارائه خدمت داشته که تعداد ۴۸۳ نفر به پزشک متخصص ارجاع که ۳۶ نفر از این تعداد بستری شدند.

وی ارزش ریالی خدمات ارائه شده را حدود ۱۳ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: ۵ میلیارد تومان از این مبلغ هزینه دارو و مابقی خدمات بوده است .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • عزیمت مادران و دختران اصفهانی برای تجدید پیمان با سردار دل‌ها به کرمان
  • فرمان امام علی (ع) به مالک اشتر با ترجمه سید مهدی شجاعی به چاپ ششم رسید
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • استقلال را به مقصد برسانید
  • اساتید مدرسه علمیه بوشهر تجلیل شدند
  • تقویت و ترویج آثار شهید مطهری موجب بصیرت افزایی
  • اعلام زمان برگزاری کنکور برای سیل‌زدگان خراسان جنوبی
  • آیا می توان گیاهان را به صورت خودکار آبیاری کرد؟
  • ولیعهد عربستان: با کوچ اجباری فلسطینیان مخالفیم
  • ۱۳ میلیارد تومان خدمات ارائه شده توسط سازمان بسیج جامعه پزشکی