Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس فدراسیون وزنه برداری گفت: طبق صحبتی که با شورای سیاست گذاری صداوسیما داشتم، مذاکرات لازم صورت گرفته و مسابقات نمایندگان ایران قطعا پخش زنده می شود.

علی مرادی در گفت و گو با "ورزش سه" درباره روند صدور ویزاهای کاروان وزنه برداری ایران برای سفر به آمریکا اظهار داشت: با توجه به تعطیلی چند روزه سفارت آمریکا در کشور امارات، قرار است فردا اقدامات لازم برای صدور ویزای نفراتی که هنوز باقی مانده اند، انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئولان وزارت ورزش هم در این ماجرا به ما کمک کردند و انشاالله که مشکلی پیش نمی آید. امیدوارم تمام اعضای تیم طبق برنامه بامداد سه شنبه راهی آمریکا شوند.


وی درباره غیبت نمایندگان ایران در کنگره مسابقات جهانی برای ثبت رکورد وزنه برداران عنوان کرد: متاسفانه به دلیل تاخیر در صدور ویزا نتوانستیم در کنگره نماینده داشته باشیم. به فدراسیون جهانی اعلام کردیم که این تاخیر از اراده ما خارج بوده و رکوردهای خود را ارسال کردیم تا از سوی خود مسئولان جهانی ثبت شود. در واقع فردا شب استارت لیست نهایی مسابقات جهانی اعلام می شود. فدراسیون جهانی اعلام کرد کشورهای دیگری مثل انگلیس هم وضعیت ما را دارند.


رییس فدراسیون وزنه برداری در پاسخ به این سوال که در ترکیب نهایی ایران تغییری به وجود نخواهد آمد، تصریح کرد: ۱۰ نفر در لیست اولیه تیم ملی هستند که طبق اعلام کادرفنی ۲ نفر تا آخرین لحظه به عنوان رزرو در اردو می مانند. فعلا قرار به تغییری نیست.


مرادی درباره تاثیر استرس صدور ویزا روی وزنه برداران گفت: ایرانی ها مردان روزهای سخت هستند. وزنه برداران ما با روحیه مضاعف به افتخارآفرینی فکر می کنند. آنها به آمادگی صددرصد رسیدند و می خواهند یک کار تاریخی انجام دهند. تمام تلاش خود را برای رسیدن به کسب عنوان قهرمانی در جهان می کنیم و وزنه برداران هم برای رسیدن به این عنوان تاریخی هم قسم شدند.


وی درباره استقبال هواداران ایرانی از مسابقات جهانی در آناهیم آمریکا بیان داشت: آنطور که من شنیدم ایرانی های مقیم آمریکا از چند روز قبل بلیت مسابقات را پیش خرید کرده اند. طبق اطلاعاتی که من دارم، بسیاری از سکوهای سالن توسط ایرانی ها خریداری شده و هواداران سایر کشورها با کمبود بلیت مواجه شدند.


رییس فدراسیون وزنه برداری در پایان درباره پخش زنده مسابقات جهانی گفت: طبق صحبتی که با شورای سیاست گذاری صداوسیما داشتم، مذاکرات لازم صورت گرفته و مسابقات نمایندگان ایران قطعا پخش زنده می شود. البته رقابت ها با توجه به اختلاف ساعت ایران و آمریکا اکثرا بامداد برگزار می شود؛ اما امیدوارم بازپخش آن هم در طول روز صورت بگیرد.

علی مرادی (رئیس فدراسیون) وزنه برداری

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۹۴۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد / تنبیه فوری فدراسیون جهانی

اتحادیه جهانی کشتی، محمد مصلایی پور، رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی، مدرس اتحادیه جهانی و داور المپیکی ایران را از لیست داوران المپیک پاریس کنار گذاشت.

مصلایی پور چند روز پیش از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا خودداری کرد و پس از آن نیز اتحادیه جهانی او را از چرخه داورانی که شانس قضاوت در المپیک را دارند، کنار گذاشت.

طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی ۳ داور درجه المپیکی ایران شامل کامران سلطانی زاده، نیما صادقی و مهدی بشیر زاده برای قضاوت در مسابقات جهانی کسب سهمیه المپیک در استانبول ترکیه دعوت شدند، اما مصلایی پور به این رقابت‌ها دعوت نشد تا شانس حضور در المپیک را از دست بدهد.

منبع: همشهری آنلاین

tags # کشتی ، المپیک پاریس سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد / تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان مشخص شد
  • جریان مقاومت، دل‌های مردم جهان را تسخیر کرده است
  • پخش مستند «نیمه شب ۲۴ آوریل» از شبکه دو سیما
  • عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو