Web Analytics Made Easy - Statcounter

بجنورد- مسئول پی گیری پروژه منارید در خراسان شمالی گفت: بتازگی تعداد ۱۴ عدد آبگرمکن خورشیدی در روستای ارناوه از روستاهای پایلوت پروژه بین المللی منارید و مدیریت جامع حوزه های آبخیز در شهرستان مانه و سملقان توزیع و با مشارکت مردمی نصب و راه اندازی شد.

به گزارش قدس آنلاین، محمد فرامرز اظهار کرد: روستای ارناوه یکی از روستاهای صعب العبور و فاقد گاز شهری است لذا استفاده از انرژی های نو توسط جوامع محلی برای تامین انرژی و سوخت یک ضرورت محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: نصب و راه اندازی آبگرمکن های خورشیدی در روستای ارناوه مانه و سملقان با مشارکت اداره حفاظت و حمایت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان شمالی و جوامع محلی روستای ارناوه در راستای اهداف پروژه بین المللی منارید در جهت حفظ و بهره برداری صحیح از منابع طبیعی و تحقق شعار توسعه پایدار می باشد.

فرامرز افزود: در مجموع کل ۴۰۰ میلیون ریال اعتبار برای نصب آبگرمکن های خورشیدی به صورت مشارکت مردمی هزینه شده است.

طرح بین المللی منارید(MENARID) در چارچوب برنامه توسعه پایدار و یکپارچه کشورهای خاورمیانه و شمال آفریقا، در هفت کشور اردن، الجزایر، ایران، تونس، مراکش، مصر و یمن اجرا می شود.

منبع: ایرنا

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۹۴۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن چشم‌انتظار مشارکت‌های مردمی است

موسوی عضو کمیسیون عمران مجلس در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه در حال حاضر روند ساخت وساز پروژه های نهضت ملی مسکن در مقایسه با سال های گذشته با استفاده از ظرفیت های مردمی رشد مناسبی داشته است گفت: استفاده از ظرفیت های مردمی می تواند روند ساخت وساز را گسترش دهد و دولت باید براساس شعار سال مشارکت های مردمی را در اولویت برنامه های خود قرار دهد.

وی افزود: دولت در حال حاضر این برنامه را در خصوص پروژه های مسکونی اجرایی کرده‌ است و با مشارکت بخش خصوصی و ظرفیت های مردمی اقدام به اجرای پروژه های ویلایی کرده است.

عضو کمیسیون عمران مجلس تاکید کرد: عرضه زمین و پرداخت تسهیلات ساخت از سوی بانک ها می تواند بازار مسکن را تقویت کند و تولید مسکن را افزایش  دهد.

وی افزود: امیدواریم همکاری بانک ها در این بخش تقویت شود تا متقاضیان و مردم هم در این بخش پای کار بیایند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • درآمد ۳۰۰ میلیاردی مردم فارس از تولید انرژی خورشیدی
  • ایجاد بیش از یکهزار و 600 فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی آذربایجان‌غربی
  • ایجاد ۱۶۰۶ فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی سپاه آذربایجان‌غربی
  • توزیع اقلام اساسی بین ۱۳۴ خانوار آسیب دیده در امامزاده ابراهیم
  • آغاز اجرای خط انتقال ۱۰ اینچی گاز در هشترود
  • پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال به بهره‌برداری رسید
  • توزیع اقلام‌ اساسی بین خانوارهای حادثه دیده آتش‌سوزی روستای امام زاده ابراهیم
  • رشد ویلایی‌سازی با استفاده از مشارکت‌های مردمی در ایوانکی
  • تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن چشم‌انتظار مشارکت‌های مردمی است
  • مشارکت‌های مردمی چشم انتظار تسهیلات پروژه‌های نهضت ملی هستند