Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون بهره برداری شرکت توزیع برق بوشهر گفت: عمده خسارت‌ها به تاسیسات برق استان بوشهر در شهرستان‌های بوشهر و تنگستان رخ داده که مدیریت‌های برق اقدام به تعمیر تاسیسات کردند.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: در جریان بارندگی اخیر تاسیسات برق این استان ۱۱ میلیارد ریال خسارت دید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش «انرژی امروز» از وزارت نیرو، سیدمصطفی سجادی روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: معیوب شدن ۲۰ دستگاه ترانسفورماتور توزیع، ۲ کیلومتر شبکه برق فشار ضعیف و متوسط و کلیدهای گازی مانوری  برق از جمله تاسیسات خسارت دیده در سطح استان بوشهر است.
وی بیان کرد: عمده خسارت‌ها به تاسیسات برق استان بوشهر در شهرستان‌های بوشهر و تنگستان رخ داده که با توجه به تدابیر پیش بینی شده در نشست‌های اخیر کمیته بحران استان، گروه‌های عملیاتی و مدیریت‌های برق در سطح استان بصورت منسجم اقدام به تعمیر تاسیسات آسیب دیده کردند.
سجادی افزود: در قالب این عملیات اکیپ های عملیاتی ویژه که یک روز پیش از باران اخیر فراخوان شده بودند در کمترین زمان ممکن برق قطع شده برخی از مشترکان در سطح استان بوشهر را وصل کردند.
معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: با توجه به در پیش بودن زمستان و بارندگی های احتمالی در این فصل از هم استانی ها انتظار می رود نسبت به ایمن سازی سیم کشی های داخل منزل، نصب محافظ برای جلوگیری از آسیب به وسایل  برقی خانگی خود اهتمام جدی داشته باشند.
سجادی تاکید کرد: همچنین از هم استانی ها انتظار می رود در صورت مشاهده هر گونه شرایط ناایمن شامل پاره گی سیم، برخورد درخت با شبکه و سایر خرابی های احتمالی آن را به سامانه ۱۲۱ اتفاقات برق شبکه توزیع نیروی برق استان بوشهر اطلاع رسانی کنند.

 

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۰۰۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال به بهره‌برداری رسید

ابوالحسن عالی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با اجرا پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال ۴۱ خانوار با ۱۲۳ نفر از مزیت این پروژه برخوردار شدند.

وی بیان کرد: منابع تامین آب این پروژه خط کوثر و چاه است و در قالب طرح جهاد آبرسانی و با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر تصریح کرد: پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال در دهه فجر سال قبل عملیاتی شد که با همت و تلاشی مضاعف پیش از آغاز فصل تابستان به مرحله بهره‌برداری رسید.

عالی اظهار کرد: پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستا‌های کردوان سفلی، شیخیان ماری و شیخیان سلنجی نیز همزمان با روستای چاه حسین جمال عملیاتی شده است که روند اجرا آن با سرعت قابل قبولی پیش می‌رود.

وی افزود: افزایش سطح بهداشت و سلامت آب شرب و همچنین تقویت پایداری آب شبکه از اولویت‌های اصلی در اجرا پروژه‌های نوسازی شبکه‌های آبرسانی به شمار می‌رود.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • وارد آمدن خسارت بیش از ۲۵۳ میلیارد تومانی به بخش کشاورزی
  • خسارت بارندگی به برخی جاده‌های استان بوشهر/ یک محور مسدود است
  • خسارت بیش از یک میلیاردی سیل به تاسیسات آب و فاضلاب شهر تفت
  • خسارت ۲۵۳ میلیارد تومانی بارش‌های اخیر به کشاورزی کرمانشاه
  • بارندگی شدید خسارت جدی به کشاورزی خوزستان وارد کرده است
  • خسارت بارندگی به عشایر ۳۰ میلیارد ریال برآورد شد
  • خسارت ۵۰۰ میلیارد ریالی بارش‌های سیلابی به حوزه عشایری ایلام
  • پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال به بهره‌برداری رسید
  • خسارت حدود ۴۰۰ میلیارد ریالی به ایستگاه انتقال آب گچساران
  • خسارت بارش اخیر به ۹۰ درصد راه های عشایری گچساران