Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سردار جلیل بابازاده فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) در یادواره شهدای والامقام محله سیدالشهدا(ع) راه جیرال اردبیل با محوریت شهدای مدافع حرم علی آقایی اظهار: اگر یادواره شهدای نبود سال 67 که قطعنامه قبول شد و بیش از 20 سال است که از آن زمان میگذر، اگر یاد شهدا و  ایثار و فداکاری  آنها از یادمان میرفت امروز به ندای هل من ناصر ینصرنی امام خامنه ای کسی لیک نمیگفت و در جوار فرمانده جبهه مقاومت، سردار سلیمانی، سید حسن نصرالله و فرمانده هشت الشعبی عراق درک ایثار و رشادت های برای مردم دشوار می شد و در صحنه های ظلم و دشوار در مناطق مختلف جنگی و میدان های سخت حضور پیدا نمی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تشییع پیکر شهدای گمنام اردبیل بیان کرد: چند سال پیش وقتی پیکر شهدای گمنام وارد اردبیل شد تشریفات تیپ 37 حضرت عباس (ع) برای استقبال در فرودگاه آماده شدند و زیر تاپوت یکی از شهدا را شهید علی آقایی گرفته بود که به ایشان گفتم علی آقا شما در حال تشییع شهید هستین و خدای متعال عنایت کند که از شفاعت آنان برخوردار باشیم و شهید آقایی در جواب پاسخ داد که برادر بابازاده چه معلوم که خدا به برکت خون پاک این شهدای گمنام به من شهادت قسمت کند.

بابازاده گفت: واقعیت این است که 1400 سال قبل حماسه ای بوجود آمد که قدم به قدم و سینه به سینه و ریش سفیدان و جوانان با نوای "حسین وای" امروز در این ایام با شکوه ترین مراسمات را برای امام حسین (ع) برگزار می کنند و اربعین هم نشانه و نماد عزاداری ها است.

وی خاطر نشان کرد: اگر امروز نتوانیم این مجالس و محافل را تحمل کنیم و از شهدا یاد نکنیم و از سیره آنها مطلع نشویم ، آنچنان که حضرت زینب(س) پیراهن خونین  بردارش را در دست گرفت منزل به منزل از راه امام حسین (ع) دفاع و راه سرخ ایثار و فداکاری ادامه داد و امروز در دنیایی طوفانی و شرایط خاص تهاجم فرهنگی آیا نامی از شهدا  می ماند.

وی افزود: این خون هایی که تقدیم انقلاب، اسلام و دین شده اند تماما پاک هستند و همه انسانها پاک هستند و برای ادامه این مسیر این مجالس یادبود و یاد شهدا قطعا لازم است و همه با باید قدردان قطره قطره خون های ریخته این عزیزان باشیم.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) با اشاره به اینکه در نسل آینده تعریف از شهدا و رشادت های آنان باید چگونه باشد گفت: اگر کسی بخواهد از دوران دفاع مقدس برای جوانان امروزی خاطره گویی کند فقط بایستی بگوید که در اوج غربت اسلام و امام آن زمانی که حتی یک جفت کفش برای رزمندگان پیدا نمیشد تا بروند در خط مقدم در لحظه ی جنگ و رزم کفش در پایش باشد ولی با همین حال بی مزد و منت دفاع جانانه کردند و یک وجب از خاک مقدس ایران اسلامی را به دشمن ندادند.

وی گفت: در این شرایط سخت  کسانی که دورادور حتی مدافعان حرمی که مظلومانه و معصومانه برای اعتلای کلمه الله و دفاع از حرم آل الله مخلاصه رفتند و زحمات بسیاری کشیدند ولی عده ای هستند نمیتوانند اینهارا تحمل کنند و میخواهند حرکات جهادی در راه خدای مدافعان حرم را زیر سوال ببرند.

بابازاده اظهار داشت: زیر سایه شهدای گمنام، شهدا مدافع حرم و شهدای هشت سال دفاع مقدس امروز امنیت در کشور حاکم است چرا که این ها همه انسانهای پاک  و بی نظیر هستند و انصافا این عزیزان در شرایط های سخت کشور جانانه دفاع کرده اند.

رزمنده هشت سال دفاع مقدس افزود: هر کسی که در نظام جمهوری اسلامی ایران در دل گرو اطاعت از ولی فقیه دارد مطمئن باشد اگر این کارها را برای رضای خدا و به احترام شهدا و امام شهدا انجام دهیم ماندگار خواهد بود و خواهش من از همه مردم این است که هرجا محفل و یادواره شهدا برپا شد، پرچم عزای امام حسین (ع) بر افراشته شد از آنجا بی تفاوت نگذریم چرا که خداوند خود کمک حال و مزد دهنده ما خواهد بود.

سردار بابازاده با توجه به اینکه وقتی یاوارده شهدایی در محافل مختلف برگزار می شود افزود: برگزاری این یادواره ها به خاطر این است که نسل آینده و نسل های کنونی ما بدانند شهدای مدافع حرم چه کسانی هستند و چرا وارد صحنه عمل در میدان های جنگ شدند.

وی اظهار داشت: در مقابل نوای " حسین وای" جوانان و مدافعان حرمین شریفین و رزمندگان اسلام، مقاومت داعش شکست  و همه شان پرچم سفید به دست گرفتند و باید بدانیم که اینها همه برکت ، عنایت و نصرت خدای متعال، برحمت پیامبر اکرم(ص) و لطف ائمه اطهار(ع) است.

بابازداه با تاکید بر این که همیشه باید نکهبان و حافظ خاک مقدس و حافظ خون شهدا باشیم گفت: اگر دیدید در عالم سکوت حاکم شد مطمئا باشید فردای روز توطئه ای از جانب دشمنان در کمین خواهد بود و ما هیچوقت نباید دست روی دست بگذاریم و همیشه آماده مقابله توطئه های دشمنان قسم خورده اسلام و جمهوری اسلامی ایران باشیم.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۰۶۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالسازی ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، جلسه‌ای با حضور سرهنگ پاسدار روح الله محمد حسین زاده دبیر ستاد مرکزی راهیان نور با هیئت امناء یادمان شهدای هویزه درباره مسائل یادمان و تسهیلگری در حل مشکلات یادمان هویزه برگزار شد.

در ابتدا مسئولین و اعضا هیئت امناء یادمان شهدای هویزه گزارشی از فعالیت‌های خود در ایام اوج جنوب کشور ارائه کردند و مشکلات و انتظارات خود را جهت بهسازی و خدمت رسانی بهتر به زائرین شهدا را اعلام کردند.

سرهنگ حسین زاده ضمن گرامیداشت شهدای هویزه علی الخصوص شهید علم الهدی و قدردانی از زحمات خادمین و مسئولین این یادمان عنوان کرد:پشتیبانی از یادمان‌ها و فعال سازی و پای کار آوردن ظرفیت هیئت امنا‌های یادمان‌ها در دستور کار ستاد مرکزی راهیان نور کشور میباشد.

وی افزود:ستاد مرکزی به دنبال فعالسازی ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی و دولت در راستای حل مشکلات و مسائل یادمان‌ها میباشد.

در این جلسه معاون مهندسی ستاد مرکزی راهیان نور کشور مهندس حمید صادقی و معاون دولت ستاد مرکزی راهیان نور کشور سید ایمان یاراحمدی نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت آیت الله نورمفیدی در پی شهادت مامور گلستانی فراجا
  • کرمان، زیرسایه خورشید/ اجرای ۵۰۰ برنامه فرهنگی ویژه دهه کرامت در پایتخت مقاومت اسلامی
  • طنین نوای لبیک حجاج در حسینیه امام خمینی(ره)
  • نوای زیبای تلبیه در حسینیه امام خمینی(ره)
  • فیلم/ نوای زیبای تلبیه در حسینیه امام خمینی(ره)
  • فعالسازی ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس
  • امیر آراسته: جوانان درس مقاومت را از شهدا فرابگیرند
  • یادواره شهدا یاد اقتدار و عزت و عظمت است
  • کنگره شهدای مرکزی به یک جریان عظیم فرهنگی در کشور تبدیل شده است
  • مرجعیت علمی امام صادق (ع) انحراف را به حداقل رساند