Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار و رییس شورای تأمین استان اصفهان، گفت: مردم دنیا با تأسی به بسیجیان دلاور در مقابل مستکبران می‌ایستند و آن‌ها را به‌زانو در می آورند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب‌نیوز، محسن مهر علیزاده صبح امروز؛ در صبحگاه مشترک یگان‌های نمونه بسیج ادارات، دستگاه‌ها و نهادهای استان اصفهان با گرامیداشت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین،‌ اظهار کرد: اگر نبود سازمان مقدس بسیج، امروز امنیت و استقراری در کشور وجود نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس شورای تأمین استان اصفهان، با بیان اینکه امروز سی و هشتمین سالگرد شجره طیبه بسیج را آغاز می‌کنیم، گفت: درود به همه بسیجیان سراسر عالم که به عشق بسیج، بسیجی شدن و بسیجی بودن در جبهه‌های حق علیه باطل می‌جنگند و از آزادگی خود، اسلام و مسلمانان جهان دفاع می‌کنند.

مهر علیزاده، گفت: سی‌وهفت سال کارنامه بسیج، چه در دوران دفاع مقدس و چه پس‌ازآن زمانی که دشمن عزم جنگ فرهنگی کرد و امروز دشمن با هر حربه‌ای به دنبال ضربه زدن به مسلمانان و تسخیر مناطق غرب آسیا است اما، بسیج به‌عنوان سد مقاوم در برابر آن‌ها ایستاد و از سربلندی، آزادگی و عزت مردم انقلابی ایران دفاع کرد.

استاندار اصفهان، با اشاره به تقدیم ده‌ها هزار شهید در دوران دفاع مقدس و همت بسیجیان در تمامی عرصه‌های علمی، اقتصادی، فرهنگی و … اظهار کرد: امروز مردم انقلابی و مسلمان ایران به‌عنوان سرمشق در تمامی عرصه‌ها با تمام محرومیت‌ها به‌قدری درخشیده‌اند که دشمن عاجز شده است.

این مقام مسئول، تصریح کرد: مردم دنیا با تأسی به بسیجیان دلاور در مقابل مستکبران می‌ایستند و آن‌ها را به‌زانو در می آورند.

رییس شورای تأمین استان اصفهان، با بیان اینکه مستکبران به‌واسطه رژیم کودک کش صهیونیست، داعش را به وجود آوردند، اظهار کرد: گروه‌های تروریستی ناامنی در منطقه را ایجاد کردند و در سال‌های اخیر مولودی پلید با عنوان داعش را به وجود آوردند تا چهره اسلامی را مخدوش کنند.

وی اظهار کرد: رژیم استکبار به کمک آمریکا این گروه تروریستی را به وجود آورد تا آن‌ها را نماد چهره اسلام نشان دهند و با راه‌اندازی ائتلاف‌هایی به‌ظاهر در مقابل آنان جز خدمت به آنان کاری نکردند.

مهر علیزاده، افزود: بسیجیان دلاور، مدافعان حرم و بسیجیان عراق و سوریه به پا خواستند و شهد شیرین پیروزی را به کام مردم منطقه چشاندند.

استاندار، با بیان اینکه شهید حججی‌ها یاد کربلا و دفاع مقدس را دوباره زنده کردند، اظهار کرد: دیدید سردار شجاع میهن اسلامی‌مان وعده داد در چند ماه آینده هیچ اثری از داعش نخواهد بود که به وعده خود وفا کرد و دیدیم دست جدا پشت سپاه اسلام مدافعان از حرم آمد و داعشی ها را از صحنه روزگار حذف کرد.

مهر علیزاده با اشاره به نامه رهبر معظم انقلاب، خطاب به سردار سلیمانی، گفت: نباید از دشمنی‌ها دشمن غافل بود، دیده ایم که از فردای پیروزی انقلاب دشمن دشمنی‌ها خود را نشان داد، ترور شخصیت‌ها و توطئه علیه ملت ایران را در دستور کار خود قرارداد.

رییس شورای تأمین استان اصفهان، با بیان اینکه با این دشمنی‌ها ارادت مردم به امام راحل بیشتر شد، افزود: پس از جنگ تحمیلی هم ترور، تهاجم فرهنگی و امروز با روش‌های مختلف را دنبال کرده‌اند و دست از سر مردم ایران برنمی‌دارند.

وی تأکید کرد: دشمن با استقرار اسلام و جمهوری اسلامی مخالف است چرا که آن‌ها تصمیم گرفته‌اند با هر قیمتی جلوی این گفتمان را بگیرند.

استاندار اصفهان، با بیان اینکه هرجایی ملت ایران احساس خطر کنند برای حفظ دین و انقلاب از پای نخواهند ایستاد، اظهار کرد: همه مردم ایران برای استقرار اقتصاد مقاومتی مورد تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی و روی پا خود ایستادن در زمینه اقتصادی را جز تکالیف بر خود بدانیم و در این زمینه‌ها تلاش کنیم.

مهر علیزاده گفت: طبق پیش‌بینی و فرمایش رهبر معظم انقلاب، در یکی دو دهه آینده غده سرطانی رژیم صهیونیست ریشه‌کن و نابود خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۱۲۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت نخبگان بسیجی قم در رونق تولید باید به کار گرفته شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، جشنواره «جهادگران علم و فناوری» با هدف تقدیر از برگزیدگان علمی رده‌های دفاعی، دانشگاه‌ها اقشار و نواحی بسیج در سپاه استان برگزار شد.

سردار محمدرضا موحد در این مراسم با اشاره به ظرفیت های موجود در استان قم گفت: ظرفیت‌های انسانی، علمی، نخبگانی، حوزه‌های علمیه، مراکز علمی و فرهنگی و شهرک‌های صنعتی در استان وجود دارد که باید در کنار هم قرار بگیرند تا بتوانیم به یک نتیجه مطلوبی برسیم.

وی ادامه داد: در واقع باید بتوانیم نخبگان را شناسایی، جذب و به رشد و شکوفایی آنها کمک کنیم، برای یک نخبه خیلی مهم است که دیده شود و به او اهمیت داده بشود و حرف‌هایش شنیده شوند تا بتوانیم با این همکاری‌ها اقدامات خوبی را در این راستا انجام دهیم و این زنجیره و شبکه کامل شود.

فرمانده سپاه قم با تأکید بر اینکه حداکثر بهره‌برداری را از ظرفیت نخبگان داشته باشیم بیان داشت: برای تولید علم و جهش تولید این دو محور با هم دیگر ارتباط مستقیم دارند و باید همه در یک جبهه قرار بگیریم و بر اساس نظام مسائل استان کار انجام شود.

او افزود: نظام مسائل استان بر مبنای بهره مندی از ظرفیت هایی مثل اقشار بسیج،قشر بسیج مهندسین صنعت،کشاورزی و سایر اقشار مرتبط تعریف می شود و در صورت تحقق آن به نتایج مطلوبی دست خواهیم یافت.

سردار موحد با اشاره به ظرفیت مجمع عالی بسیج استان به عنوان بازوی توانمند کار و تولید گفت: در صورت تصویب طرح های نوین تولیدی و دانش بنیان نخبگان در مجمع عالی بسیج که با حضور استاندار و سایر سازمان ها برگزار می شود، تمامی دستگاه های ذیربط ملزم به اجرا و تحقق آن طرح ها خواهند بود.

وی اذعان کرد: مهم است که دانش آموزان و دانشجویان با این ظرفیت‌ها آشنا شوند و توانمندی‌های موجود در استان را ببینند که در نتیجه موجب ارتقای انگیزه و امید در نوجوانان و جوانان شود.

در پایان از منتخبان عرصه جهاد علمی و فناوری سپاه و نواحی مقاومت بسیج استان قم با اهدای لوح تقدیر و هدیه نقدی قدردانی شد.

دیگر خبرها

  • دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند
  • ظرفیت نخبگان بسیجی قم در رونق تولید باید به کار گرفته شود
  • از باستان‌شناسی خلیج‌فارس غافل مانده‌ایم
  • انجام کارهای بی‌منت در گرو داشتن تفکر بسیجی است
  • عملیات وعده صادق همه مستضعفان جهان را امیدوار کرد
  • انجام کارهای بی‌منت در گروه داشتن تفکر بسیجی است
  • دشمنان، همواره در تلاش برای ایجاد نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند
  • علی اصغر حسن زاده: تفکر ما سورپرایز کردن تیم ها در جام جهانی است!
  • دهه کرامت فرصتی برای مقابله با توطئه دشمنان است
  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است