Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان: جوانان و بسیج مردمی در سوریه که 70 درصد اهل تسنن بودند محکم و استوار جلوی منحرفین و داعش ایستادند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  مریان خبر ، صبح روز یکشنبه پنجم آذرماه سال جاری به مناسبت فرمان تاریخی حضرت امام خمینی(ره) روز تشکیل بسیج مستضعفان، تجمع بزرگ بسیجیان شهرستان رضوانشهر  همزمان با سراسر کشور با حضور سرهنگ پاسدار عباس بایرامی معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان، فرمانده سپاه رضوانشهر و حسنی پور فرماندار رضوانشهر، اعضای شورای تأمین، روحانیت معزز، خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و مدیران دستگاه های اجرایی و نهادهای انقلابی شهرستان رو به روی مصلای امام خامنه ای رضوانشهر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان در جمع بسیجیان شهرستان رضوانشهر ضمن تبریک هفته بسیج با تکیه بر بیانات بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) که ما در جنگ 8 سال دفاع مقدس انقلاب خودمان را به دنیا ثابت کردیم و این دفاع، فتح فلسطین را به همراه خواهد داشت، افزود: امام همه چیز خودش را با خدا تقسیم کرد و این اوج معنویت یک انسان کمال یافته است.
سرهنگ عباس بایرامی با تأکید بر بیانات دیگر حضرت امام(ره) در دوم آذرماه سال 67 که خطاب به جوانان فرمود شما به فکر تشکیل بسیج جهانی مستضعفین باشید، گفت: امروز که بعد از 28 سال از آن تاریخ می گذرد میدان را نگاه میکنیم می بینیم این تفکر بسیجی و این مسیر و حرکت بسیجی به دنیا صادر شده است.
وی افزود: غده سرطانی داعش شهرهای بزرگی از عراق و سوریه را به اشغال خود درآورد و بدترین جنایات را علیه مردم مظلوم شیعه ،سنی ، مسیحی و یهودی آوردند به این منظور اینها را ساخته بودند که بگویند اسلام دین انحرافی است که جوانان و بسیج مردمی که 70 درصد اهل تسنن مردم سوریه بودند محکم و استوار جلوی این منحرفین ایستادند.
معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان گفت: در عراق هم حشد شعبی و گروه های دیگر دوشا دوش هم جلوی این غده سرطانی ایستادند و توانستند این موفقیت بزرگ را برای جوامع اسلامی به ارمغان بیاورند و به همه دنیا پیام دادند که ما اگر متهد باشیم می توانیم هر گونه توطئه ای را خنثی کنیم پس برما وظیفه است اگرکنار هم و دست در دست هم دهیم هیچ کس نمی تواند کیان ، آب و خاک ما را خدشه دار کند.
سرهنگ بایرامی در مورد داعش بیان داشت: همان طوری که در جنگ 8 ساله همه مستکبرین دنیا پشت صدام خائن ایستادند، همین مستکبرین برای اینکه کشور عراق و سوریه را تجزیه کنندو حزب الله را از بین ببرند و به سمت ایران بیایند داعش را تأسیس کردند که همه اینها با ایستادگی شما بسیجیان در صحنه خنثی شد.
وی در پایان گفت: بسیج متعلق به مردم است در عرصه علمی، فرهنگی ، هنری، ورزش، اقتصادی و ... ، انشالله همان طور که بسیجان ما در دفاع مقدس و دفاع از حرمین شریفین توانستند به وظیفه خودشان عمل کنند ما هم به عنوان یک بسیجی بتوانیم با تفکر بسیجی به تکالیف خودمان ادامه دهیم.
در پایان از بسیجان مدافع حرم شهرستان رضوانشهر تجلیل بعمل آمد.

   

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۱۹۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید علی رضایی عصر شنبه در نشست خبری با خبرنگاران به مناسبت آغاز هفته عقیدتی سیاسی اظهار کرد: از ۸ تا ۱۴ اردیبهشت ماه که به نام هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج نام گذاری شده، بیش از ۵۰ برنامه به این مناسبت در سپاه و رده‌های مختلف مقاومت شهرستان مرزی آستارا برگزار می‌شود.

وی به نقش شهید مطهری در تقویت بنیان‌های نظری انقلاب و نظام اسلامی اشاره کرد و افزود: آثار شهید مطهری امروز هم پاسخگوی نیازهای معرفتی بوده و بهره گیری از اندیشه‌های این شهید گرانقدر گام نهادن در مسیر درست را تضمین می‌کند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه ناحیه آستارا تصریح کرد: برگزاری همایش گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و هفته معلم و تجلیل از معلمین و مربیان عقیدتی سیاسی، برگزاری نشست‌های بصیرتی، برگزاری مسابقات ورزشی و فوتسال، اجرای زنگ قرآن و ولایت و زنگ سپاس و برگزاری مسابقه کتابخوانی، دیدار با خانواده‌های شهدا، نیز از جمله برنامه‌های مهمی است که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در رده‌های مقاومت بسیج این شهرستان برگزار می‌شود.

کد خبر 6090306

دیگر خبرها

  • مسئول «پلیس اسلامی داعش» در عراق به دام افتاد
  • برگزاری جشنواره مالک اشتر در چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • کنعانی: اگر رشادت مستشاران سپاه نبود داعش تا پشت درب پارلمان اروپا و قلب آمریکا نفوذ می‌کرد
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • سپاه نبود داعش تا پشت درب پارلمان اروپا و قلب آمریکا نفوذ می‌کرد
  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت
  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در کازرون