Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-28@21:47:41 GMT

وظیفه ذاتی شورای شهر مبلمان شهری و شهرسازی است

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۲۷۹۹۹

به گزارش وانانیوز، 

سید حمید رضا کاظمی در گفت‌وگویی بیان کرد: در حال حاضر بحث ارزیابی عملکرد شورای شهر زود است؛ چراکه تازه شروع به کار کرده است اما مواردی هم قابل ذکر است. در بحث ساخت و ساز شهری بعضی از کارها متوقف شده است که من علت آن را نمی‌دانم.

وی در ادامه گفت: انتقال از شورای قبل به شورا کنونی و همچنین تغییر شهردار بر روی پروژه‌های عمرانی و توسعه شهری تاثیر گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما تا کنون اقدام خاصی از شورای جدید ندیدیم به جز انتخاب شهردار که امری طبیعی بوده و در ابتدا باید این اقدام صورت می‌گرفت.

وی خاطر نشان کرد: شورای شهر باید در حوزه مسائل فرهنگی بیشتر ورود پیدا کند بعلاوه شورای شهر باید در بحث نظارت بر عملکرد شهرداری نیز دقت بیشتری داشته باشد.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۲۷۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام وظیفه در شورای شهر دشوار و دایره نظارت آن بسیار وسیع است

رئیس کمیسیون حقوقی، برنامه‌ریزی و پایش مصوبات شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: عضو شورای شهر بودن به‌دلیل وسعت دایره تصمیمات و نظارت، همچنین بیشتر بودن تأثیرات دراز مدت شورا بسیار دشوار است.

احمدرضا مصور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با گرامیداشت فرارسیدن روز شوراها اظهار کرد: نهم اردیبهشت در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران به نام روز شوراها نام‌گذاری شده است که نشان از توجه قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران به جایگاه و منزلت شورا و اتکا بر خرد جمعی در رفع مشکلات جوامع محلی دارد.

وی افزود: عضو شورای اسلامی شهر بودن به‌دلیل وسعت دایره تصمیمات و نظارت، همچنین بیشتر بودن تأثیرات دراز مدت شورا بسیار دشوار است.

رئیس کمیسیون حقوقی، برنامه‌ریزی و پایش مصوبات شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به سامانه سوت‌زنی شورا تصریح کرد: به‌طور روزانه تعداد محدودی مراجعه به این سامانه وجود دارد که بعضی از آن‌ها قابل استفاده و مهم بوده و مورد پیگیری قرار گرفته شده و بعضی دیگر نیز غیرقابل تأثیر بوده و اهمیت چندانی نداشته است.

مصور با اشاره به وظیفه سنگین مسئولان در حوزه مدیریت شهری تصریح کرد: در مسیری پیش می‌رویم که باید در صورت بروز اشتباه یا مشکلی جسارت عذرخواهی و حل مسائل پیش‌آمده را داشته باشیم تا بتوانیم به نقطه‌ای مطلوب دست پیدا کنیم و وظیفه شوراها نیز همین است.

کد خبر 748399

دیگر خبرها

  • زمان برگزاری نشست مشارکت در بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی
  • تقدیر استاندار کرمان از اقدام مدیریت شهری رفسنجان/ دهه هشتادی‌ها مدیران فردای جامعه هستند
  • پایان تملک پروژه باغ مزار مشاهیر قم تا یک ماه آینده
  • آمادگی داریم برای رفع مشکلات اصفهان کنار مدیریت استان بایستیم
  • اتمام تملک پروژه باغ مزار مشاهیر قم تا یک ماه آینده
  • انجام وظیفه در شورای شهر دشوار و دایره نظارت آن بسیار وسیع است
  • شهرداران از مصائب شهری با استاندار سخن گفتند
  • جلوگیری از تخلفات ساختمانی نیازمند هم افزایی دستگاه‌های مسئول است
  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز
  • وزیر راه و شهرسازی وارد تبریز شد