Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی وزارت بهداشت گفت: امسال مراسم ۱۶ آذر در دانشگاه‌های علوم پزشکی سه شنبه برگزار می‌شود. محمدرضا فراهانی، معاون فرهنگی وزارت بهداشت در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص برنامه‌های ۱۶ آذر دانشگاه‌های علوم پزشکی گفت: آسیب شناسی در سال‌های گذشته بر روی برنامه‌های برگزار شده در دانشگاه‌های علوم پزشکی انجام شد و براساس آن دو هفته قبل ابلاغیه دانشگاه‌ها ارسال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مفاهیمی که در این ابلاغیه مطرح شده این است که فضا را برای همه باز کند که بتوانیم براساس درخواست تشکل‌های دانشجویی در همه دانشگاه‌ها در این ایام برنامه برگزار کنیم.

وی افزود: به مسئولان دانشگاه توصیه کردیم که با این مسئله انبساطی برخورد کنند و با مجوزهای درخواستی موافقت کنند.

معاون فرهنگی وزارت بهداشت اضافه کرد: پیش بینی می‌شود امسال در دانشگاه‌های علوم پزشکی در ایام ۱۶ آذر نسبت به سال‌های گذشته برنامه‌های بیشتری برگزار شود.

وی در خصوص مراسم ۱۶ آذر گفت: با توجه به اینکه امسال ۱۶ آذر پنجشنبه است و دانشجویان در دانشگاه نیستند ۱۴ آذر این برنامه‌ها برگزار می‌شود. اگر مراسم رسمی ۱۶ آذر با حضور رئیس جمهور در تهران برگزار شود که احتمال آن بسیار کم است ما درخواست دادیم که مهمان یکی از دانشگاه‌های علوم پزشکی باشند، اما امسال مراسم ۱۶ آذر در یکی از دانشگاه‌های شهرستان‌ها با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۵۷۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) تجمع دانشجویان خارجی دانشگاه‌ علوم پزشکی تهران

(تصاویر) تجمع دانشجویان خارجی دانشگاه‌ علوم پزشکی تهران

دیگر خبرها

  • (تصاویر) تجمع دانشجویان خارجی دانشگاه‌ علوم پزشکی تهران
  • کسب رتبه دوم کشوری در هفدهمین جشنواره شهید مطهری
  • ۲۰۰ نفر در دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی جذب می شوند
  • درخواست تعویق یک روزه بازی تراکتور و گل گهر از سوی مسئولان تبریزی
  • دانشجویان پرانگیزه؛ اما مسئولان همچنان در خواب غفلت!/ دل نوشته‌های دانشجویی را جدی بگیرید تا مشکلات مملکت حل شوند
  • عدم استفاده بهینه از منابع موجب کاهش بهره وری در دانشگاه‌ها می‌شود
  • عدم استفاده بهینه از منابع موجب کاهش بهره وری در دانشگاهها می‌شود
  • صدور ۱۰ مجوز فعالیت گردشگری سلامت در مشهد
  • صدور ۱۰ مجوز جدید فعالیت در حوزه گردشگری سلامت در خراسان رضوی
  • رضایت: ساماندهی برنامه‌های آموزشی در جهت اولویت و نیاز کشور است