Web Analytics Made Easy - Statcounter

اگر مدافعان حرم کیلومترها دورتر جنگیدند و عده ای همسر، فرزند و یا پدر خود را از دست دادند، برای این است که جنگ به داخل کشور نیاید و ۸۰ میلیون نفر ایرانی با آن درگیر نشوند و البته این هدف در مقابل دفاع از حریم اهل بیت (ع) و دفاع از اسلام ناب محمدی هدف کوچکی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چشم برخوار؛ با پیروزی جبهه مقاومت بر داعش، ترس عجیبی بر دل دشمنان دیرینه ایران و اسلام افتاد و امیدی در دل های مسلمانان در سرتاسر جهان شکل بست و شکست داعشیان این حیوانان انسان نما، باعث ایجاد امنیت در کشور سوریه شد اما در این میان نقش شهدای مدافع حرم و خانواده های این دلاورمردان را نمی توان نادیده گرفت، کسانی که جان بر کف رفتند تا جان ما در امان باشد و سایه امنیت بر کشور اسلامی ما مستدام بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین خاطر با تینه زاده همسر شهید مدافع حرم مرتضی زارع از اسلام آباد برخوار به گفت و گو نشستیم تا از نقطه نظرات این همسر شهید والامقام در خصوص شکست داعش و پیروزی چبهه مقاومت مطلع شویم.

به نظر شما عوامل مؤثر بر پیروزی جبهه مقاومت بر داعش چه بود؟

عوامل مؤثر بر پیروزی جبهه مقاومت بر داعش، اعتماد و تکیه جبهه مقاومت به خدا و الگوگیری از حضرت سیدالشهداء علیه السلام بود؛ آن جایی که امام حسین (ع) می فرماید همچون منی با همچون یزید بیعت نمی کند و از خانواده و تمام زندگی خود برای خدا می گذرد.

عده ای عنوان کرده بودند که بهتر است به جای مبارزه با داعش، با آن ها مذاکره کنیم اما سوال این است که وقتی عده ای زبان نفهم اسلحه به دست گرفته اند و با اعتقاد به این که اگر عملیات انتحاری انجام دهند، حتما سر سفره با پیامبر (ص) غذا می خورند روبرو می شوید چه باید کرد؟ بارها بحث مذاکره از طرف برخی که خودشان حتی لحظه ای جرأت رو به رو شدن با داعش را نداشتند مطرح شد و حتی گاهی تا پای مذاکره رفتند اما نتیجه آن چه شد؟ نتیجه آن شهادت عده ای در خان طومان شد که قلب مردم ایران و مازندران را عزادار کرد.

اگر جبهه مقاومت بر داعش پیروز شده است مدیون رهبری عزیز و رهنمودهای ایشان و تلاش جبهه مقاومت و سردار سلیمانی ها و سید حسن نصرالله ها و دانشجویان مکتب امام حسین (ع) و شهدای فارغ التحصیل از دانشگاه امام حسین (ع) و بصیرت مردم آگاه است و بس، اما بعد از پیروزی؛ مطالبه غنائم کردن ممکن است از طرف گروه های زیادی مطرح شود. اما مردم فراموش نمی کنند داعش چه کرد…

البته امیدواریم چند سال بعد عده ای مطرح نکنند که با چند تا داعش مظلوم چه کردید و جای قاضی و جلاد عوض شود..

به نظر شما نقش خانواده های شهدای مدافع حرم در شکست داعش و پیروزی جریان مقاومت چیست؟

اگر خانواده های مدافع حرم و شهدای مدافع حرم نبودند که کیلومترها آن طرف تر با داعش بجنگد، الان ما هر روز با حوادثی مانند آن چه که در مجلس رخ داد، روبرو می شدیم. اگر مدافعان حرم کیلومترها دورتر جنگیدند و عده ای همسر، فرزند و یا پدر خود را از دست دادند، برای این است که جنگ به داخل کشور نیاید و ۸۰ میلیون نفر ایرانی با آن درگیر نشوند و البته این هدف در مقابل دفاع از حریم اهل بیت علیهم السلام و دفاع از اسلام ناب محمدی کوچک است؛ همچنان که برای رشد درخت ها باید به آن ها آب داد اما برای رشد فکر انسان ها؛ گاهی باید جان داد.

اگر جنگی اتفاق بیفتد، تا چه اندازه جوانان امروز حاضر به سرکت در جنگ و دفاع هستند و چه عواملی بر تربیت جوانان با این روحیات می تواند مؤثر باشد؟

مردم همیشه ثابت کرده اند که دل های آگاه و روشن دارند. مدافع حرم، اکثرا جوانانی بودند که جنگ هشت سال دفاع مقدس را ندیده بودند اما زمانی که دیدند تکلیف آن ها شرکت در جهاد است، از خواسته های نفسانی خود گذشتند و به محبوب پیوستند.

کسی که منتظر امام عصر (عج) است، هر لحظه آن موعود وعده داده شده را انتظار می کشد و در این راه حاضر است حتی از جان شیرین خود بگذرد؛ حالا یا در رکاب حضرت (ع) و یا در مقدمات ظهور آن عزیز وعده داده شده که در این راه نگاه به صحبت های نایب امام زمان (عج) امام خامنه ای بسیار راهگشا است همان طور که شهید حججی در وصیتشان نوشته بودند اگر شهید شدم بدانید سیدعلی بر حق است و شهادتم گواه این مدعاست…

حقانیت رهبری، حرف دل مرتضی زارع ها، محمدجواد قربانی ها، عبدالحسین یوسفیان ها و همه و همه شهدا است و حرف انسان های بهشتی قابل اعتماد است.

آیا امکان بازگشت داعش وجود دارد؟

بله, احتمال هر اتفاقی وجود دارد و با وجود این که نظام داعش در منطقه فرو پاشیده است اما جنگ حق و باطل همیشه در همیشه تاریخ بوده و خواهد بود و ما همیشه در جنگ هستیم اما تا نابودی اسرائیل از پا نخواهیم نشست.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۵۷۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مذاکرات مهدی کروبی با شورای نگهبان به روایت آیت الله هاشمی /سردار سلیمانی و ناطق نوری مهمانم بودند /آقای حجازی از بهزاد نبوی دلخور بود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مشروح خاطرات آیت الله هاشمی در ۱۵ اردیبهشت ۱۳۸۰ را بخوانید؛

بعد از ۵۳ سال که آمریکا دائماً عضو کمیسیون حقوق بشر سازمان ملل بوده، در انتخابات پریروز حذف شد و مخالفان [جرج] بوش، [رئیس‌جمهور آمریکا]، سیاست ضعیف خارجی او را به باد انتقاد گرفتند. پاپ ژان پل دوم، [رهبر کاتولیک‌های جهان]، در یونان از کلیسای ارتدکس‌ها، به خاطر جنایات کاتولیک‌ها در جنگ‌های صلیبی علیه مسیحیان ارتدوکس استانبول، عذرخواهی‌ کرد. رئیس اُرتدکس‌های یونان، ملاقات خود را مشروط به عذرخواهی پاپ کرده بود.

پیش از جلسه مجمع [تشخیص مصلحت نظام]، سیاست‌های کلی امنیت ملی در بخش دفاع را تکمیل کردیم. ظهر آقایان [عباس واعظ] طبسی و [علی‌اکبر] ناطق [نوری]، میهمانم بودند. دربارۀ انتخابات بحث بود. قرار است جامعه روحانیت [مبارز تهران] و جامعه مدرسین [حوزه علمیه قم]، نامزد مشخصی نداشته باشند و بیانیه بدهند و مطالب کلی بگویند. عصر آقایان [محمدمحسن] سازگارا، [مدیرعامل شرکت مطبوعاتی جامعه‌ روز]، [سعید] فائقی، [معاون فنی سازمان تربیت بدنی] و عباس [قاسمی‌شریف]، پسر خانم اعظم طالقانی آمدند. سازگارا، نامزد ریاست‌جمهوری شده؛ نگران است که شورای نگهبان، صلاحیت او را رد کند. گفت، بارها اعلام کرده، موتور حرکت اصلاحات را سیاست‌های برنامه اول و دوم و عملکرد دولت سازندگی می‌داند. به عملکرد دوم‌ خردادی‌ها معترض است و گفت، روحانیت در دو قرن اخیر، هر وقت وارد مسائل شده، خیلی جدی و مؤثر بوده است.

جمعی از مسئولان [بسیج] حزب‌الله لبنان آمدند. سردار [قاسم] سلیمانی، [فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران] گزارش داد و من هم صحبت دلگرم‌کننده‌ای برای آنها نمودم.

شب جلسه سران قوا در دفتر آقای [مهدی] کروبی، [رئیس مجلس] در مجلس بود. آقای کروبی، مذاکراتش با شورای نگهبان در مورد ردصلاحیت اکثر نامزدهای دوم خردادی در [انتخابات] میان‌دوره‌ای مجلس را تعریف‌ کرد؛ خیلی ناراضی‌اند. گفته شد، با نفوذ آقای [مجید] انصاری، [نماینده تهران] ، در قانون برنامه، دو طرح گذاشته‌اند که باید اصلاح شود. گفت، آقای [سیدعلی‌اصغر] حجازی از دفتر رهبری، در روزی که او در ساوه بوده، تلفنی به او گفته است که آقای بهزاد نبوی، [نایب‌رئیس مجلس]، در مورد فرمان هشت‌ماده‌ای رهبری، در خصوص مبارزه با فساد، بد برخورد کرده است. قرار شد سران سه قوه، آیین‌نامه‌ای برای کنترل درست مبارزه با فساد تهیه کنند که مثل مسئله ثروت‌های بادآورده، خراب نشود.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902823

دیگر خبرها

  • نقطه عطف وارثان جبهه دفاع از حرم «حماسه خانطومان» است
  • چرا اسرائیل یک گلوله هم به سمت یمن شلیک نکرده است؟
  • چرا تل‌آویو یک گلوله هم به سمت یمن شلیک نکرده است؟
  • مذاکرات مهدی کروبی با شورای نگهبان به روایت آیت الله هاشمی /سردار سلیمانی و ناطق نوری مهمانم بودند /آقای حجازی از بهزاد نبوی دلخور بود
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • پروژه جدید واشنگتن برای ادامه اشغالگری در خاک سوریه / حمایت ویژه از هسته‌های مخفی داعش برای توقف حملات نیروهای مقاومت علیه آمریکایی‌ها + نقشه میدانی و عکس
  • جبهه مردمی برای آزادی فلسطین: رژیم اشغالگر خواسته‌های مقاومت را بپذیرد، مذاکرات پیش برود
  • حزب‌الله لبنان یک پایگاه صهیونیستی را هدف قرار داد
  • مقاومت لبنان سربازان اشغالگر را در داخل مقر «بیاض بلیدا» هدف قرار داد
  • تلاش محسن رضایی برای وحدت در جبهه انقلاب