Web Analytics Made Easy - Statcounter

به همت بسیج رسانه استان کردستان و سپاه شهرستان بیجار جمعی از اصحاب رسانه استان کردستان از طرح های محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی در شهرستان بیجار بازدید به عمل آوردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آفتاب دل، اصحاب رسانه استان کردستان با حضور در شهرستان بیجار از طرح های محرومیت زدایی روستاهای بهرام گنبد، حسین آباد سیاه منصور و میدان مظفر خان بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


فرمانده سپاه شهرستان بیجار درحاشیه بازدیدخبرنگاران به اهداف و مجموعه برنامه های بسیج و سپاه پاسداران بیجار در راستای توسعه منطقه پرداخت.


حسن عسگری در ابتدا به اهمیت و جایگاه رسانه در تقویت ارزش های نظام و انسجام مردم اشاره کرد و اظهار داشت: تلاش رسانه ها در انعکاس برنامه ها و عملکرد مسئولان باعث می شود مردم به نظام پایبند شده و در واقع در ایجاد یک پشتوانه مردمی نقش دارند.


به گفته وی امروزه با وجود مشکلات موجود در جهان نیازمند این هستیم که یک اعتماد مردمی به وجود آمده و بدانیم که هر نظام سیاسی اگر از پشتوانه مردمی برخوردار نباشد دچار مشکل خواهد شد.

 


وی بیان کرد: از انجایی که دشمن تمام توان خود را به کار گرفته که به عرصه اقتصادی لطمه وارد کند سپاه با تمام توان خود در عرصه محرومیت زدایی وارد شده است.

 


عسگری در ادامه از مجموعه برنامه های سپاه در راستای محرومیت زدایی، عمران و آبادانی با محوریت اقتصاد مقاومتی در راستای توسعه همه جانبه گفت و اشاره کرد :168 پروژه در بحث محرومیت زدایی در بیجار انجام شده است.

 

 

 معاون فرماندار شهرستان بیجار، محمد حسین محبیان در ادامه با بیان این مهم یکی از مباحث مهم در کشور محرومیت زدایی است، ذکر کرد: در طول سال های اخیر بسیج از حوزه فرهنگ خارج شده است و در همه زمینه ها به کمک دولت آمده اند و یکی از مهم ترین این کمک ها بحث محرومیت زدایی است.

 


وی در مورد این پرو ژه های محرومیت زدایی اشاره کرد: پروژه های ارزشمندی به اجرا گذاشته شده است که امیدواریم از این طریق مهاجرت روستایان به استان های دیگر کاهش یابد.

 


محبیان ضمن اشاره به اینکه پروژهای خوبی در بحث آبرسانی و راه های روستایی انجام شده است، تصریح کرد: پروژه های که در خصوص محرومیت زدایی امروز انجام شده است زیرساخت های مهمی برای اجرای پروژه های مهم و بزرگتر است.


سید حسین محمودی مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی شهرستان بیجار اظهار داشت: طرح شهید شوشتری طرح مهم سپاه کشور در راستای رفع محرومیت در روستاهای محروم و کم برخوردار است که استان کردستان بعنوان پایلوت اجرای طرح در کشور معرفی شده و در استان نیز دو شهرستان بیجار و سروآباد بعنوان مرکز اجرایی این طرح در نظر گرفته شده است.

 


وی بابابیان اینکه اجرای این طرح ها سبب مهاجرت معوس از شهرها به روستاها شده است گفت:روستای علی سرخ بیجار خالی از سکنه می باشد که با اجرای این طرح ها 25 خانوار بیجاری از کرج و قزوین به روستا بر می گردند.

 


وی با بیان اینکه طرح شهید شوشتری شامل 72 روستا از مناطق منتخب شهرستان های بیجار و سروآباد می شود،افزود:این طرح در دو فاز عمرانی و زیر ساختی که شامل 880 پروژه است انجام می گردد.

 


وی یادآور شد:احیای قنات ها ،رونق کشاورزی ،ایجاد زیر ساخت های لازم برای تثبت جمعیت در شهرستان از مهم ترین اهداف اجرای طرح شهید شوشتری در روستاهای محروم و کم برخوردار شهرستان بیجار است.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۶۳۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر آخرالزمانی از آتش سوزی عظیم گیلان

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 8 ویدیویی تازه از وضعیت تکان دهنده منطقه امامزاده ابراهیم در شهرستان شفتِ گیلان پس از آتش‌سوزی گسترده مورد توجه قرار گرفته است. هفته گذشته به دلیل عدم رعایت نکات ایمنی آتش سوزی گسترده‌ای در امامزاده ابراهیم شهرستان شفت استان گیلان اتفاق افتاد و همه چیز را خاکستر کرد. این تصاویر را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • اراده کمیته محرومیت‌زدایی شورای اسلامی شیراز برای رفع فقر
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرومیت‌زدایی و عمرانی در هفته جهاد سازندگی
  • بازدید بی‌سابقه گردشگران از باغ جهانی فین کاشان
  • بازدید بی‌سابقه گردشگران از باغ جهانی فین
  • محرومیت زدایی از چهره فارس با اجرای بیش از هزار برنامه جهادی
  • تصاویر آخرالزمانی از آتش سوزی عظیم گیلان
  • مراسم شهادت امام جعفر صادق(ع) در بیجار
  • آب‌گرفتگی شدید در روستاها و جاده‌های پلدختر
  • رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب کردستانی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • محرومیت زدایی از ماموریت‌های گروه‌های جهادی برای کمک به مردم