Web Analytics Made Easy - Statcounter

همایش بزرگ یا زینب (س) ویژه بانوان و خانواده های شهدای مدافع حرم استان گلستان باحضور رئیس بنیاد شهید شهرستان علی آباد کتول، هیات رئیسه و جمعی از دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول در این واحد دانشگاهی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول در مراسم آئین تجلیل از مادران و همسران 16شهید مدافع حرم استان گلستان با ابراز خرسندی از میزبانی خانواده شهدای مدافع حرم، جنس ایثارگری و خون فشانی شهدای مدافع حرم و خانواده‌های آنان را بسیارخاص دانست و گفت: «شهدای مدافع حرم، شهید فهمیده های عصر معاصر هستند که به ما درس امام شناسی، ولایت مداری و موقعیت شناسی را آموخته اند و ما باید با درس گرفتن از شهدا، از فرصت کوتاه زندگی در راستای تعالی بهترین استفاده را ببریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

دکتر علیرضا اسفندیاری مقدم با توجه به اینکه ایثار و شهادت در شمار عالی‌ترین مفاهیم الهی و حاصل متعالی‌ترین ارزش‌هایی است که می‌تواند جامعه انسانی را به تکامل و تعالی رسانده و والاترین برکات را به آن ببخشد خاطرنشان کرد: «پیام و آرمان شهدا به دلیل عظمت مرتبه‌ای که شهدا بدان دست یافته اند عالی‌ترین پیام‌ها و از جنس پیام انبیای الهی است و این عزیزان، فرزانگان و برگزیدگان نسل خود بوده اند که اصلی‌ترین پیام آنها برای نسل امروز پیمودن راه خدا، عزت، آزادی و سعادت و سربلندی دنیا و آخرت است.»

وی با ابیان اینکه یکی از نقش های پر بازده و ماندگار دانشگاه، نقش فرهنگی آن است اظهار کرد: «ما باید وصیت نامه ی پر محتوا این شهدای معزز را تحلیل محتوا کرده و در قالب پایان نامه ها، کارگاه های آموزشی و سخنرانی ها به جامعه معرفی کنیم تا اینکه بتوانیم بیش از پیش عالم عامل راه سرخ شهدا در حریم ولایت باشیم.»

رئیس واحد علی آباد کتول خانواده، مادران، همسران و فرزندان شهدا را یادگاران گرانبهای به جا مانده از این عزیزان عنوان کرد و افزود: «خانواده معظم شهیدان نقش بسزایی در ترویج ارزش های اسلامی و تقویت روحیه مبارزه با استبداد و استکبار جهانی دارند و نزد خداوند متعال از درجه بالایی برخوردار هستند.»

در این مراسم علی محمد پور از قاریان ممتاز کشوری با قرائت آیات وحی به این محفل روح و جان بخشید و سپس نمایشی با موضوع خواهر شهید از سوی دانشجوی رشته کارگردانی این واحد دانشگاهی اجرا شد.

در بخش دیگر این برنامه زهره گلاوی همسر شهید مدافع حرم محمد رضا شیبانی مجد، به سخن پرداخت و در پایان با اهدای لوح سپاس و هدایایی از مادران و همسران 16 شهید مدافع حرم استان گلستان تجلیل شد.

.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۶۸۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خون شهدای مدافع حرم موجب نابودی رژیم صهیونیستی می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آقای رئیسی در بازدید از محلات جنوب غرب شهر تهران، در منزل شهید مدافع حرم، علی آقابابایی، از شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران، حضور یافت و با خانواده این شهید، دیدار و گفتگویی صمیمانه داشت.

آقای رئیسی با بیان اینکه این شهدای عزیز در حال انجام مأموریت بزرگ حفظ امنیت کشور و منطقه، به دست شقی‌ترین افراد به شهادت رسیده‌اند، گفت: خون مطهر این شهدا موجب عزت و سربلندی جبهه مقاومت و ذلت و زبونی رژیم جنایتکار صهیونیستی در منطقه شد.   رئیس جمهور با توجه به پاسخ مقتدرانه نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران به این جنایت رژیم صهیونیستی، تصریح کرد: قطعاً آثار و برکات خون این شهدای عزیز در نهایت، موجب نابودی کامل این رژیم خبیث و جنایتکار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم محرم علیپور در مرند
  • مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد
  • یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت بزرگترین رویداد فرهنگی مردمی است
  • خون شهدای مدافع حرم موجب نابودی رژیم صهیونیستی می‌شود
  • غفلت از سرکشی به والدین شهدا پذیرفتنی نیست
  • بازدید رئیسی از بیمارستان شهدای یافت‌آباد/ رئیس جمهور به منزل شهید مدافع حرم رفت
  • تجلیل از خانواده شهید مدافع سلامت در پیرانشهر
  • مراسم گرامیداشت شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت در یزد
  • تجلیل و تکریم خانواده شهدا باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود
  • درخواست از شورای شهر برای نامگذاری بوستان‌ها و پایانه‌های تاکسی به نام شهدای تاکسیران