Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، یدالله رحمانی پنجشنبه در سومین اجلاس استانی نماز فارس با محوریت موضوعی نماز و فضای مجازی گفت:وظیفه محتوا‌سازی برعهده دستگاه‌های اجرایی است و در کارگروه توسعه دولت الکترونیکی به همه دستگاه‌های اجرایی تکلیف شده بهترین تولید محتوا را بر اساس معیار‌های مشخص‌شده تولید کنند.
وی ادمه داد:‌ باتوجه ‌به اهمیت این موضوع باید از این فضا به‌ عنوان یک فرصت استفاده کرد و همه منابع را در اختیار این موضوع قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون استاندار فارس همچنین بر ضرورت هشیاری دربرابر شبهه‌ افکنی‌ها در فضای مجازی تأکید کرد و برای مقابله با چنین اقداماتی استفاده از افراد کاردان را امری مهم خواند.

** فارس، مقام دوم کشور در تولید محتوای فضای مجازی در حوزه نماز
مدیر ستاد نماز استان فارس نیز با اعلام اینکه استان فارس در سال گذشته 19 عنوان را در ردیف‌های 1و2 و3 کشوری به خود تخصیص داده است افزود:موضوع نماز نباید به دستگاه‌های اجرایی محدود شود.
سید حسین ذوالانوار اعلام کرد:فارس مقام دوم کشور را در تولید محتوای فضای مجازی در حوزه نماز کسب کرده است و از آنجا که از دیرباز مرکز فضای مجازی بوده است، باید در کشور پیشتاز باشد.
او با بیان اینکه جوانان زمان بسیاری در فضای مجازی صرف می‌کنند، به جاذبه‌های موجود در این فضا اشاره کرد و عنوان داشت: استکبار جهانی برای تأثیرگذاری بر جوانان برنامه‌ریزی‌های بسیاری کرده است و ما نیز باید در قبال اقدامات استکبار جهانی در فضای مجازی تدابیری بیندیشیم.
ذوالانوار نماز و ارتباط با خدا را در هشت سال جنگ تحمیلی و شکست داعش در منطقه عنصری تأثیرگذار خواند.
مدیر ستاد نماز استان فارس همچنین مشکلات اجتماعی از جمله طلاق را دوری از ضوابط الهی دانست که نماز می تواند رافع مشکلات باشد.
وی بیان کرد: هرکس در سمت خود در دستگاه اجرایی مشغول به اجرای امر خدا شد، سرفراز حقیقی است و فارس باید درخشش خود را در فضای مجازی و در موضوع نماز نشان دهد.
ذوالانوار تعداد برنامه‌های تولیدی استان فارس با موضوع نماز را در فضای مجازی 150 برنامه اعلام کرد و گفت: این تعداد برنامه بسیار کم است و فارس باید به مقام نخست دراین زمینه دست یابد.
امام جمعه موقت شیراز نیز در این همایش با بیان اینکه در قرآن بیش از ۱۲۰ مورد فرمان درباره اقامه نماز بیان شده، گفت: نماز در رأس برنامه‌های تربیتی تمام انبیا از آدم تا خاتم و نیز آخرین وصیت همه انبیا و امامان است.
حجت الاسلام سید ابوفاضل رضوی اردکانی همچنین کمبود مساجد را یکی از مشکلات مهم شیراز عنوان کرد و گفت: دولت و شهرداری می‌ توانند برای ساخت مساجد به خیرین مسجد‌ساز یاری رسانند.
وی از شورای اسلامی و شهرداری درخواست کرد همانگونه که برای فضای آموزشی و مسکونی کاربری در نظر گرفته می‌شود، برای فضاهای عبادی نیز کاربری درنظر گرفته شود.
امام جمعه موقت شیراز در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه اگر مسجد در خیابان باشد انگیزه‌ای برای نمازخوانی می‌شود، عنوان کرد:در برخی نواحی شیراز و در بسیاری از خیابان‌های اصلی مسجد وجود ندارد و گاه نیم ساعت باید برای پیدا کردن مسجد تلاش کرد.
وی همچنین به ضرورت ایجاد پارکینگ در اطراف مساجد تاکید کرد.
رضوی اردکانی بیان کرد: نظام علاوه‌ بر استفاده عبادی از نماز جمعه از آن استفاده سیاسی نیز کرده است و به ‌همین دلیل خلوتی صفوف نماز جمعه در شأن سومین حرم اهل بیت نیست؛‌ زیرا نماز جماعت در مساله امنیت و سیاست کشور تأثیر دارد.
در ادامه این مراسم،‌هیات ارزیابی ستاد اقامه نماز استان فارس، طی بیانه‌ای عملکرد دستگاه‌های اجرایی را در عرصه توسعه بر مبنای نظام جامع ارزیابی در سال 1395مثبت عنوان کرد و 25دستگاه‌های اجرایی را شایسته تقدیر دانست.
بیست‌ و‌ششمین اجلاس سراسری نماز 30 آذرماه جاری در استان هرمزگان با موضوع نماز و فضای مجازی برگزار می‌شود.
خبرنگار:‌ سمیرا متین نژاد ** انتشار دهنده:‌غلامرضا مالک زاده
1876

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۸۱۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| واکنش کاربران مجازی به برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان

کاربران فضای مجازی به برخورد خشونت‌آمیز پلیس آمریکا با دانشجویان واکنش نشان دادند. - اخبار رسانه ها -

به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم، کاربران فضای مجازی به برخورد خشونت‌آمیز پلیس آمریکا با دانشجویان واکنش نشان دادند.پس از تحصن دانشجویان آمریکایی در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی، پلیس آمریکا برای متفرق کردن آن‌ها با خشونت به مقابله با آن‌ها پرداخت

 

.

 

تهیه شده در اداره کل رسانه های نوین خبرگزاری تسنیم

انتهای پیام/

بازگشت به صفحه رسانه‌‌ها

دیگر خبرها

  • شعری که در فضای مجازی ۱۰ میلیون بازدیدکننده داشت
  • روزنامه نگاری با قدرت تیتر
  • انفصال از خدمت شهردار گلستان صحت ندارد
  • خبری که تیر خلاص را به سارا و نیکای پایتخت زد 
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جمع تهرانی‌هـا!
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • فیلم| واکنش کاربران مجازی به برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان
  • پلیس علیه تبلیغ‌کنندگان سلاح در فضای مجازی
  • عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید