Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر حزب اعتدال و توسعه آذربایجان غربی گفت: ۲۲۰ تحصیلکرده با مدرک دکترا برای پست‌های مدیریتی به استاندار آذربایجان غربی معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، سیدفتاح حسینی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با تشریح چگونگی شکل گیری حزب اعتدال و توسعه در کشور و نحوه راه اندازی آن در آذربایجان غربی اظهار داشت: امسال افزون بر 50 جلسه تشکیلاتی در این استان برای انجام هماهنگی‌های مختلف حزبی و سیاسی انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در چند ماه اخیر دو بار از مسئولیت دبیری حزب اعتدال و توسعه استعفا داده‌ام اما مورد قبول آقای محمدباقر نوبخت رئیس این حزب قرار نگرفته است.

وی با اشاره به نقش آفرینی این حزب در پیروزی حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در انتخابات دوازدهم ریاست جمهوری در سال 96 گفت: اگرچه حزب اعتدال و توسعه هم اکنون در قدرت است اما خط مشی این حزب نگاه تعصبی نیست و بنا ندارد فقط از اعضای خود در پست‌های مدیریتی دولت استفاده کند.

دبیر حزب اعتدال و توسعه آذربایجان غربی در عین حال با اشاره به بی تأثیری این حزب در جریان انتخاب محمد مهدی شهریاری به عنوان استاندار دولت دوازدهم در این استان گفت: لیستی مشتمل بر 220 نفر از تحصیل‌کردگان استان که همگی دارای تحصیلات عالی و حقیقی با مدرک دکترا هستند برای انتصاب در پست‌های مختلف مدیریتی به استاندار جدید آذربایجان غربی پیشنهاد و معرفی شده است.

وی گفت: پیش از انتصاب استاندار جدید، آقای محمد امین رضازاده که پیشتر مدیرکل سیاسی وزارت کشور بود برای استانداری دولت دوازدهم در آذربایجان غربی از سوی حزب اعتدال و توسعه معرفی شده بود که مورد قبول قرار نگرفت.

حسینی تصریح کرد: ما به عنوان همراه کنندگان رئیس جمهور و دولت دوازدهم منتظر تحق وعده‌های دولتمردان به‌ویژه در بحث اشتغال هستیم و در این میان قول آقای روحانی برای استفاده از اهل سنت در بدنه دولت بسیار مورد توجه ما قرار دارد.

وی گفت: چندی پیش طومارهایی ابتدا با 1000 امضا و سپس با حدود 2000 امضای دیگر برای تعیین مشاور اقوام و مذاهب رئیس جمهور به آقای روحانی ارسال شده که طی آن دبیر حزب اعتدال و توسعه آذربایجان غربی به عنوان مرد وحدت به رئیس جمهور پیشنهاد شده است.

حسینی ضمن تاکید بر اهمیت حفظ وحدت و همدلی در کشور با تجلیل از نقش رزمندگان اسلام در حفاظت از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف افزود: به فضل الهی امروز پاسداران، مرزبانان و نیروهای متعهد نظام اسلامی در فواصلی خارج از مرز و در هزار کیلومتر آنسوتر از جغرافیای ایران از ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند بنابراین امنیت و آرامش امروز این سرزمین مرهون مجاهدت‌های آنان بوده و باید پیوسته قدردان آنان باشیم.

انتهای پیام/

R41361/P1377/S6,48/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۸۷۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید استاندار بر کمک دولت به تسریع در تکمیل طرح‌های راهبردی گلستان

علی محمد زنگانه در این نشست، تسریع در فرآیند‌های عملیاتی طرح پتروشیمی گلستان، اتمام عملیات ساخت سد نرماب، تسریع در تکمیل طرح سیکل ترکیبی نیروگاه برق گلستان و رفع موانع تخصیص ارز و گشایش LC، تقاضای تصویب تردد مسافری از مرز اینجه‌برون به جمهوری ترکمنستان و تسریع در ساخت و تکمیل طرح‌های بهداشتی و درمانی استان را خواستار شد.

زنگانه همچنین در این جلسه، گزارشی از دستاورد‌های دولت سیزدهم در استان را ارائه کرد.

وی گفت: گلستان در تحقق مصوبات سفر رئیس جمهور، رتبه دوم کشوری کسب کرده است. قدرمطلق رشد اقتصادی استان از منفی ۵ در انتهای دولت قبل به مثبت ۳ در دولت سیزدهم رسیده است. از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون صنعت گلستان نزدیک ۸ درصد رشد داشته است.

 در مدت فعالیت دولت سیزدهم در گلستان صادرات استان رشد ۹۵ درصدی داشته و سرمایه‌گذاری خارجی ۷ برابر شده است. امنیت سرمایه‌گذاری در گلستان به رتبه دوم کشور رسیده است. ️

تبادل مرزی از مرز اینچه‌برون به بیش از یک میلیون تن رسید و سهم گلستان از صادرات کل کشور به ترکمنستان از ۹ به ۲۱ درصد افزایش یافت. ️افزایش نرخ مشارکت اقتصادی مردم گلستان نویدبخش تحقق شعار سال است.

گلستان در انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی و مجلس ششم خبرگان رهبری رتبه سوم مشارکت مردم در کشور را کسب کرد.

تعهد اشتغال استان در دو سال پیاپی هر سال ۱۲۰ درصد محقق شده است. ️طی دولت سیزدهم شاهد آغاز عملیات اجرایی و یا ایجاد مقدمات ساخت ۶۶ هزار واحد مسکونی در گلستان هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • فعالان اقتصادی به کنسرسیوم توسعه اقتصادی امیرکبیر ملحق شوند
  • توضیحات استاندار تهران درباره تشکیل دو استان غربی و شرقی در تهران
  • پرداخت ۱۷۰۰ همت تسهیلات به واحدهای تولیدی کشور
  • ۱۷۳۴ کلاس درس در آذربایجان‌غربی در حال احداث است
  • بررسی راهکارهای توسعه زیرساخت‌های شبکه برق آذربایجان غربی
  • تاکید استاندار بر کمک دولت به تسریع در تکمیل طرح‌های راهبردی گلستان
  • بررسی راهکار‌های توسعه زیرساخت‌های شبکه برق آذربایجان غربی
  • انتصابات جدید در حزب اعتدال و توسعه
  • انتصابات جدید در حزب اعتدال و توسعه با امضای نوبخت+ جزئیات
  • حضور استاندار آذربایجان غربی در برنامه صف اول شبکه خبر