Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@14:48:44 GMT

پارس جنوبی 1 - سیاه‌جامگان 0

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۰۸۵۵۱

پارس جنوبی 1 - سیاه‌جامگان 0

شاگردان مهدی تارتار برای قطع نوار ناکامی‌های اخیرشان برابر قعرنشین لیگ برتر قرار گرفته‌اند.

به گزارش "ورزش سه"، روند فوق‌العاده پارس جنوبی جم تا هفته یازدهم جدول ادامه داشت و آنها بدون شکست صدرنشین لیگ بودند اما دو باخت متوالی برابر فولاد و پرسپولیس و تساوی اخیرشان مقابل نفت تهران موجب شده اکنون جایگاه دوم را در اختیار داشته باشند ولی با این حال آنها امیدوار هستند امروز که به مصاف سیاه‌جامگان رفته‌اند با یک برد به روند نتیجه نگرفتن خود پایان دهند و در شرایط بهتری به تعطیلات نیم‌فصل بروند؛ از سوی دیگر تیم مشهدی که رضا عنایتی را روی نیمکت دارد حتی در صورت گرفتن سه امتیاز مقابل شاگردان تارتار از قعر جدول جدا نخواهد شد و تنها به فکر پایان آبرومندانه دور رفت لیگ هفدهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هفته پانزدهم لیگ برتر؛ ساعت: 15 ؛ تاریخ: 96/09/14
استادیوم: تختی جم/ تماشاگر: 4 هزار نفر
داور: شاهو اصلانی؛ کمک‌ها: آرمان اسعدی، امیر مبشر و یاسر همرنگ/ ناظر: حسین خانبان.


پارس جنوبی جم


محسن فروزان، مجتبی لطفی، حامد نورمحمدی، فرشاد محمدی‌مهر، میثم تیموری، میثم نقی‌زاده، حسین پورامینی، علی دشتی(87- احسان اسدزادی)، مجید علیاری(66- احسان تاییدی)، آلویس نانگ و ابراهیم صالحی.
سرمربی: مهدی تارتار

 


سیاه‌جامگان


محمدحسین عین‌افشار، وحید عسگری(68- محمدرضا خرسندنیا)، محسن آقایی، سجاد دانایی، رضا شربتی، مصطفی احمدی، امیرحسین صالحی، حسین بادامکی(82- سبحان خاقانی)، محمدمهدی عسگری، امیرمحمد پناهی و روح‌الله سیف‌اللهی.
سرمربی: رضا عنایتی

 

 

اخطار


رضا شربتی(78) روح‌الله سیف‌اللهی(5+90) از سیاه جامگان

 

علی دشتی(86) از پارس جنوبی

 

شرح نیمه اول


هر دو تیم در لحظات ابتدایی مسابقه بازی سرعتی را در دستور کار قرار داده بودند و توپ گردش زیادی در زمین هر دو تیم داشت اما به مرور زمان بازیکنان بیشتر در میانه زمین کار می‌کردند؛ حضور محمدی‌مهر و تیموری در گوشه‌های خط دفاعی پارس جنوبی موجب شده بود بیشتر تاکتیک این تیم روی ارسال این دو بازیکن باشد که نتیجه‌ای در پی نداشت؛  پاس بلند به پشت مدافعان سیاه جامگان، بهره‌گیری از ضربات ایستگاهی و همچنین زدن ضربات والی جزو اصلی‌ترین برنامه‌های تیم تارتار بود که در نیمه اول حاصلی برای آنها نداشت؛ سیاه جامگان نیز که بیشتر چشم به ضد حملات داشت، تنها دو موقعیت بی‌نتیجه روی دروازه پارس جنوبی به وجود آورد تا دو تیم بدون گل به رختکن بروند.

 

شرح گل


پارس جنوبی جم 1 - سیاه جامگان 0 (دقیقه 6+90: حسین پورامینی): پنالتی لحظه آخری برای پارس جنوبی که با یک خطای هند به دست آمد را پورامینی به مرکز دروازه زد تا سه امتیاز ارزشمند برای تیمش به ارمغان بیاورد.


لحظات حساس

 

دقیقه 4: ارسال تیموری از جناح چپ و روی ضربه آزاد را علیاری با ضربه سر زد که توپ با اختلاف کمی از بالای دروازه سیاه‌جامگان به اوت رفت.

دقیقه 9: شوت روی پای سیف‌اللهی از پشت محوطه جریمه را فروزان با شیرجه و دو دست دفع کرد.

دقیقه 13: پاس بلند محمدی‌مهر از زمین خودی به پشت مدافعان سیاه‌جامگان را صالحی از زاویه بسته شوت زد که توپ او را عین‌افشار راهی کرنر کرد.

دقیقه 24: شوت نانگ دقت لازم را نداشت ولی در حال رسیدن به صالحی بود که عین‌افشار با خروج از دروازه توپ را جمع کرد.
دقیقه 31: نورمحمدی بهترین فرصت را داشت تا سانتر دقیق تیموری از سمت چپ زمین را در محوطه 6 قدم تبدیل به گل کند که شوت او راهی اوت شد.

دقیقه 35: عین‌افشار روی ارسال محمدی‌مهر با خروج از دروازه توپ را دفع کرد و در ادامه نیز ضربه سر علیاری را جمع کرد.
دقیقه 37: علیاری به خوبی توپ را به محوطه جریمه سیاه جامگان سانتر کرد که عین‌افشار مجددا روی توپ تاثیر گذاشت.

دقیقه 40: صالحی از خروج عجیب و ناموفق عین‌افشار استفاده کرد و در سمت راست زمین او را جای گذاشت ولی ارسال کوتاه او، بعد از ضربه نانگ به عسگری برخورد داشت و به کرنر رفت.
دقیقه 42: شوت روی پای چپ نانگ ضرب لازم را نداشت و بعد از برخورد به آقایی راهی کرنر شد.

دقیقه 44: پس از پرتاب اوت محمدی‌مهر توپ به نانگ رسید اما ضربه او برگشت داده شد و در ریباند هم شوت محکم تیموری با کمترین فاصله از کنار تیرک عمودی دروازه سیاه جامگاه به اوت رفت.

دقیقه 2+45: پورامینی و تیموری با حرکت عجیبی روی ضربه آزاد با عبور از روی توپ به یکدیگر برخورد کردند که در ادامه شوت محمدی‌مهر بعد از برخورد به دیوار دفاعی بازیکنان سیاه جامگانی تبدیل به کرنر شد.
دقیقه 3+45: سانتر محمدی‌مهر و ضربه سر تیموری را عین‌افشار به راحتی جمع کرد.
دقیقه 4+45: پاس در عمق سیف‌اللهی و ضربه کم قدرت زمینی عسگری را فروزان با کف دست دفع کرد تا نیمه اول بدون گل به اتمام برسد.

دقیقه 62: بی‌دقتی مهاجمان سیاه جامگان موجب شد پارس جنوبی ضد حمله سریعی ترتیب دهد ولی در این موقعیت شوت راه دور تیموری ثمر بخش نبود.
دقیقه 62: شوت بی‌دقت محمدمهدی عسگری روی پاس خوب سیف‌اللهی به بیرون رفت.

دقیقه 81: شوت مستقیم تیموری از روی ضربه آزاد را عین‌افشار به خوبی مشت کرد.

 

در حاشیه


* کیوان امرایی از سیاه‌جامگان  تنها محروم این مسابقه است.

* مصدومیت محسن آقایی دو بار بازی را به وقفه انداخت.
* عنایتی اعتراض شدیدی به برخی تصمیم‌های داوری داشته است.
* تماشاگران پارس جنوبی جم پرچم بزرگ این تیم را روی سکوهای ورزشگاه تختی پهن کرده‌اند.
* تماشای رایگان این مسابقه نیز موجب نشده سکوهای روبروی جایگاه به طور کامل تکمیل شود.

* در دقیقه 66 پورامینی قصد داشت با دریبل سر پا موقعیت گلزنی ایجاد کند که وحید عسگری اجازه کار به او نداد؛ در این صحنه تماشاگران پارس جنوبی اعتقاد به خطای هند پنالتی داشتند.

* در دومین دقیقه وقت‌های تلف شده نیمه دوم بازیکنان پارس جنوبی به شدت اعتقاد به خطای هند پنالتی داشتند.

سیاه جامگان(مشهد) پارس جنوبی جم

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۰۸۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه قطعی وزارت نفت خاموشی فلرها در پارس جنوبی است

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی کشور یکی از برنامه‌های مهم وزارت نفت را خاموشی فلرها دانست و گفت: این فلرها بر اساس برنامه زمانبندی خاموش و به ارزش افزوده تبدیل می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از عسلویه مرتضی شاهمیرزایی ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی راهکارهای تحقق حداکثری جهش تولید با مشارکت مردمی در صنعت ارز آفرین پتروشیمی در شرکت پتروشیمی بوشهر را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: مشعل‌های صنایع و شرکت‌ها و صنایع مختلف مستقر در منطقه پارس جنوبی باید خاموش شوند.

معاون وزیر نفت افزود: برنامه قطعی وزارت نفت و نظام، خاموشی فلرها است.

فلرها، سلامتی مردم عسلویه را نشانه گرفته است

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی کشور اضافه کرد: از هم اکنون که پروژه‌ها در حال اجرا هستند در مورد مصرف بهینه انرژی برنامه‌ریزی لازم صورت بگیرد.

وی با بیان این که فلرها برای اضطرار و موارد خاص هستند، خطاب به مدیران فنی و طراحان گفت: اقدامات تکمیلی برای مهار فلرها انجام شود.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی بوشهر هم از افزایش رشد 37 درصدی تولید این پتروشیمی در سال گذشته نسبت به سال ماقبل آن خبر داد و گفت: پتروشیمی بوشهر در سال گذشته با 510 میلیون دلار صادرات در این شاخص رشد 18 درصدی ثبت کرد.

جواد حاتمی کسب درآمد 20 هزار میلیارد تومانی را از دیگر موفقیت‌های شرکت پتروشیمی بوشهر در سال قبل دانست و بیان کرد: ظرفیت تولید شرکت پتروشیمی بوشهر حدود 9 میلیون و 248 هزار تن است که ضمن تامین خوراک صنایع دیگر بخش از آن به عنوان محصول نهایی صادر می‌شود.

ایران در برداشت گاز از میادین مشترک از قطر پیشی گرفت/ احداث 50 پالایشگاه و پتروشیمی

وی از راه‌اندازی فاز دوم این پتروشیمی خبر داد و تصریح کرد: یکی از مسائل و مشکلات پتروشیمی بوشهر تهیه خوراک است که با توجه به راه‌اندازی فاز دوم در آینده نزدیک نیاز است سهمیه خوراک این مجموعه افزایش یابد.

انتهای پیام/190

 

دیگر خبرها

  • شاخص شدت انرژی در کشور رو به افزایش است
  • فقط سیتی: قرار نیست تیم دیگری قهرمان شود
  • مشکلات تبدیل وضعیت ایثارگران در وزارت نفت
  • یونایتد 4-2 شفیلد: تن‌هاخ مقابل قعرنشین هم چالش دارد
  • اورتون ۲-۰ لیورپول: کلوپ بدون قهرمانی می‌رود!
  • لوریان ۱-۴ پی‌اس‌جی: پاریس روی دوش امباپه و دمبله
  • برنامه قطعی وزارت نفت خاموشی فلرها در پارس جنوبی است
  • امضای قرارداد فشار افزایی با ابهامات باقی مانده
  • آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!
  • بزرگترین شگفتی آسیا: الهلال حذف شد!