Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کریمی رئیس علوم پزشکی تهران در مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره دانشجوی ابن‌سینا با اشاره به روز دانشجو و اتفاقات رخ داده در آن گفت: ما باید فضای شاداب و خوبی در محیط دانشگاه ایجاد کنیم تا همه گروه‌های دانشجویی فعالیت خوبی داشته باشند و استعداد‌های آنها شکوفا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: به برکت خون شهدا و انقلاب، امروز در آستانه روز دانشجو ما با آرامش خاطر و در امنیت کامل دور هم جمع شدیم و این جشنواره را برگزار کرده‌ایم و دانشجویان می‌توانند به راحتی با مسئولان گفتمان داشته باشند.

کریمی با بیان اینکه نخبگان کشور در دانشگاه علوم پزشکی تهران تحصیل می‌کنند، گفت: باید کاری کنیم تا دانشجویان در حوزه‌های ادبی، فرهنگی، ورزشی در کنار کارهای آموزشی و پژوهشی اقدامات فوق‌برنامه داشته باشند، زیرا این کارهای فوق‌برنامه محیط‌های دانشجویی را شاداب می‌کند.

رئیس علوم پزشکی تهران اظهار کرد: من به معاونت دانشجویی دانشگاه توصیه کردم تا زمینه را برای فعالیت‌های جانبی دانشجویان بیش‌از بیش فراهم کنند.

کریمی تاکید کرد: دانشجویان باید نسبت به مسائل سیاسی و اجتماعی و سرنوشت کشورمان حساسیت داشته باشند و با اتفاقات رخ داده در 16 آذر آشنا شوند.

وی افزود: بعد از انقلاب شرایط ما متفاوت شد، امروز ترامپ‌ همان حرف‌هایی که سال 32 در زمان روز اتفاق روز دانشجو، آیزن‌ هاور‌ رئیس جمهور آمریکا می‌زد،‌می‌گوید به همین دلیل دانشجویان باید با مسائل سیاسی آشنا شوند.

اعطای 5.5 میلیون تومان به برگزیدگان جشنواره دانشجویی ابن‌سینا

فرزین حلبچی‌،‌ رئیس چهارمین جشنواره دانشجویی ابن‌سینا و معاون فرهنگی دانشجویی علوم پزشکی تهران در ادامه این مراسم با بیان اینکه اختتامیه این جشنواره در آستانه روز دانشجو هر سال برگزار می‌شود، گفت: روز دانشجو، روز عدالت خواهی و ظلم ستیزی است و ما از چهار سال پیش در علوم پزشکی تهران جشنواره ابن‌سینا را برگزار می‌کنیم.

وی ادامه داد: ثبت‌نام جشنواره از 15 مهر آغاز شده بود و داوری‌ها تا 25 آبان ادامه داشت، این چهارمین جشنواره دانشجویی ابن‌سینا دربحث‌های آموزشی،‌ پژوهشی، خدمات سلامت و تعهد حرفه‌ای، قرآن و عترت، هنری و ادبی، اجتماعی، ورزشی و دانشجوی جامع برگزار می‌شود.

حلبچی‌ عنوان کرد: خوشبختانه امسال شاهد رشد 10 درصدی تعداد دانشجویان بودیم و بیشترین تعداد شرکت‌کنندگان مربوط به دانشکده‌های پزشکی، بهداشت، مامایی و پرستاری بود؛ البته مشارکت دانشجویان دانشکده فناوری‌های نوین به نسبت تعداد دانشجو بیشتر از سایر دانشکده‌ها بود.

حلبچی‌ عنوان کرد: در چهارمین جشنواره دانشجوی ابن‌سینا 48 نفر برگزیده شدند و ارزیابی کمی و کیفی و کارنامه فعالیت‌ها و مستندات ثبت شده دانشجویان در سامانه جشنواره ملاک انتخاب ما بود.

حلبچی‌ به میزان گرنت‌های دانشجویان اشاره کرد و گفت: تفاوت این دوره با دوره‌های قبل تسهیل واگذاری گردت‌های دانشجویی بود و 2.5 میلیون تومان کمک هزینه دانشجویی، سه میلیون تومان گر‌نت پژوهشی و یک تندیس ویژه به دانشجویان ویژه در راستای حمایت از پژوهش‌ها داده می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۰۹۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تدبیر عراق برای کاهش حوادث رانندگی در ایام اربعین‌حسینی

سفیر جمهوری اسلامی ایران در کشور عراق گفت: باید تدابیر لازم در کشور عراق برای کاهش حوادث رانندگی در ایام اربعین‌حسینی (ع) صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، محمدکاظم آل‌صادق امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت‌_ در نشست مشترک با مشاور وزیر داخلی عراق اظهار کرد: با شکوه برگزار شدن مراسم اربعین‌حسینی سال گذشته مرهون تعامل و همدلی مسئولان دو کشور بود.

وی با تاکید بر اینکه تدابیر لازم در کاهش حوادث رانندگی در ایام اربعین‌حسینی صورت گیرد، افزود: مقرر شده خط‌مشی راه‌ها و نصب علائم بیشتر در مسیرها کار شود.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در کشور عراق اضافه کرد: با توجه به اینکه تردد زائران بیشتر در گذرگاه مهران است باید در ایام اربعین‌حسینی با هماهنگی دو کشور امکانات از جمله سرویس‌های بهداشتی، سوله‌های خنک‌کننده و منابع نگهداری آب و یخ فراهم شود.

کد خبر 751171

دیگر خبرها

  • لزوم تدبیر عراق برای کاهش حوادث رانندگی در ایام اربعین‌حسینی
  • جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین: این صدای آمریکاست! | چند دانشجو بازداشت شده‌ اند؟
  • تقدیر از ۱۵۰ فعال قرآنی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • فرید مرجایی، تحلیل گر مسائل آمریکا و مقیم این کشور: جنبش دانشجویی سپهر غالب بر فضای سیاسی آمریکا را به چالش کشید/ شبکه های اجتماعی امپراطوری رسانه ای را زیر سوال بردند/ تظاهرات دانشجویی خط قرمز انتقاد از اسرائیل را شکسته است
  • آغاز به کار جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی تیتر ۱۳
  • چرا تشکل های دانشجویی دانشگاه را اصل نمی دانند؟/ گزارش
  • سیزدهمین دوره جشنواره نشریات دانشجویی تیتر آغاز شد
  • جشنواره تیتر ۱۳؛ نقطه عطفی در رونق نشریات دانشجویی
  • اطلاعیه دانشگاه بوعلی‌سینا در حمایت از دانشجویان حامی فلسطین
  • عضو هیئت علمی دانشگاه بوعلی سینا به عنوان جوان برتر همدان انتخاب شد