Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورزش > لیگ برتر - پرسپولیس و سپیدروز امروز در رشت به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پرسپولس در ایستگاه پایانی نیم فصل به سپیدرود رسید و باید در رشت و چمن مصنوعی ورزشگاه سردار جنگل به مصاف حریف خود برود. شاگردان برانکو ایوانکوویچ یکی از بهترین فصل‌های خود را سپری می‌کنند، تیمی که حتی از سال گذشته که قهرمان لیگ شدند، بهتر نتیجه گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرخ‌پوشان به نسبت سایر تیم‌های لیگ برتر، حرفه‌ای تر بوده و از استانداردهای بالایی برخوردار بوده‌اند. مزیت تیم پرسپولیس به نسبت فصل گذشته نبود استرس بین بازیکنان است، چرا که آنها سال گذشته عنوان قهرمانی را برای هواداران خود کسب کرده و با استرس کمتری به میدان می‌روند. نتایج پرسپولیس در این فصل نشان از ثبات تیمی را می‌دهد که می‌خواهد پس از سال‌ها دو بار پیاپی قهرمانی را کسب کند. شاگردان برانکو با وجود یک بازی کمتر در هفته گذشته برابر ذوب‌آهن به قهرمانی نیم فصل رسیدند و اکنون دنبال رکورد ویژه‌ای هستند.

سپاهان، پر افتخارترین تیم لیگ برتر در دومین دوره لیگ برتر با هدایت فرهاد کاظمی بهترین عملکرد را در نیم فصل داشت و با کسب 31 امتیاز از 13 بازی در جدول 14 تیمی، میانگین 2.38 امتیاز را کسب کرد تا مقتدرترین قهرمان نیم فصل لقب بگیرد. اگر پرسپولیس موفق شود دو دیدار باقیمانده از نیم فصل اول مسابقات را با پیروزی پشت سر بگذارد، 36 امتیازی شده و با میانگین 2.4 امتیاز، رکورد سپاهان، قهرمان لیگ برتر دوم را می‌شکند. سپیدرود اما، در چند دیدار گذشته دیدارهای سختی داشته و موفق نشده نتایج خوبی بگیرد. آنها قصد دارند در آخرین بازی نیم‌فصل برابر بهترین تیم ایران نتیجه بگیرند تا علاوه بر اثبات خود کمی وضعیت‌شان را در جدول بهبود ببخشند. رشتی‌ها مسلما فضای ورزشگاه سردار جنگل را به سود خود خواهند کرد و دوست ندارند تیم شهرشان به راحتی به پرسپولیس باج بدهند. بنابراین باید منتظر جو خاصی از سوی تماشاگران این تیم گیلانی باشیم.

پرسپولیس با 30 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و سپیدرود 12 امتیازی در رده پانزدهم است.


256 43

 

کلید واژه‌ها : برانکو ایوانکوویچ - باشگاه پرسپولیس -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۱۵۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایلکای گوندوعان و تبدیل شدن به بهترین نسخه پاسور خودش / عکس

گوندوعان این فصل بیش از هر فصلی در دوران فوتبالش پاس گل داده است. 

طرفداری | ایلکای گوندوعان در جریان پیروزی 2-4 بارسلونا مقابل والنسیا، دوازدهمین پاس گل خود در این فصل را به ثبت رساند (۷ پاس گل در لالیگا و ۵ پاس گل در تمامی رقابت ها). نقشی که او در تیم ژاوی ایفا می کند، با همه نقش هایش در تیم های سابقش متفاوت است چون او با اختلاف بهترین فصل خودش را از لحاظ تعداد پاس گل تجربه کرده است.

رکورد قبلی گوندوعان 33 ساله در فصل 19-2018 (8 پاس گل) ثبت شده بود. فصل قبل که او همراه با منچسترسیتی سه گانه گرفت، تعداد پاس گل های هافبک آلمانی 7 بود. او در این فصل همچنین 5 بار هم برای بارسا گلزنی کرده است. 

رکورد های پاس گل گوندوعان

 

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • ائتلاف سرخابی‌های تراکتور علیه استقلال/ پرسپولیس برمی‌گردد؟
  • ایلکای گوندوعان و تبدیل شدن به بهترین نسخه پاسور خودش / عکس
  • رکورد مهم عیسی آل‌کثیر در جام‌حذفی
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز
  • بالاتر از فرگوسن، مورینیو و کلوپ؛ رکورد تاریخی گواردیولا در لیگ برتر انگلیس!
  • ببینید | پیام ویژه سردار حاجی‌زاده خطاب به مردم درباره حمله سپاه به اسرائیل
  • ثبت ۲ رکورد جدید به نام لیونل مسی در MLS
  • رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • تیراندازی با کمان کاپ جهانی| رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • ثبت دو رکورد جدید گلزنی به نام لیونل مسی در MLS