Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ به مناسبت هفته وحدت ائمه جمعه تشیع و تسنن جنوب فارس بیانیه‌ای مشترک صادر کردند.

در بخشی از این بیانیه آمده است:
دشمنان قسم خورده اسلام با مطالعات گسترده و شناخت نقاط ضعف و قوت جهان اسلام، به این نکته اساسی پی برده اند که هر گاه مسلمین تحت پرچم واحد و در زیر چتر گسترده و نجات بخش دین مبین اسلام، به مشترکات فراوان خود تکیه کرده و از اختلافات جزئی چشم پوشی کنند، دست طمع‌ورز بیگانگان را از تسلط بر ثروت‌های معنوی و اقتصادی مسلمین کوتاه و به عزت و استقلال رسیده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن نبی دلسوز و طبیب مهربان و همه امت بزرگش، به انتظار نشسته اند تا روزی از کنار کعبه فریاد توحید به تمام گیتی ابلاغ و پرچم «لا اله الا الله و محمد رسول الله» بر فراز قله‌های رفیع جهان به اهتزاز درآید و آن منجی عالم بشریت و ذریه رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم طعم شیرین عدالت اسلامی را به همه مستضعفان عالم بچشاند. هر چند که دشمنان را خوش نیاید.

ما ائمه جمعه اهل شیعه و اهل سنت جنوب استان فارس ضمن تبریک «هفتۀ وحدت امت برزگ رسول الله» و ایام مبارک ربیع الاول، هنگامه طلوع خورشید عالم تاب وجود شریف حضرت خاتم الانبیاء «صلی الله علیه و آله و سلم» به همه مسلمانان جهان، بر این باوریم که این بازه زمانی فرصت بسیار مغتنم و معناداری است، تا تمامی مذاهب اسلامی به ویژه اهل تشیع و اهل تسنن در فضایی آرمانی و آکنده از صمیمیت و در دایره معارف و آموزه‌های نورانی دین مبین اسلام و با بهره بردن از اخلاق و سنت حسنۀ نبی مکرم اسلام، به مقوله همگرایی و هم افزایی برای شناسایی و تحقق بستر‌ها و راهکار‌های تقویت و تعمیق وحدت و تقریب مذاهب اسلامی بیندیشند و مسئولان خدوم و دلسوز و مردم شریف و قدر‌شناس ایران اسلامی با تبعیت از مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) با بصیرت و هوشیاری کامل، به هوش باشند تا آسیبی به نظام و مملکت وارد نشود و راه پرافتخار کنونی با قوت و صلابت ادامه یابد.
انتهای پیام/ر

صدور بیانیه‌ ی مشترک ائمه جمعه تشیع و تسنن جنوب فارس

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۲۰۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک ویژه سپاهانی‌ها به ژوزه مورایس | عکس

به گزارش همشهری آنلاین ، در حاشیه تمرین امروز سپاهان، کاپیتان های سپاهان به نمایندگی از بازیکنان با اهدای گل و هدایایی به ژوزه مورایس، سرمربی سپاهان، تشرف وی به دین مبین اسلام و مذهب تشیع را تبریک گفتند.

ژوزه مورایس جمعه شب و پس از بازی با استقلال ملاثانی در نشست خبری اعلام کرد مسلمان شده و مذهب تشیع را برگزیده است.

کد خبر 847912 منبع: ورزش سه برچسب‌ها اسلام و مسلمانان ویژه ورزشی فوتبال باشگاه سپاهان

دیگر خبرها

  • تبریک ویژه سپاهانی‌ها به ژوزه مورایس | عکس
  • حج تجلی وحدت و اقتدار امت اسلامی است
  • بسته‌های مکالمه پرتخفیف همراه اول به مناسبت روز ملی خلیج‌فارس
  • بیانیه حزب الله لبنان درباره حمله موشکی به میرون
  • بیانیه جدید حزب الله درباره شلیک ده‌ها موشک به پایگاه میرون
  • بیانیه جدید حزب الله درباره شلیک ۳۰موشک به پایگاه میرون صهیونیستی
  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • اقتدار جمهوری اسلامی تکیه گاهی برای آزادی خواهان جهان است
  • وحدت رویه ملی و جهانی علیه رژیم منحوس صهیونیستی
  • زنان نباید از تحصیل محروم شوند