Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «۱۱نیوز»
2024-05-07@22:52:52 GMT

برانکو: خیلی خوشحالم که سرمربی پرسپولیسم

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۲۴۰۱۲

برانکو: خیلی خوشحالم که سرمربی پرسپولیسم

به گزارش"11نیوز"؛ سرمربی تیم فوتبال برانکو_از_برد_مقابل_برانکو_بعد_از_پیروزی_پرسپولیس_در_رشت">سپیدرود_راضی_هستیم_وظیفه_ما_حفظ_فاصله_با_سایر_تیم_ها_است">پرسپولیس در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل برانکو_قرعه_سختی_در_آسیا_داریم_گفته_بودم_دنبال_بهانه_و_توجیه_نیستیم">سپیدرود گفت: طبیعی است که خیلی خیلی از این برد راضیم. خیلی خوشحالم که مربی پرسپولیس هستم. دوست دارم همیشه در چنین فضایی بازی کنیم. فضایی که تماشاگران همیشه در آن حضور دارند و این قشنگ ترین بخش فوتبال است چرا که ما برای هواداران اینجا هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این شهر هم ما تعداد زیادی هوادار داریم. به خاطر این موضوع خیلی خوشحال هستم و همچنین از نتیجه بازی. این برد را به هوادار عزیزمان آقا حامد که هنگام بازگشت از یکی بازی‌های تیم سپیدرود">پرسپولیس تصادف داشتند و مشکل نخاعی پیدا کرد و در حال حاضر در منزلش است تقدیم می‌کنیم. شاید از این طریق بتوانیم دلخوشی این طرفدار را فراهم کنیم.برانکو در ادامه گفت: ما انتظار چنین بازی سخت و مشکلی را داشتیم. همان طور که در کنفرانس خبری دیروز هم اعلام کردم پرسپولیس_پسران_برانکو_سفیدبخت_شدند">سپیدرود تیم خیلی خوبی است و نسبت به موقعیت جدولش تیمش بهتری است. مقابل فولاد هم در اهواز همین طور که اصلا تیم ضعیف‌تری نبودند. به همین دلیل این برد برای ما خیلی مهم بود. برد مقابل چنین تیمی که برای گرفتن نتیجه آمده بود، بسیار سخت بود. وظیفه ماست که فاصله‌مان را از تیم‌هایی که در جدول تعقیب‌مان می‌کنند حفظ کنیم. تبریک فراوانی به بازیکنانم می‌گویم.سرمربی تیم پرسپولیس گفت: قبول دارم که بازی را به سختی بردیم. ما در مقابل یک حریف خیلی خوب ایستاده بودیم. همه بازی‌ها را نمی‌شود در یک سطح مساوی برگزار کرد. به هر حال بازی‌های ضعیف هم جزو فوتبال است. در مورد مشکلاتی که بچه‌ها قبل از بازی داشتند نمی‌توانم صحبت بکنم. همه این‌ها جزوی از پرسپولیس_در_آسیا_راحت_است">فوتبال است.او درباره جذب بازیکنان جدید گفت: تیم ما فعلا محروم است و نمی‌توانیم بازیکن جدیدی را بگیریم اما قطعا کادر بازیکنان ما آنقدر قوی هستند که هم در لیگ برتر، جام حذفی، لیگ قهرمانان آسیا نمایش خوبی را داشته باشند.برانکو در پاسخ به این سوال که در طی بازی ۳۵۴ پاس برای تیم پرسپولیس رد و بدل شد و این تیم در سطح تیم‌های درجه یک آسیایی ظاهر شد، تحلیل‌تان چیست پاسخ داد: از اینکه شما این آمار را درآوردید خوشحالم. ما در مقابل ذوب آهن ۵۰۲ پاس دادیم و بیش از ۸۲ درصد از پاس‌هایمان صحیح بود. ما می‌دانستیم که سپیدرود بسته بازی خواهد کرد و این انتظار را داشتیم و این تیم سعی خواهد کرد که از طریق ضد حمله به دروازه ما هجوم بیاورد و تنها راه حل ما پاس‌های سرعتی خواهد بود که به نوعی این تیم را خسته کنیم و سعی کنیم بیشتر از کناره‌ها هجوم بیاوریم زیرا از قسمت میانه زمین خیلی سخت می‌شد نفوذ کرد مخصوصا روی ارسال‌های بلند. به هر حال این  فلسفه بازی ماست و طبیعی است که دنبال آن هستیم که با سرعت بیشتری بازی کنیم. این اصل کار ماست. همچنین موقعیت‌های خطرناک روی دروازه سپیدرود زیاد به وجود آمد. البته طبیعی است که نباید انتظار داشت همه موقعیت‌ها تبدیل به گل شود. برچسب ها: پرسپولیس ، برانکو ایوانکوویچ ، لیگ قهرمانان آسیا ، 11نیوز

منبع: ۱۱نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 11news.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «۱۱نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۲۴۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی فصل بعد پرسپولیس کیست؟

در شرایطی که فقط ۵ بازی تا آخر فصل باقی مانده و پرسپولیس در جام حذفی هم حضور ندارد بحث تمدید قرارداد با اوسمار ویرا به کندی پیش می‌رود. البته علت این کند شدن از دست رفتن جام حذفی و شرایط رقابت برای قهرمانی لیگ برتر نیست و شلوغی برنامه‌های باشگاه پرسپولیس و بازی‌های متوالی باعث شده تا خبری از جلسه جدید نباشد.

البته احتمال این وجود دارد که بعد از بازی نساجی مذاکراتی بین درویش و اوسمار انجام شود.

ظاهرا باشگاه پرسپولیس در هر صورت خواستار تمدید قرارداد با این مربی برزیلی است و حتی اگر پرسپولیس قهرمان لیگ نشود هم با این مربی تمدید خواهند کرد.

مدیران باشگاه پرسپولیس بر این باورند که در شرایط فعلی و حتی در تابستان گزینه داخلی مناسبی برای هدایت تیم خود پیدا نمی‌کنند و سراغ هر گزینه خارجی دیگری هم بروند باید مبلغ بالایی هزینه کنند.

درباره مبلغ قرارداد اوسمار هم مسئله‌ای از سوی او مطرح نشده. در واقع در جلسه اول هیچ صحبتی درباره مبلغ قرارداد فصل جدیدی اوسمار به میان نیامده در حالی که گفته می‌شد این مربی مبلغ قابل توجهی از پرسپولیس می‌خواهد.

دیگر خبرها

  • یک حقیقت؛ منچستریونایتد سرمربی مناسبی ندارد
  • اخبار پرسپولیس نقل و انتقالات زمستانی و بازی ترابی
  • نکونام: بازیکنان پرسپولیس را کنار تیم ما بگذارید بعد قضاوت کنید
  • نویدکیا: باید حساب‌شده به باخت مقابل صنعت نفت نگاه کنیم
  • اوسمار: به خاطر دوستانم در برزیل ناراحتم اما از برد پرسپولیس خوشحالم
  • اوسمار به ساکت مدیون است
  • سرمربی فصل بعد پرسپولیس کیست؟
  • ده روسی: به بازیکنانم افتخار می‌کنم و از عملکرد آن‌ها برابر یوونتوس خوشحالم
  • پوچتینو: پروسه ساختن چلسی ممکن است یک ماه یا یک سال طول بکشد
  • دلیل شکست اینتر در سری آ بعد از یک سال