Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-سایت فورفورتو با انتشار خبری مدعی شد سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران یکی از گزینه های سرمربیگری تیم ملی مالزی است.

پس از استعفای روز گذشته (چهارشنبه) نلو وینگادا از سرمربیگری تیم ملی مالزی ، فدراسیون فوتبال مالزی (FAM) در جستجوی مربی جدیدی برای تیم ملی این کشور است و بحث بر سر اینکه چه کسی باید هدایت این تیم را در دست بگیرد ، آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سایت فور فور تو نامزدهای احتمالی را بررسی کرده و مدعی شده است کارلوس کی روش نیز یکی از این گزینه ها است.
این سایت می نویسد،انتصاب وینگادا جواب نداد اما رئیس سابق او (کی روش) چطور؟


کی روش زمانی که با تیم ملی جوانان پرتغال در سال های 1989 و 1991،دو دوره پیاپی به قهرمانی زیر 20 جام جهانی دست یافت وینگادا را به عنوان دستیار در کنار خود داشت. همچنین مربی سابق مالزی مدت کوتاهی هم دستیار کی روش در ایران بود.
توکانو اسماعیل  رئیس فدراسیون فوتبال مالزی ممکن است منابع مالی برای وسوسه این مربی پرتغالی داشته باشد.


کی روش از سال 2011 با ایران بوده است و آنها را به تیمی که سخت شکست می خورد،تبدیل کرده است. تیم ملی بالاترین رتبه آسیایی در رنکینگ جهانی را دارد و در 10 مسابقه دور انتخابی جام جهانی 2018 تنها دو گل دریافت کرد.


پیوستن کی روش به مالزی بعید به نظر می رسد است، رابطه او با فدراسیون فوتبال ایران، تیره شده است، پس از قرعه کشی جام جهانی 2018 به فدراسیون فوتبال ایران اولتیماتوم داد و گفت اگر نمی توانند از او برای جام جهانی 2018 حمایت بیشتری بکنند، می توانند اخراجش کنند.


FAM می تواند برای برقراری ارتباط با کمک مربی سابق منچستر یونایتد وسوسه و شاید تا انتهای جام جهانی سرمربی جدیدی را به عنوان سرمربی موقت منصوب کند، چرا که مالزی بجز یک مسابقه در دور مقدماتی جام ملت های آسیا مقابل لبنان در ماه مارس، دیگر تا پایان جام جهانی مسابقه مهمی ندارد.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۳۲۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام سرمربی تیم ملی به حمید مطهری (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، قلعه‌نویی یک هفته پس از جدایی مطهری از جمع نفرات تیم ملی برای این مربی آرزوی موفقیت کرده است.

حمید مطهری پس از کار کنار یحیی گل‌محمدی به عنوان مربی پرسپولیس و حضور در نساجی به عنوان سرمربی، با نظر امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم ملی به جمع دستیاران وی در تیم ملی بزرگسالان ایران اضافه شد.

مطهری که در یک سال گذشته مربی تیم ملی بود و علاوه‌بر بازی‌های انتخابی جام جهانی، جام ملتهای آسیا را نیز در کادرفنی ایران پشت سر گذاشت، حالا بار دیگر به لیگ برتر فوتبال ایران برگشته و چالش مهمی برعهده دارد.

مطهری در حال حاضر هدایت تراکتور را بر عهده دارد و تاثیر مثبتی بر قرمزها پس از جدایی پاکو خمس گذاشته است. تزاکتور برای کسب سهمیه تلاش می‌کند و تبریزی‌ها شروعی خوب با این مربی داشته‌اند.

امیر قلعه‌نویی با انتشار یک تصویر کنار حمید مطهری در اردوی تیم ملی خطاب به او با لحنی محبت آمیز نوشت:"حمید عزیزم موفق باشی برادر."

دیگر خبرها

  • بهترین خوراکی‌ها برای جایگزین کردن آن با شیرینی (فیلم)
  • واکنش کاردار ایران به سخنان وزیر دفاع انگلیس
  • پیام سرمربی تیم ملی به حمید مطهری (عکس)
  • واکنش کاردار ایران در لندن به اظهارات وزیر دفاع انگلیس
  • هاآرتص: تحریم مردمی رستوران‌های اسرائیلی را ورشکست کرد
  • دروغ اجباری؛ سیاست رسانه‌های مدعی آزادی
  • حضور سه ورزشکار و یک مربی از چهارمحال و بختیاری در ترکیب تیم ملی جوجیتسو
  • کنایه عجیب خیابانی به چهار تیم مدعی!
  • تسنیم: رامین یکتاپرست هیچ ارتباطی با سپاه ندارد / رسانه های اسرائیل مدعی ترور او شدند (+عکس)
  • آقای گل جام جهانی در سودای بازگشت به فوتبال