Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصفهان - ایرنا - رئیس هیات کشتی استان اصفهان از برگزاری چهارمین دوره مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان به میزبانی کلانشهر اصفهان خبر داد.

به گزارش ایرنا، ' محمد مجیری ' روز پنجشنبه در نشست خبری افزود: این مسابقات روزهای 23 و 24 آذر امسال در سالن 6 هزار نفری 25 آبان مجموعه ورزشی نقش جهان اصفهان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: 12 تیم خارجی از کشورهای آمریکا، ترکیه، روسیه، یونان، مجارستان، گرجستان، ارمنستان، رومانی، اوکراین، قرقیزستان، بلاروس و تاجیکستان به همراه سه تیم از کشورمان در این مسابقات شرکت می کنند.
رئیس هیات کشتی استان اصفهان همچنین اعلام کرد: حداقل 10 داور خارجی همراه با داوران کشتی کشورمان در این مسابقات حضور می یابند.
وی همچنین حضور در سالن برگزاری مسابقات و تماشای این رقابت ها را رایگان اعلام کرد.
مجیری درباره نبود فروشگاه، تمیز نبودن صندلی ها و وجود بنرهای نامرتبط، جانمایی نامناسب جایگاه خبرنگاران نیز گفت: این اشکالات ظرف روزهای آینده برطرف می شود تا خبرنگاران و مردم با وضعیت بهتری در سالن 25 آبان حاضر شوند.
به گفته مجیری، شهرداری اصفهان در امر تبلیغات شهری و ایاب و ذهاب تماشاچیان همکاری ویژه ای با هیات کشتی اصفهان برای برپایی هرچه بهتر این مسابقات خواهد داشت و اتوبوس های شرکت اتوبوسرانی اصفهان انتقال علاقه مندان به کشتی را از مبادی و میدان های اصلی شهر به سالن 25 آبان بر عهده خواهند داشت.
وی با اشاره به برنامه های فرهنگی این مسابقات، گفت: تشک های کشتی ظرف 2 تا سه روز آینده در سالن 25 آبان اصفهان پهن خواهد شد و مراسم خاصی که پوشش تصویری خواهد داشت نیز در این محل برگزار می شود.
به گفته مجیری، مراسم تجلیل از پیشکسوتان کشتی نیز در جریان برگزاری این رقابت ها در نظر گرفته شده است.
رئیس هیات کشتی استان اصفهان اضافه کرد: این مسابقات دارای یک پیام صلح است که ضمن ترجمه متن این پیام به زبان کشورهای حاضر در این جام، با یک شاخه گل در فرودگاه به اعضای تیم ها تقدیم می شود.
به گزارش ایرنا، سومین دوره کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان سال گذشته در مجارستان و با قهرمانی تیم سینا صنعت ایذه از ایران پایان یافت.
ت/6020 / 2093 ** خبرنگار: علیرضا حکیمیان ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۳۶۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاداش یک و نیم میلیاردی به ۹ مدال آور کشتی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فدراسیون کشتی، مبلغ یک و نیم میلیارد تومان به ۹ مدال آور رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی جهان در سال ۲۰۲۳ میلادی توسط فدراسیون کشتی اهدا شد. برای تیم ملی کشتی آزاد زارع مدال طلا، حسن و امیرمحمد یزدانی مدال نقره و نخودی مدال برنز و برای تیم ملی کشتی فرنگی میرزازاده مدال طلا، مهمدی مدال نقره، ساروی، محمدرضا گرایی و دادمرز مدال برنز کسب کردند.

پیش از این نیز پاداش و حقوق ماهیانه مصوب فدراسیون به مدال آوران جهانی به ترتیب برای مدال‌های طلا، نقره و برنز ۵۰۰، ۲۰۰، ۱۰۰ میلیون تومان و ماهیانه ۳۰، ۱۵ و ۱۰ میلیون تومان اهدا شده بود.

کد خبر 6100021 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • لیگ دسته یک کشتی فرنگی قرعه‌کشی شد
  • تقدیر از قهرمان تاریخ‌ساز یخ‌نوردی جهان
  • قرعه کشی لیگ دسته یک کشتی آزاد با حضور ۲ تیم مازندرانی
  • پاداش یک و نیم میلیاردی به ۹ مدال آور کشتی
  • کشتی‌گیر کردستانی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان دعوت شد
  • آغاز رویداد دادرس در استان اصفهان با حضور بیش از ۷۰۰ دانش‌آموز
  • شوک به کشتی جهان؛ احتمال بازگشت تیلور
  • شوک به کشتی جهان؛ مثبت شدن تست دوپینگ بروکس و بازگشت دیوید تیلور؟
  • معرفی حریفان تنیسور‌ها در جدول اصلی رقابت‌های ۱۰۰۰ امتیازی
  • شایگان: حسن یزدانی به بوداپست می‌رود، مگر آنکه آماده نباشد