Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امورعمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: آمارحوادث جاده ای نگران کننده است.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی تقی کهوریان در جلسه کمیسیون مدیریت ایمنی راههای آذربایجان غربی با بیان اینکه آمار حوادث جاده ای نگران کننده  است گفت:در بسیای از حوزه های علمی و فنی، تخصصی پس از پیروزی انقلاب شاهد پیشرفت و رشد چشم گیری هستیم ولی در بخش ایمنی جاده ها و کاهش حوادث رانندگی به نتایج مطلوبی دست نیافته ایم و با مشکلاتی مواجه هستیم که باید در این زمینه کارهای مطالعاتی و آسیب شناسی عوامل تاثیرگذار انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:حوادث رانندگی و آسیب هایی که به خانواده ها و جامعه در اثر فوت یا ضایعات جسمی وارد می شود بسیار جدی بوده و خسارت های هنگفت و تبعات بسیاری را بر جامعه و اقتصاد کشور وارد می سازند که باید بر کنترل و کاهش آن اقدامات اساسی انجام گیرد.

معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گسترش شبکه ارتباطی ، بهبود کیفیت جاده ها،حذف نقاط حادثه خیز، افزایش کیفیت فنی و ایمنی خودروها،اصلاح قوانین و برخورد جدی با متخلفان وحادثه سازان و نهادینه کردن فرهنگ صحیح رانندگی و افزایش آگاهی مردم در این زمینه را از جمله اقدامات لازم درمدیریت و کنترل حوادث رانندگی برشمرد.

کهوریان با اشاره به اجرای مانورهای امداد و نجات جاده ای دراستان ادامه داد:نجات مصدومان در حوادث رانندگی در اولویت اصلی سازمان های امدادی است و باید ضمن ایجاد هماهنگی میان دستگاهها و تجهیز امکانات امداد و نجات، سازمان های مسئول نیز به وظایف خود در نجات مصدومان بسرعت و شایسته عمل کنند.

وی همچنین به پیش بینی های سازمان هواشناسی به آغاز بارش برف و یخبندان از روزهای آینده در تمامی مناطق استان اشاره و برآمادگی نیروهای پلیس راه ، راهدارخانه ها و پایگاههای جمعیت هلال احمر استان درانجام ماموریت های خود تاکید کرد.


انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۳۷۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم استفاده از ظرفیت بنیاد مسکن در اجرای طرح‌های مسکن روستایی

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن در اولویت دولت بوده و در این راستا در این استان می‌توان از ظرفیت بنیاد مسکن نهایت بهره‌برداری را کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، رسول عطایی امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در دیدار با مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان‌غربی اظهار کرد: اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن در آذربایجان‌غربی با جدیت دنبال می‌شود و روستاها نیز ظرفیت بزرگی هستند که می‌توان از این بخش نیز استفاده لازم را کرد.

وی افزود: اجرای طرح‌های مسکن در روستا به‌صورت ویلایی ساخت بوده و این امر اشتیاق متقاضیان ساکن روستا را نیز بیش از پیش افزایش می‌دهد.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: این اداره کل آمادگی لازم را دارد تا در اجرای هر چه بهتر طرح نهضت ملی مسکن روستایی شرایط لازم را فراهم کند.

عطایی تاکید کرد: اجرای این طرح نیازمند همکاری بیش از پیش بنیاد مسکن بوده تا شاهد اجرای متناسب طرح نهضت ملی مسکن روستایی در آذربایجان غربی باشیم.

کد خبر 748891

دیگر خبرها

  • دلجویی معاون استاندار کردستان از کارگران آسیب‌دیده سنندج
  • آسیب‌شناسی استفاده از فضای مجازی در نظام تبلیغی‌رسانه‌ای مساجد
  • لزوم استفاده از ظرفیت بنیاد مسکن در اجرای طرح‌های مسکن روستایی
  • کاهش تلفات تصادفات رانندگی با واردات خودرو
  • جان باختن ۶۱ نفر در استان کرمان به دلیل قاچاق سوخت و اتباع غیرمجاز
  • بزرگداشت روز ملی ایمنی حمل و نقل در لرستان
  • لزوم جلوگیری از احداث ابنیه در مجاورت جاده‌های گیلان
  • وقوع بیش از ۵۰۰۰ تصادف در جاده‌های استان کرمان
  • جان باختن ۶۱ نفر در استان کرمان به دلیل قاچاق «سوخت و اتباع غیرمجاز»
  • ۲۷ مصدوم در حوادث رانندگی جاده های استان سمنان