Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرج - ایرنا - شهردار کرج گفت که تکمیل سریع کنارگذر شمالی کرج نیاز به توجه ملی دارد تا از این طریق مشکل ترافیک کلانشهر کرج تا حدودی رفع شود.

به گزارش ایرنا، علی اصغر نصیری روز پنجشنبه در بازدید استاندار البرز از روند تکمیل پروژه کمبربند شمالی با اشاره به اینکه این پروژه نیاز توجه ملی و استانی دارد، افزود: امید است بسیاری از کمبودهای فضای شهری به لحاظ فرهنگی، گردشگری و غیره از این طریق جبران شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش ایرنا، تکمیل این پروژه ملی به طول 17 کیلومتر نقش بسزایی در برون رفت از ترافیک خواهد داشت و کرج از بن بست ترافیکی خارج خواهد شد.
وی ادامه داد: با این طرح ارزش افزوده ای برای اراضی اطراف ایجاد خواهد شد که برای بهترین بهره برداری از این امکان پروژه هایی تعریف شده که مردم و سرمایه گذاران بخش خصوصی بهره مند شوند.
شهردار کرج گفت: در خصوص تملک اراضی همراهی بسیاری از سوی دستگاه ها و دادگستری بوده که این مساعدت قابل تقدیر است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز در ادامه ضمن توضیحاتی از روند تکمیل پروژه اضافه کرد: در شورای عالی معماری و شهرسازی طرح خاصی برای پیشگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در نظر گرفته شده است.
خسرو ارتقائی گفت: این پروژه طبق زمانبندی صورت گرفته تا پایان سال 97 شاهد بهره برداری از پروژه خواهیم بود که بخش بزرگی از ترافیک کلاک را پیشگیری خواهد کرد.
کنارگذر شمالی کرج در امتداد بزرگراه همت که قرار است اواخر امسال به بهره برداری برسد، این بزرگراه را به آزادراه کرج - قزوین متصل می کند و باعث سبک شدن ترافیک هر روزه ورودی های کرج می شود.
1535/6155خبرنگار:داریوش غفاری**انتشار دهنده:داریوش غفاری

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۳۷۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال به بهره‌برداری رسید

ابوالحسن عالی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با اجرا پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال ۴۱ خانوار با ۱۲۳ نفر از مزیت این پروژه برخوردار شدند.

وی بیان کرد: منابع تامین آب این پروژه خط کوثر و چاه است و در قالب طرح جهاد آبرسانی و با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر تصریح کرد: پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال در دهه فجر سال قبل عملیاتی شد که با همت و تلاشی مضاعف پیش از آغاز فصل تابستان به مرحله بهره‌برداری رسید.

عالی اظهار کرد: پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستا‌های کردوان سفلی، شیخیان ماری و شیخیان سلنجی نیز همزمان با روستای چاه حسین جمال عملیاتی شده است که روند اجرا آن با سرعت قابل قبولی پیش می‌رود.

وی افزود: افزایش سطح بهداشت و سلامت آب شرب و همچنین تقویت پایداری آب شبکه از اولویت‌های اصلی در اجرا پروژه‌های نوسازی شبکه‌های آبرسانی به شمار می‌رود.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • پایداری تولید در نفت و گاز مارون با تکمیل ۲۲ پروژه در ۱۴۰۲
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد کرمانشاه با شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب
  • بهبود خدمات‌رسانی شهرداری تبریز با بهره‌برداری از مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران
  • پل صاحب روضات آماده بهره‌برداری است
  • پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال به بهره‌برداری رسید
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • آخرین وضعیت مرکز نمایش‌های آئینی «صبا»/ بهره‌برداری مرکز تا پایان امسال
  • تمرکز بر تکمیل پروژه‌های توسعه‌ای و شفاف‌سازی/جلوگیری از اعمال سلیقه‌های شخصی
  • تکمیل سد «دیورش» رودبار نیازمند اعتبار ۷۰۰ میلیارد تومانی است
  • اتصال فاضلاب در بندرعباس به تصفیه خانه افزایش می‌یابد