Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور با بیان اینکه سرمایه های هر جامعه، نیروی انسانی آن است و باید قدر سرمایه های جامعه را بدانیم؛ سردار سلیمانی را یک سرمایه ارزشمند دانست که با دیگر سرمایه ها قابل مقایسه نیست.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان، حجت الاسلام والمسلمین سید رضا تقوی، رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور،  عصر امروز( 16 آذر) در جلسه شورای اداری استان کرمان به منظور تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان با بیان اینکه از فردا(17 آذر)حجت الاسلام علیدادی خطیب نماز جمعه کرمان است؛ موضوع ولایت و توسعه را هم مورد اشاره قرار داد و افزود: برای تحقق توسعه پایدار به چند راهبرد باید توجه کرد که نیروی انسانی شایسته و متخصص، متعهد و دلسوز رکن اول این مهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


وی در اهمیت نیروی انسانی به آیه ای از قرآن کریم استناد کرد و علت سوگند الهی به «مکه» را ارزش مکه به پیامبر اکرم(صلی الله علیه وآله)، ابراهیم، هاجر، اسماعیل و ... دانست و  تصریح کرد: سرمایه های هر جامعه معادن و نفت و ... نیستند بلکه انسان‌ها سرمایه‌های هر جامعه هستند بنابراین مدیران هر جامعه سرمایه های انسانی آن جامعه هستند، همچنین فرهیختگان، دانشمندان، متفکران و ورزشکاران لذا ارزش آنها بیشتر از معادن نفت و گاز و اورانیوم است.

 

 

حجت الاسلام تقوی با بیان اینکه آنها(مدیران)با تدبیر و درایت می توانندمشکلانت را رفع کنند  و باید قدر سرمایه های جامعه را بدانیم؛ سردار سلیمانی را یک سرمایه ارزشمند دانست و تصریح کرد: آیا می توان سردار سلیمانی را با سرمایه های دیگر مقایسه کرد؟ همچنین امام راحل و مقام معظم رهبری نیز سرمایه ارزشمند بشری هستند.

 


وی با اشاره به اینکه هزینه های زیادی کرده ایم تا یک مدیر، مدیر شده است؛  اظهار داشت: این طرح هایی که پیاده می شود اینها را فرشتگان اجرا نمی کنند بلکه مدیران آنها را محقق کرده اند و در کشور کارهای زیادی از جمله راه ها، هسته ای، نیروی دفاعی و ... انجام شده است که آنها را مدیران انجام داده اند.

 

 

رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور خاطرنشان کرد: مدیران مؤمن سرمایه های کشور هستند و باید از آنها حمایت کنیم، قانون باید کار را روان کند و اگر کارها پیچ و خم داشته باشد مدیران به آسانی نمی توانند طرح را اجرا کنند وبرخی از قوانین دست و پای مدیران را بسته است.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش، آیت الله جعفری را یکی از سرمایه های ارزشمند استان کرمان و دارای زندگی پاک و صاف دانست و گفت: ما به اینگونه روحانیت افتخار می کنیم، ایشان یک زندگی در حد طلبگی دارند و اگر برف پیری بر صورت و موهای او می بینیم در راه خدمت به مردم سپید شده است و تشکر می کنیم از ایشان که برای مدیران و امامان جماعت، پدری کردند.

 

 

حجت الاسلام تقوی همچنین با اشاره به اینکه امام جمعه جدید کرمان نیز یکی از فرزندان این استان و جزو سرمایه های انسانی استان است؛ افزود: وی پیش از این، امام جمعه کیش بوده؛ کیش لغزندگی دارد اما حجت الاسلام علیدادی، شأن طلبگی خود را تا کنون حفظ کرده است.

پایان پیام/80

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۳۸۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش‌های مهارتی کلید توسعه اشتغال پایدار در جامعه است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،حجت الاسلام عبدالرضا پور ذهبی نماینده ولی فقیه در دیدار با رئیس سازمان آموزش فنی حرفه‌ای کشور گفت: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و مهارتی نقش بسزایی در توانمندسازی دانش آموختگان و جویندگان کار ایفا می‌کند.
در این دیدار رئیس سازمان آموزش فنی حرفه‌ای کشور با تاکید بر ضرورت توجه به مهارت آموزی در کشور، آموزش‌های مهارتی را کلید توسعه اشتغال پایدار در جامعه دانست.
مهرداد عظیمی از وجود بیش از ۶۵۰ مرکز دولتی در سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای خبر داد و افزود: در این مراکز بیش از ۴ هزار و ۸۰۰ کارگاه آموزشی فعال هستند.
وی عنوان کرد:۶۰ درصد از رسالت و وظایف سازمان فنی و حرفه‌ای کشور در حوزه آموزش از سوی مراکز خصوصی و خود مردم انجام می‌گیرد.
عظیمی با اعلام اینکه دیپلماسی مهارت یکی از راهبرد‌های کلیدی سازمان در این دولت است، گفت: وجود ۴۰ هزار مربی توانمند در حوزه آموزش می‌تواند پاسخگوی نیاز‌های کشور باشد
در این دیدار مدیرکل فنی و حرفه‌ای کردستان هم گفت: بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته از فردا شاهد برگزاری همایش و گردهمایی سراسری مدیران ستادی و مدیران فنی و حرفه‌ای سراسر کشور در استان خواهیم بود.
به گفته سیدعلی علوی، بر اساس آمار سال گذشته بیش از ۱۵ هزار کردستانی از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای بهره‌مند شدند.
وی افزود: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری با عنوان سال جهش تولید با مشارکت مردم نام‌گذاری شده نقش آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در تحقق این شعار بسیار تأثیرگذار خواهد بود..

دیگر خبرها

  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • آموزش‌های مهارتی کلید توسعه اشتغال پایدار در جامعه است
  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • تقدیر استاندار کرمان از اقدام مدیریت شهری رفسنجان/ دهه هشتادی‌ها مدیران فردای جامعه هستند
  • معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • برگزاری مراسم تکریم سردار رادان توسط «مدیران مدارس حوزه علمیه»
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی