Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت پخش فراورده های نفتی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بنزین یورو 4 در جایگاه های سوخت این استان توزیع می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ لطف الله مسعودی در گفت و گو با پایگاه خبری صبح زاگرس اظهار کرد: روزانه 575 هزار لیتربنزین در سطح جایگاه های سوخت استان کهگیلویه و بویراحمد توزیع می شودکه معال 210 میلیون لیتراست .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه بنزین یورو 4 با قیمت بنزین معمولی در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد افزود: بنزین یورو 4 به رنگ سبز بوده و به منظور کاهش آلایندگی های زیست محیطی و کمک به کاهش سوخت خودروها استفاده می شود.

مسعودی بیان کرد: 28 باب جایگاه سوخت در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد به حوزه ناوگان حمل و نقل در زمینه تامین سوخت خدمات رسانی می کنند.

مدیرعامل شرکت پخش فراورده های نفتی استان کهگیلویه و بویراحمد از راه اندازی مجدد جایگاه سوخت بنزین خیابان جمهوری یاسوج تا هفته آینده خبر داد و افزود: این جایگاه با 24 نازل جدید وارد مدار بهره برداری خواهد شد.

وی گفت: برای بازسازی این جایگاه 10 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۴۲۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز در خصوص سرایت بنزین به آب‌های سطحی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، در پی انتشار خبری مبنی بر اعلام ساکنان محله سلطان‌منش به ویژه خیابان‌های پشت انبار هلالی منطقه هفت شهرداری اهواز در خصوص نشتی و سرایت بنزین به آب‌های جاری خیابان، شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز جمعه شب بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: در بارندگی شدید اخیر به علت ارتباط کانال‌های فاضلاب ایستگاه آتش‌نشانی پشت جایگاه با زمین نسبتا آلوده باند مخازن جایگاه، آلودگی‌هایی در فاضلاب ایستگاه و خیابان مجاور جایگاه ایجاد شد.

در ادامه آمده است: طرح کهاب (جمع آوری بخارات فرآورده نفتی) و تغییر سیستم لوله‌کشی تخلیه قدیمی در این جایگاه به منظور جلوگیری از این مشکل در حال اجرا است.

این بیانیه می‌افزاید: مشکل در حال رفع است و ضمن رعایت اصول ایمنی از آلودگی زیست محیطی کاسته خواهد شد.

بر اساس این گزارش بارش باران از روز سه‌شنبه در استان خوزستان آغاز شده و همچنان بر شدت این بارش‌ها افزوده می‌شود.

دیگر خبرها

  • کهگیلویه و بویراحمد در جایگاه دوم جوجه‌ریزی کشور
  • کلاهبرداری با کارت سوخت در پمپ بنزین ها | بپا سوخت ندی!
  • یاسوج میزبان هشتمین جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران زمین
  • هشتیمن جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران‌ زمین در یاسوج برپا می شود
  • سفر گروه فوق تخصصی جراحی ابن سینا به یاسوج
  • مشکل سرایت بنزین به آب‌های سطحی اهواز در حال رفع است
  • عزاداری یاسوجی‌ها در سالروز شهادت امام صادق(ع) + فیلم
  • بیانیه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز در خصوص سرایت بنزین به آب‌های سطحی
  • برپایی آیین‌ سوگواری شهادت امام جعفرصادق (ع) در یاسوج
  • ۳ کشته و ۲ مصدوم در تصادف محور یاسوج به بابامیدان