Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@02:24:14 GMT

استقلال و الهلال قطعا در زمین بی طرف

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۴۵۷۴۴

استقلال و الهلال قطعا در زمین بی طرف

ویندسور جان، دبیرکل کنفدراسیون آسیا مدعی شد که قوانین رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، قابلیت تطبیق با مشکلات سیاسی بین کشورها را دارد.

به گزارش "ورزش سه"، عربستان سعودی، امارت، بحرین و مصر، روابط دیپلماتیک خود را با قطر قطع کرده و واردات و صادرات را متوقف کرده اند. از آنجایی که قطر میزبان جام جهانی 2022 خواهد بود، از حالا مشکلاتی در این رابطه پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در لیگ قهرمانان آسیا و پس از قرعه کشی روز چهارشنبه، مشخص شد که تیم‌هایی از سه کشور عربستان، امارات و قطر هم گروه شده اند که تقابل آنها نیز با توجه به شرایط این کشورها، ممکن است دردسر ساز شود ولی ویندسور جان معتقد است که AFC  می تواند با این بحران های سیاسی کنار بیاید.

 

او گفت:" کمیته اجرایی AFC تصمیمی گرفته و قصد دارد تمامی دیدارها را بر اساس فرمت فعلی برگزار کنند و من معتقدم که قوانین AFC  به حدی محکم هستند که با شرایطی مثل این کنار بیاید، همانطور که در گذشته انجام شده است.


 بنابراین ما مطمئنیم هیچ اتفاق فراقانونی رخ نخواهد داد. قوانین تمام اتفاقات و شرایط را پوشش می‌دهد و مشکلی نیست. ما به تازگی رقابت های سال 2017 را به اتمام رساندیم و درباره مشکلات و اتفاقات که در نهایت به خوبی به پایان رسید صحبت کردیم. فکر می‌کنم بیشتر می‌خواهیم این موفقیت را ادامه دهیم تا به مشکلات بپردازیم."


عربستان سعودی در ماه ژوئن، قطر را به حمایت از تروریسم متهم کرد و روابط دیپلماتیک خود را با آنها قطع کرد. پس از آن، کشورهای متحد عربستان نیز روابطشان با قطر را قطع کردند و در آن دوره، امارات از فیفا درخواست کرده بود که میزبانی جام جهانی را از قطری ها بگیرند.


در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا، در دو گروه، تیم‌های عربستانی، اماراتی و قطری حضور دارند، به علاوه تیم‌های ایرانی که آنها نیز اختلافاتی با سعودی ها دارند.


موضوع بازی تیم‌های ایرانی و عربستانی پیش از این توسط AFC به روش دیگری حل شده بود. در حقیقت کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم گرفته بود که دیدار بین دو تیم در کشور ثالث برگزار شود.


جان ادامه داد:" ما از قوانین ویژه ای برای حل مشکل بازی تیم‌های عربستان و ایران استفاده کردیم. برای تیم‌هایی که مشکلی مشابه داشته باشند، همین موضوع تکرار خواهد شد.  کمیته اجرایی کنفدراسیون آسیا تصمیم گرفته که وکلای درجه یک این کمیته به کشورها بروند و درباره قوانین جدید توضیحاتی ارائه کنند. فکر می‌کنم مشکلی وجود نداشته باشد. تا وقتی این قوانین را برقرار کرده ایم، ساختار خوبی ساخته ایم."

 

استقلال تهران عربستان لیگ قهرمانان آسیا الهلال عربستان

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۴۵۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو جوان استقلالی همچنان سرشار از انگیزه (عکس)

به گزارش ورزش سه، دو بازیکن جوان استقلال در هفته های پایانی لیگ هم از اثبات خود به کادرفنی این تیم خسته نشدند و همچنان با انگیزه‌های بالا در تمرینات این تیم شرکت می‌کنند تا شانس خود را در ادامه لیگ و همچنین برای فصل بعد با پیراهن آبی دنبال کنند.

امیرعلی صادقی بازیکن جوان استقلال که در دیدارهای دوستانه برای این تیم گلزنی کرد و در تمرینات هم حضور کامل داشته هنوز فرصت حضور در زمین را پیدا نکرده و حتی برای دقایق کوتاه هم به زمین فرستاده نشده تا در کنار خالدآبادی تنها بازیکنی باشد که در زمین حضور پیدا نکرده است.

سامان تورانیان در بازی با نساجی 7 دقیقه و در بازی با پیکان در دقیقه 92 وارد زمین شد و فرصت حضور کمتر از ده دقیقه در تیم استقلال داشته است، البته حضور حردانی، یامگا و فخرالدینی در بازی نکردن این بازیکن جوان بی‌تاثیر نبوده است.

تورانیان و صادقی در تمرین دیروز استقلال کنار دیگر بازیکنان به وزنه زدن پرداختند و آماده دیدار با تراکتور شدند.

دیگر خبرها

  • دو جوان استقلالی همچنان سرشار از انگیزه (عکس)
  • آیا تغییر نام استقلال به استقلال خلیج فارس مشکل ساز می شود؟
  • آیا تغییر نام استقلال به استقلال خلیج فارس مشکل‌ساز می‌شود؟
  • مرد شماره ۲ استقلال عصای دست نکونام در تبریز
  • شاهکار بن سلمان؛ حیف و میل پولی به اندازه ارزش ۳ لیگ ژاپن، کره و ایران!
  • رونالدو مغلوب پرنده سعودی شد!
  • جنجال حذف ستاره از لوگوی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس
  • العین؛ تعبیر تدریجی یک رؤیا
  • بازی پرسپولیس - سپاهان جنگ واقعی است/ نکونام کار بزرگی کرده است
  • چشم عقاب: فخرفروشی لیگ روشن به لالیگا!