Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@01:48:41 GMT

انتخابات فدراسیون بوکس پنجم دی ماه برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۴۶۹۲۶

انتخابات فدراسیون بوکس پنجم دی ماه برگزار می شود

گرگان - ایرنا - سرپرست فدراسیون بوکس کشور از قطعی شدن زمان برگزاری انتخابات فدراسیون بوکس ایران خبر داد و گفت: براساس برنامه ریزی انجام شده از سوی وزارت ورزش و جوانان، این انتخابات پنجم دی ماه سال جاری برگزار می شود.

افشین داوری پنجشنبه شب در حاشیه برگزاری رقابت های بوکس جوانان کشور انتخابی تیم ملی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در گرگان اظهار داشت: تاکنون 10 نفر برای تصدی این پست نام نویسی کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در خصوص کادر فنی تیم های ملی تصریح کرد: مربیان ایرانی توانمند بوده و از شرایط مطلوبی برخودار می باشند و رئیس آتی این فدراسیون، کادر فنی تیم های ملی بزرگسالان و جوانان را بدون شک از میان مربیان ایرانی، برای رقابت های بین المللی انتخاب خواهند کرد.
وی ادامه داد: اگر بخواهیم از مربیان غیرایرانی استفاده کنیم، مربیانی را به خدمت خواهیم گرفت که در خصوص توسعه این رشته ورزشی به ما کمک کنند.
داوری گفت: مربی خارجی در صورت حضور در ایران، باید در زمینه رده های سنی پایه و استعدادیابی دارای تجربه و تحصیلات عالیه باشد.
سرپرست فدراسیون بوکس در خصوص برگزاری رقابت های لیگ کشوری این رشته گفت: لیگ جوانان در حال برگزاری است و شرایط مطلوبی دارد و درصدد هستیم تا بتوانیم رقابت های لیگ رده سنی بزرگسالان را نیز برگزار کنیم.
وی تصریح کرد: چنانچه تصمیم به برگزاری این رقابت ها بگیریم، تیم های حاضر در این رقابت ها باید در قالب باشگاهی و براساس آیین نامه های تدوین شده سازمان لیگ حضور داشته باشند.
وی یادآور شد: حمایت از برگزاری لیگ بزرگسالان پشتوانه ارزشمندی برای ورزش بوکس خواهد بود.
سرپرست فدراسیون بوکس کشور به شرایط برگزاری اردوهای تیم ملی اشاره کرد و گفت: تلاش کرده ایم تا کیفیت برگزاری این اردوها را افزایش دهیم، به همین منظور علاوه بر انتخاب کادر فنی مجرب، پزشک تغذیه، روانشناس و مربی بدنساز نیز در اردوها به خدمت گرفته ایم تا بهره مندی حداکثری را از این شرایط و فضا ببریم.
داوری گفت: در سال 2018 علاوه بر تیم بزرگسالان، تیم های جوانان و نوجوانان هم در رقابت های آسیایی و جهانی به میدان خواهند رفت و پس از انتخاب سرمربیان این تیم ها، با تصمیم عوامل فنی اقدام به اجرای برنامه های برون مرزی و برگزاری اردو های مشترک با تیم های خارجی خواهیم کرد که این روش برای سایر رده های سنی تیم ملی انجام خواهد شد.
سرپرست فدراسیون بوکس کشور با اشاره به برگزاری و میزبانی رقابت های بوکس انتخابی تیم ملی جوانان در گرگان خاطرنشان کرد: نتایج مشتزنان نوجوان و جوان این شهر در رقابت های مختلف نشان دهنده توجه هیات استان و شهرستان به رده های سنی پایه در این رشته است.
رقابت های بوکس انتخابی تیم ملی در رده سنی جوانان، طی روزهای 15 و 16 آذر ماه در سالن آزادی مجموعه ورزشی آزادی گرگان برگزار گردید.
7333/3014
خبرنگار: علی قاسمعلی ** تنظیم: مجید میهن دوست ** انتشار تاج محمد شیری

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۴۶۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارشیا مصدقی در ماده پرش با نیزه ششم شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدارسیون دوومیدانی، در جریان برگزاری رقابت‌های دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا که به میزبانی شهر دبی در کشور امارات در حال برگزاری است،و در دور دور نهایی رقابت ماده پرش با نیزه ارشیا مصدقی نماینده کشورمان با ثبت حد نصاب ۴.۸۰متر در جایگاه ششم این مسابقات ایستاد و به کار خود در این رویداد قاره‌ای پایان داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا طی روزهای ۵ الی ۸ اردیبهشت و با حضور ۴۳ کشور از قاره کهن به میزبانی شهر دبی برگزار می‌شود.
نازنین فاطمه عیدیان، ملیکا نوروزی، الناز موسایی، مانا حسینی، سجاد آقایی، مهدی هفت چشمه، محمد حسام مظفری، سجاد آقایی نمایندگان دوومیدانی ایران در این مسابقات هستند.

کد خبر 6089474

دیگر خبرها

  • تقدیر از مجریان برگزاری انتخابات در فیروزکوه
  • انتخابات شبکه‌های تخصصی سمن‌های مازندران برگزار می‌شود
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • انتقاد ملی‌پوش بوکس از«تبعیض فدراسیون» و«رفتار عجیب فونتانا»
  • ارشیا مصدقی در ماده پرش با نیزه ششم شد
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • برنامه روز پنجم مسابقات تیراندازی
  • برنامه روز پنجم مسابقات/ ۲ تیرانداز در خط آتش
  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی