Web Analytics Made Easy - Statcounter

مردم انقلابی و بصیر استان سمنان همگام و همدوش با مردم سراسر کشور، اقدام نابخردانه رئیس‌جمهور آمریکا در به رسمیت شناختن قدس به‌عنوان پایتخت رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، شهروندان نمازگزار استان سمنان امروز و پس از اقامه نماز جمعه در خیابان‌های اطراف محل‌های برگزاری نماز جمعه راهپیمایی اعتراض‌آمیز شکل دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سمنانی‌ها امروز با غریوهای "مرگ بر آمریکا " و "مرگ بر اسرائیل " خود، بار دیگر پشتیبانی خود از ملت مظلوم فلسطین را اعلام کردند.

راهپیمایان استان سمنان در این راهپیمایی بار دیگر ثابت کردند که رژیم صهیونیستی را رژیمی غاصب و کودک کش می‌دانند و خواهان رفع اشغال فلسطین اشغالی از چنگال این رژیم غاصب هستند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان در حاشیه برگزاری این راهپیمایی در شهر سمنان، با تقدیر از حضور گسترده مردم استان سمنان در این راهپیمایی، آن را پاسخی محکم از سوی مردم بصیر و نمازگزاران نماز جمعه در شهرهای استان سمنان به مواضع اخیر ترامپ دانست.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامرضا قندهاری با اشاره به سخنان رئیس‌جمهور آمریکا در به رسمیت شناختن قدس به‌عنوان پایتخت رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی اظهار داشت: با توجه به سخنان اخیر ترامپ، ضد جمهوری اسلامی ایران و اعلام حمایت وی از انتقال سفارت‌خانه‌های رژیم غاصب صهیونیستی به قدس، امروز مردم سراسر استان سمنان هم‌زمان با سراسر کشور این اقدام را محکوم کردند.

وی اظهارات ترامپ درباره قدس و اقدامات رژیم صهیونیستی را سخنانی احمقانه عنوان و تصریح کرد: این راهپیمایی همه شهرها و روستاهای استان سمنان برگزار شد و عموم مردم ولایت مدار سمنان برای پاسخگویی به این سخنان در راهپیمایی حضور یافتند.

رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی استان سمنان حمایت از مردم مظلوم فلسطین و ایستادگی در مقابل دشمنان اسلام را از مهم‌ترین اهداف برگزاری این راهپیمایی عنوان و بیان کرد: آمریکا باید بداند که ملت ایران از آرمان‌ها و عقاید اسلامی خود کوتاه نمی‌آید.

قندهاری تأکید کرد: ملت بزرگ ایران همواره به دولت آمریکا به‌ویژه رئیس‌جمهور نالایق این کشور پاسخ‌هایی دندان‌شکن داده و امروز نیز آن را دوباره تکرار کرد.

انتهای پیام/

R41366/P41362/S6,64/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۴۸۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلم‌ها تحولات جهان را برای دانش‌آموزان تبیین کنند

ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه گفت: معلم‌ها باید تحولات جهانی را خوب شناخته و آنها را برای دانش‌آموزان تبیین کنند.

محمدطیب صحرایی، امروز(یازدهم اردیبهشت) در آیین نواختن زنگ سپاس معلم در هنرستان صنایع شیمیایی کرمانشاه، با تبریک روز معلم به فرهنگیان و با بیان اینکه معلم های خوب جلوتر و فراتر از زمان خود هستند، گفت: معلم ها در صورتی موفق خواهند شد که شرط معلم بودن که همان پیشرو بودن است را حفظ کنند. معلم ها باید همواره جلوتر از زمان خود حرکت کنند و در دانش و مهارت پیشرو باشد.

استاندار کرمانشاه با اشاره به سرعت گرفتن تحولات جهانی در دهه های اخیر، گفت: در دو، سه دهه اخیر تحولات شگفت انگیزی در دنیا رخ داده و امروزه دانش‌آموزان هم همچون دیگر اقشار جامعه با فضای مجازی آشنا بوده و به دلیل دسترسی زیاد به فضای مجازی دانسته‌های آنها زیاد است، لذا معلم ها برای تعلیم و تربیت صحیح دانش آموزان باید مدام در حال تقویت توانمندی‌های خود باشند.

صحرایی با بیان اینکه معلمان امروز باید تحولات جهانی را خوب شناخته و برای دانش آموزان تبیین کنند، تاکید کرد: معلم‌ها در وهله اول خودشان باید به این باور برسند که ترازوی تمدنی در حال جابجا شدن است و هیمنه آمریکا در حال فروریختن است و به زودی تمدن بزرگ ایرانی اسلامی در دنیا خود را نشان خواهد داد.

وی ادامه داد: امروز دیرباورترین انسان های دنیا هم در حال پذیرش این واقعیت هستند که جابجایی تمدنی در حال رخ دادن است و معلم ها هم نباید از رخدادهای روز جهان عقب باشند.

وی با اشاره به شکسته شدن هیمنه آمریکا و رژیم صهیونیستی، گفت: بعد از جنگ جهانی دوم یک تیر هم به سمت پایگاه‌های آمریکا شلیک نشده بود که کسی مسئولیت آن را بپذیرد، در حالیکه در جریان حمله به عین الاسد هیمنه آمریکا شکسته شد و در هفته های اخیر نیز در جریان عملیات «وعده صادق» هیمنه رژیم صهیونیستی در معرض دید جهانیان فرو ریخت.

صحرایی افزود: این ثمره سردادن شعار«خواستن، توانستن است» مردم ایران اسلامی بود که در عملیات وعده صادق حمله کوبنده ای به مواضع رژیم صهیونیستی داشتیم و نه مخفیانه، بلکه آشکارا توانستیم هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را زیر سوال ببریم.

وی همچنین با اشاره به خیزش این روزهای دانشجویان آمریکایی در حمایت از مردم غزه، گفت: این روزها در حالی خیزش دانشجویان آمریکایی را در حمایت از مردم مظلوم غزه شاهد هستیم که دولت آمریکا تندترین برخوردها را با این افراد دارد و شعار آزادی بیان خود را زیرسوال برده است.

صحرایی با اشاره به مشکلات اقتصادی گفت: در اینکه ما هم همچون دیگر مردم دنیا مشکلاتی داریم شکی نیست، اما باید مشکلاتمان را خودمان حل کنیم که شما دانش آموزان بعنوان آینده سازان کشور نقش مهمی در این خصوص دارید.

صحرایی در ادامه با اشاره به تغییر فرآیند پذیرش داوطلبان ورود به دانشگاه‌ها و تاثیرگذاری معدل در نتیجه آزمون سراسری، گفت: هرچه مرجعیت از کلاسهای کنکوری برداشته و به سمت کلاس درس برگردد، عدالت آموزشی خود را بیشتر نشان می دهد و خودنمایی دانش‌آموزان در اقصی نقاط کشور بیشتر می شود.

وی  گفت: سال گذشته ۴۰۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی و ۱۰۰ میلیارد تومان از محل کمکهای خیرین برای تجهیز مدارس استان اختصاص پیدا کرد.

 انتهای پیام
 

دیگر خبرها

  • دانش آموزان نقش مهمی در رفع مشکلات کشور دارند
  • معلم‌ها تحولات جهان را برای دانش‌آموزان تبیین کنند
  • واکنش رئیس‌جمهور ونزوئلا به سرکوب دانشجویان آمریکا
  • بورل: اعضای اتحادیه اروپا در ماه مه کشور فلسطین را به رسمیت می‌شناسند
  • حربه زنگ زده یهودستیزی
  • تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان در محکومیت برخورد آمریکا با دانشجویان
  • ادعای کاخ سفید؛ اسرائیل پذیرفته که قبل از حمله به رفح، نگرانی‌های آمریکا را در نظر بگیرد
  • تجمع دانشگاهیان گناباد در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی
  • تجمع دانشجویان کرمانی در محکوم کردن رژیم صهیونیستی
  • اجتماع بزرگ دانشگاهیان کرمانشاه برگزار می شود