Web Analytics Made Easy - Statcounter

     

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از سازمان بسیج مهندسین کشاورزی عبدالله جعفری مدیر سازندگی کارآمدی سازمان بسیج مهندسین کشاورزی با اعلام این خبر افزود: کلینیک های سیار دامپزشکی و دامپروری سازمان بسیج مهندسین کشاورزی  به همراه کادری از دامپزشکان بسیجی استان های مازندران،گلستان،آذربایجان غربی و کرمانشاه جهت ارائه خدمات درمانی به دام های دامداران زلزله زده و پیشگیری از شیوع بیماری های دامی  در روستاهای منطقه سرپل ذهاب مستقر خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی هم چنین از اعزام تیم های تسهیلگری و مروجان کشاورزی به روستاهای تخریب شده خبرداد و بیان داشت: با برنامه ریزی های صورت گرفته در نظر داریم  برای 150 کارشناس بسیجی متخصص کشاورزی بومی منطقه سرپل ذهاب  آموزش های تسهیلگری و تخصصی برگزار کنیم و سپس با شبکه سازی آنان را به روستاهای آسیب دیده اعزام کنیم به طوری که کلیه روستاها را تحت پوشش خدمات رایگان آموزشی و توانمندسازی قرار خواهیم داد.

جعفری با ابراز امیدواری از اینکه حضور بسیجیان متخصص این سازمان، فصل نویی از تولید را در کشاورزی منطقه رقم خواهد زد بیان داشت: هدف بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی این است که انشااله با همت بسیجیان متخصص کشاورزی در منطقه و با حمایت سایر دستگاه های اجرایی، زمینه را برای احیا و توسعه کشاورزی منطقه فراهم کرده  و با توانمندسازی کشاورزان و روستاییان، شاهد آغاز فصل نویی در تاریخ کشاورزی این منطقه باشیم.

بر اساس اخبار منتشر شده درباره زلزله استان کرمانشاه زمین لرزه   7.3 ریشتر شامگاه 21 آبان ماه سال جاری  در حوالی بخش ازگله شهرستان سرپل ذهاب منجر به کشته شدن  505 نفر از هموطنانمان در استان کرمانشاه و برجای ماندن 12هزار مصدوم شد؛ هم چنین این واقعه موجب واردآمدن  خسارتی معادل  800 میلیارد تومان به بخش کشاورزی شد که با توجه به محل کانون زلزله در نزدیکی روستاهای شهرستان سرپل ذهاب و اشتغال عمده ساکنان این منطقه به دامپروری، احیا و رونق کشاورزی در این منطقه نیاز به هماهنگی و مشارکت کلیه دستگاه های زیربط دارد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۴۲۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۹۷ گروه جهادی در هفته بسیج سازندگی به مناطق کم برخوردار/اجرای ۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کازرون

سرهنگ پاسدار حسین حیاتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون اظهار کرد: همزمان با هفته بسیج سازندگی از ۱۵ تا ۲۱ اردیبهشت ماه بیش از ۱۱۰ برنامه شاخص در شهرستان کازرون برگزار می‌شود.

او با توجه به شعار هفته بسیج سازندگی امسال همه با هم گفت: در جهت تحقق شعار سال بیشترین تلاش مشارکت دادن مردم در برنامه‌های بسیج سازندگی است که همه برنامه‌ها با محوریت مردم انجام خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون تصریح کرد: در جهت برنامه هفته بسیج سازندگی بیش از ۹۷ گروه جهادی در قالب ۵۰۰ نفر به منظور خدمات دهی در امورات فرهنگی، آموزشی، علمی و ورزشی به مناطق کم برخوردار شهرستان کازرون اعزام خواهند شد.

او، برنامه‌های شاخص هفته بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون را دیدار بسیجیان گروه‌های جهادی با امام جمعه شهرستان، برگزاری میز خدمت، ساخت و مرمت مسکن محرومان، افتتاحیه طرح محرومیت زدایی، اعزام تیم دامپزشکی جهت واکسیناسیون دام و طیور به روستاها، ویزیت رایگان و پایش سلامت نام برد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • ارزیابی مناطق متاثر از زمین لرزه سیرچ/ خسارتی گزارش نشد
  • زلزله سیرچ را لرزاند؛ اعزام ۲ تیم امدادونجات به منطقه
  • فرهنگ جهادی و تفکر بسیجی راهکار تحقق «ما می توانیم»
  • اعزام ۹۷ گروه جهادی در هفته بسیج سازندگی به مناطق کم برخوردار/اجرای ۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • ۱ فوتی و ۱ مصدوم در برخورد پراید با کامیون در محور قصرشیرین به سرپل‌ذهاب
  • بهره مندی بیش از ۹۰ روستا در مناطق شرقی کرمانشاه از آب شرب خانگی
  • غرق شدن نوجوان ۱۴ ساله در سرپل ذهاب
  • خدمت ۱۳ میلیارد تومانی بسیج جامعه پزشکی به مناطق کم‌برخوردار کرمانشاه
  • ۱۳ میلیارد تومان خدمات ارائه شده توسط سازمان بسیج جامعه پزشکی
  • اعزام ۶۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان بوشهر