Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@10:42:44 GMT

قدس پایتخت فلسطین و نماد مسلمانان است

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۵۱۶۳۱

قدس پایتخت فلسطین و نماد مسلمانان است

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، مولوی عبدالصمد کریم زایی امام جمعه اهل سنت ایرانشهر در خطبه‌های این هفته نمازجمعه اهل سنت ایرانشهر اظهار داشت: بیت المقدس نخستین قبله گاه مسلمانان و مرکز تمام انبیاء الهی است.

کریم زایی افزود: متاسفانه این سرزمین مقدس حدود ۷۰ سال است که زیر سلطه رژیم غاصب صهیونیستی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: با توجه به اهمیت و جایگاه قدس در میان امت اسلام به عنوان نخستین قبله گاه مسلمانان انتظار می‌رود تمامی سران کشور‌های اسلامی و عربی در مقابل ادعای احمقانه ترامپ مبنی بر اینکه قدس پایتخت رژیم صهیونیستی است ایستادگی کنند.

امام جمعه اهل سنت ایرانشهر رئیس جمهور آمریکا را فردی احمق، نادان و بی عقل خواند و گفت: هر فردی که در مقابل سخنان ترامپ سکوت کند باید در مسلمانی آن شک کرد.

مولوی کریم زایی بزرگترین شکست دشمن را ایجاد صف‌های طویل اتحاد و همبستگی در مقابل آنان خواند و افزود: مردم مسلمان ایران سالهاست که فریاد آزادی قدس شریف و حمایت از مردم مظلوم فلسطین را سر می‌دهند که انتظار می‌رود جهان اسلام با ملت ایران برای آزادی قدس شریف همگام شوند.

وی افزود: قدس پاره تن اسلام است و پاره تن اسلام خواهد ماند بنابراین مسلمانان باید با تمام توان در برابر این اهانت ترامپ ایستادگی کنند.

وی بیان کرد: جهان اسلام باید در حمایت از مردم فلسطین و محکوم کردن سخنان ترامپ یکپارچه و متحد شوند.

ایرانشهر در ۳۴۰ کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.

انتهای پیام/ع

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۱۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عاملان تیراندازی در ایرانشهر زمین گیر شدند

سرهنگ علیرضا دلیری گفت: در پی اعلام چند مورد تیراندازی به سمت شهروندان ایرانشهری در محلات این شهرستان، بررسی موضوعات به صورت ویژه در دستورکار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با حضور مأموران انتظامی در صحنه و اقدامات اطلاعاتی به عمل آمده مشخص شد، سرنشینان ۲ دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ و یک دستگاه خودرو پژو پارس با سلاح کلاش و کلت کمری به سمت یکی از شهروندان تیراندازی که موجب مجروحیت یک نفر شده و عاملان شرارت از محل متواری شدند.

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: به منظور دستگیری عاملان این جرم، با انجام کار دقیق پلیسی هشت نفر از متهمان شناسایی و طی سه عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه تحقیقات در خصوص کشف سلاح‌های به کار رفته در این تیراندازی‌ها همچنان در دستور کار پلیس است، افزود: متهمان به بزه انتسابی اعتراف کرده و انگیزه خود را اختلافات قبلی عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • واکنش ترامپ به خیزش دانشجویان آمریکایی در حمایت از فلسطین
  • ترامپ خطاب به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا: اعتراضات را متوقف کنید، همین الان!
  • واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا
  • امنیت شغلی و تامین مسکن کارگران دغدغه دولت است
  • تلاش کارگران منجر به ایجاد امنیت اقتصادی می‌شود
  • حمایت از فلسطین در پایتخت اسپانیا + فیلم
  • عاملان تیراندازی در ایرانشهر زمین گیر شدند
  • تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان در محکومیت برخورد آمریکا با دانشجویان
  • دیدنی های امروز؛ از اعتراضات ضداسرائیلی تا مهمات منفجر نشده در غزه
  • این دختر به نماد اعتراضی در امریکا تبدیل شده است | تصویر