Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-07@17:21:25 GMT

212 هزار دلار پاداش فیفا برای باشگاه‌ها

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۵۷۰۳۲

به گزارش پارس نیوز،

"، در شرایطی که فیفا در جام جهانی 2014 برزیل برای هر بازیکن پاداش روزانه 3 هزار دلاری در نظر گرفته بود که پرداخت این پاداش ها از سوی فدراسیون به باشگاه های ایرانی جنجال های بسیاری در پی داشت، حالا خبر می رسد این پاداش از سوی فیفا سه برابر شده و به ازای هر روز حضور بازیکنان در روسیه مبلغی در حدود 8500 دلار به باشگاه ها پرداخت خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پاداشی که قرار است از دو هفته قبل از آغاز رسمی جام جهانی محاسبه و تا آخرین روز حضور در نظر گرفته شود که اگر بنا بر حضور در مرحله گروهی باشد، می توان 25 روز برای هر ملی پوش در نظر گرفت که بر این اساس باشگاه های ایرانی به ازای هر نفر ملی پوشی که در جام جهانی داشته باشند پایه مبلغی در حدود 212 هزار دلار (به پول حال حاضر ایران نزدیک به 900 میلیون تومان) دریافتی خواهند داشت.


رقمی چشمگیر که می تواند بخشی از مشکلات مالی و بودجه سال آتی باشگاه های ایرانی را تامین کند، البته به شرطی که در فهرست نهایی تیم ملی سهمیه ای از سوی کی روش داشته باشند. حال شما تصور کنید یک باشگاه داخلی مثل پرسپولیس یا استقلال دو تا سه مسافر در فهرست نهایی تیم ملی داشته باشند آن وقت این مبلغ به دو تا سه میلیارد تومان خواهد رسید که در نوع خود رقم چشمگیری خواهد بود.

منبع: پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۷۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مارکا: گل زاهدی شایسته بردن جایزه فیفا پوشکاش است

نشریه اسپانیایی مارکا گل تماشایی بازیکن ایرانی شاغل در جی لیگ ژاپن را لایق قرار گرفتن در میان نامزدها کسب جایزه زیباترین گل سال دانسته است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، گل از راه دور شهاب زاهدی، بازیکن تیم آویسپا فوکوکای ژاپن مقابل تیم گامبا اوزاکا از فاصله 70 متری نه تنها در قاره کهن بلکه در سراسر جهان مورد توجه قرار گرفته است.

در فضای مجازی بسیاری از کاربران با مشاهده این گل، آن را شایسته بردن جایزه فیفا پوشکاش به عنوان زیباترین گل سال دانسته‌اند و نشریه مارکای اسپانیا نیز این موضوع را تأیید کرده و گل زاهدی را شایسته حداقل قرار گرفتن در میان نامزدهای کسب جایزه فیفا پوشکاش توصیف کرده است.

مارکا در این باره نوشته است: « فیفا را خبر کنید. گل تماشایی از فاصله 70 متری که باید کاندیدای جایزه پوشکاش باشد.»

فیلم سوپرگل زاهدی در لیگ ژاپن

شهاب زاهدی برای زدن این گل، پس از دریافت توپ در نیمه خودی، متوجه جلو آمدن دروازه‌بان حریف شد و بلافاصله از همان محل توپ را به سمت دروازه حریف شوت و آن را به تور چسباند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مارکا: گل زاهدی شایسته بردن جایزه فیفا پوشکاش است
  • تهدید ویسی علیه سازمان لیگ: تا فیفا و CAS می‌روم
  • از خرداد ماه، قیمت حبوبات کاهش می‌یابد
  • اولین رنکینگ رسمی فوتسال جهان/ مردان ایران در رده چهارم، بانوان هشتم
  • اولین رنکینگ رسمی فوتسال جهان؛ مردان ایران چهارم، زنان هشتم
  • قیمت حبوبات از خرداد کاهشی می‌شود
  • از فیفا 94 تا امروز؛ روند دیدنی تکامل ضربات آزاد
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۷
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ |برنت ۸۳ دلار و ۲۹ سنت شد
  • گشتی در اقتصاد جهان | صادرات گاز ترکمنستان به چین از روسیه بیشتر شد