Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از فدراسیون اسکواش؛ مسعود سلیمانی رییس فدراسیون اسکواش ایران که به همراه مسعودقره ضیاالدینی کارشناس فدراسیون در اجلاس جهانی اسکواش شرکت کرد دیپلماسی فعالی را در حوزه های مدرسی و آموزش و مربیان و داوران و کرسی ها و ارتباط نزدیک با کشورها را پیشنهاد داد.
ارائه پیشنهادات توسط سلیمانی در صحن اجلاس و نشست تخصصی با مایکل خان و مانیوم مسولین آموزش و مربیان فدراسیون جهانی و اندرو شَِلی مدیر اجرایی فدراسیون جهانی باعث شد که این فدراسیون به این جمع بندی برسد که مسولیت تحقیق و پژوهش فدراسیون جهانی را به مسعودسلیمانی اعطا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین در ابلاغ مورد نظر دو تحقیق مبنی بر اینکه چرا اسکواش سالم ترین ورزش هاست ؟ و موضوع دوم اینکه سیستم های انرژی غالب در اسکواش کدام است ؟ را هم سفارش داده است . این موفقیت که نخستین خروجی از این حضور بود را به جامعه اسکواش تبریک عرض کرده و رایزنی های دیگری هم در اجلاس فرانسه صورت گرفت که نتایج آن اعلام خواهد شد.
فدراسیون اسکواش علاقمندان را برای مشارکت در نخستین موضوعات تحقیقی فدراسیون جهانی دعوت به همکاری می کند که نام آن ها جزو اولین پژوهشگران جهانی اسکواش در تاریخ این ورزش بماند.
­

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۸۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شانس اسکواش ایران برای کسب ۴ مدال

روز پایانی رقابت‌های بین‌المللی اسکواش «قطر جونیور» در شرایطی برگزار می‌شود که نمایندگان ایران شانس کسب ۴ مدال را دارند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در روز پایانی مسابقات بین‌المللی اسکواش قطر جونیور نمایندگان ایران در رده‌های سنی مختلف به مصاف رقبای خود می‌روند.

در فینال کمتر از ۱۹ سال محمد چنگانیان به مصاف قادر گل از کویت می‌رود. در دیگر بازی امروز در رده سنی کمتر از ۱۳ سال، امیر رضا الوانساز برای کسب مدال برنز رو در روی محمد مأمون‌خان پاکستانی صف‌آرایی می‌کند و باربد چاوشی نیز در رده سنی کمتر از ۱۷ سال باید برای کسب مقام سومی این رقابت‌ها عبدالله علی از کشور کویت را پشت سر بگذارد. در دیگر رقابت امروز و در رده سنی ۱۹ سال، سیدمبین سیدان برای کسب عنوان سومی به مصاف عبدالرحمان المغربی از کشور کویت خواهد رفت.

به گزارش ایمنا، مسابقات بین‌المللی قطر جونیور در رده‌های سنی کمتر از ۱۱، ۱۳، ۱۵، ۱۷و ۱۹ سال پسران از دوم اردیبهشت به میزبانی قطر آغاز شده است و امروز با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان می‌دهد. در این مسابقات نمایندگانی از کشورهای جمهوری اسلامی ایران، کویت، چین، اردن، عربستان، پاکستان، مصر، سنگاپور، هند، مالزی، آمریکا، سریلانکا و کشور میزبان در دوحه با هم رقابت می‌کنند.

ملی‌پوشان کشورمان دیشب در محل سفارت ایران در دوحه، میهمان سفیر جمهوری اسلامی بودند.

منبع: ایرنا کد خبر 747860

دیگر خبرها

  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • جام جهانی پاراتیراندازی | تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
  • شانس اسکواش ایران برای کسب ۴ مدال
  • ائتلاف تهران مسکو، محوری در نظم جدید جهانی
  • پایان دوره توانمند سازی معاونین و مربیان پرورشی مدارس سمپاد در قم
  • برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی
  • خزعلی، معاون رئیسی: آموزش زیست عفیفانه به مربیان در دستور کار است/ در زمینه حجاب، دنبال فرهنگ‌سازی هستیم
  • رونمایی از مجمع پارلمانی جهانی شهید سلیمانی (ره)
  • ایران به جایگاه خود در کدکس کشاورزی باز می گردد