Web Analytics Made Easy - Statcounter

سمنان - ایرنا - رییس حوزه علمیه برادران استان سمنان گفت : آمریکا مجری اهداف رژیم صهیونیستی در منطقه خاورمیانه برای تفرقه بین کشورهای اسلامی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلی مهدی نژاد روز شنبه در گفت ‌و گو با ایرنا با محکوم کردن اقدام ناپسند ترامپ در به رسمیت شناختن بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم اسراییل افزود : اسراییل فرزند نامشروع آمریکا در منطقه است و با حمایت ایالات متحده اصل این رژیم به وجود آمده و تمام اهداف این 2 غده سرطانی مشترک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان این که سیاست آمریکا به غارت بردن نفت منطقه خاورمیانه طبق برنامه‌ریزی رژیم صهیونیستی است، اظهارداشت: ایجاد جنگ منطقه‌ای، اختلاف بین کشورهای اسلامی و بر هم زدن امنیت خاورمیانه از جمله برنامه‌‌های ایالات متحده است.
مهدی نژاد این اقدام ترامپ را نتیجه شکست در مذاکرات و طرح‌های منطقه اعلام کرد و ادامه داد: از آنجایی که رژیم صهیونیستی در طرح‌های خاورمیانه و مذاکرات اسراییل و اعراب با شکست مواجه شده‌ هدف آخر خود را نشانه گرفتند وبیت المقدس را به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی قرار داد.
رییس حوزه علمیه برادران استان سمنان با تأکید بر لزوم بیداری و آگاهی دولت‌های اسلامی در تقابل با این حرکت سخیف ترامپ، اضافه کرد: باید دولت‌های انقلابی تحرک بیشتری در مقابل این اقدام از خود نشان دهند.
وی با بیان این که دولت آمریکا و این رژیم با آگاهی بر تحرک نداشتن کشورهای عربی، دست به چنین اقدامی می‌زنند، ادامه داد: اکنون وظیفه جوانان مسلمان ایستادگی در برابر این زیاده‌خواهی سران ظلم و استکبار است.
به گزارش ایرنا، دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا ، هفته گذشته بیت المقدس را به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی به رسمیت شناخت که تاکنون با واکنش جهانی مواجه شده است.
6026
*خبرنگار: محدثه عباسی **انتشار دهنده: جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۸۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر صهیونیست: مذاکره با حماس بس است؛ به رفح حمله کنید

وزیر دارایی رژیم صهیونیستی با مذاکرات آتش‌بس با حماس مخالفت کرد و ضمن بی‌اهمیت شمردن خواست جامعه بین‌المللی، خواستار حمله تمام‌عیار به رفح شد.

به گزارش ایسنا، «بتسلئیل اسموتریچ» وزیر دارایی رژیم صهیونیستی با مذاکرات آتش‌بس در قاهره مخالفت کرد و گفت رژیم صهیونیستی نباید به فشارهای جامعه بین‌المللی برای پایان این جنگ تن دهد.

او با بیان اینکه اعزام هیئت مذاکره‌کننده از رژیم صهیونیستی به مصر یک اشتباه است، گفت: «فقط باید با آتش حرفتان را بزنید. نباید در برابر فشارهای بین‌المللی کوتاه بیایید و تا وقتی دشمن شکست نخورده، نباید متوقف شوید.

اسموتریچ جنگ غزه را «جنگ بر سر استقلال اسرائیل» دانست و گفت رژیم صهیونیستی باید ضمن حمله به رفح، کنترل محور صلاح الدین را در دست گیرد، منطقه‌ای مرزی میان مصر و نوار غزه.

او با طرح این ادعا که اعضای شاخه نظامی حماس در اردوگاه‌های جنوب غزه حضور دارند، گفت: «بلافاصله پس از آن به‌سمت منطقه دیر البلح رفته و گردان‌های حماس را که در اردوگاه‌های مرکزی فعایت دارند، منهدم می‌کنیم.»

رسانه‌های عبری بامداد امروز (سه‌شنبه) اعلام کردند ارتش رژیم صهیونیستی عملیات نظامی خود را در بخش شرقی شهر رفح آغاز کرده و جنگنده‌های این رژیم حملات هوایی شدیدی را علیه این منطقه انجام داده‌اند.

این در حالی است که ساعاتی پیش منابع آمریکایی مدعی شدند حمله اخیر رژیم صهیونیستی در شهر رفح در نوار غزه عملیاتی محدود بوده و بخشی از حمله تمام‌عیار رژیم صهیونیستی به این شهر که تل‌آویو مدت‌هاست درباره آن سخن می‌گوید، نیست.

ارتش رژیم صهیونیستی شامگاه دوشنبه اعلام کرده بود که حتی در صورت حصول توافق آتش‌بس با حماس، باز هم حمله به رفح انجام خواهد شد. رژیم صهیونیستی در حالی به رفح حمله کرد که حماس دوشنبه با توافقنامه پیشنهادی مصر و قطر برای برقراری آتش‌بس و تبادل اسرا موافقت کرده بود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • وزیر صهیونیست: مذاکره با حماس بس است؛ به رفح حمله کنید
  • منطقه امن کجاست؟+ فیلم
  • اهداف حمله اسرائیل به رفح به روایت سی ان ان
  • مسوولیت جنایات در رفح بر عهده رژیم صهیونیستی و آمریکا است
  • سی‌ان‌ان: عملیات اسرائیل در رفح محدود خواهد بود
  • رهبر انقلاب: اگر کمک آمریکا نبود رژیم صهیونیستی قدرت این رفتارهای وحشیانه را داشت؟
  • مختصات نظم جدید منطقه
  • اتحاد ملت‌ها، انزوای صهیونیسم
  • ترامپ بهترین دوست اسرائیل!
  • سالیوان: توافق دفاعی آمریکا با عربستان بدون رابطه ریاض با اسرائیل امکان‌پذیر نیست