Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@14:18:39 GMT

مرگ شاه جرج ششم پادشاه انگلستان

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۶۱۶۹۱

مرگ شاه جرج ششم پادشاه انگلستان

‍‍‍‍‍‍

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284                   اشتراک گذاری گزارش خطا بازگشت به بالای صفحه .به کانال تلگرام ما بپیوندید برچسب ها وقایع اتفاقیه تاریخ انگلیس فیلم ویدئو king george vi

سایت تابناک از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

نظر شما نام: ایمیل: * نظر: تاریخ مرگ شاه جرج ششم پادشاه انگلستان مرگ شاه جرج ششم پادشاه انگلستان و پدر ملکه الیزابت دوم حکمران فعلی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
.. مراسم بازگشایی پل گلدن گیت پل گلدن گیت که سانفرانسیسکو را به شمال کالیفرونیا وصل می‌کند پل نارنجی... خاندان حاکم بر سیاست آمریکا فرانکلین دلانو روزولت که به اختصار «اف‌دی‌آر / FDR» نیز خطاب می‌شود، سی... روزی که اتریش به آلمان الحاق شد در 15 مارس 1938 اتریش به آلمان الحاق شد. این الحاق با یک همه پرسی که در... در کنفرانس پاریس چه گذشت؟ کنفرانس پاریس از جولای 1946 تا 15 اکتبر در پاریس برگزار شد. در این... نقاشی به شیوه قرن دهم میلادی در قرن دهم میلادی برخی از هنرمندان در سطح اروپا برای مخفی نگه داشتن آثار... تحریم کالا توسط مردم در دوره پهلوی پس از اوج گیری مشکلات اقتصادی در سال‌های پایانی حکومت پهلوی که منجر به... سفر محمدرضا پهلوی به پاکستان محمدرضا پهلوی در سال 1950 با سفر به پاکستان کوشید روابطش را با این کشور... صنعت نفت ایران در 1329 صنعت نفت ایران در دهه بیست و سی هجری شمسی دوران پرفراز و نشیبی را پشت سر... نشست رسیدگی به شکایت ایران از شوروی با وجود آنکه شوروی و انگلیس توافق کرده بودند که پس از جنگ جهان دوم ایران... سخنرانی مشهور پرده آهنین چرچیل در جریان جنگ سرد و تقابل بلوک شرق به رهبری شوروی و بلوک غرب به رهبری... تصاویر تاریخی نبرد گوآم در جریان جنگ جهانی دوم جزیره گوآم اولین بخش از قلمرو آمریکا بود که به... بغداد در دهه 50 میلادی تصاویری تاریخی از دهه پنجاه میلادی عراق را می‌بینید؛ دورانی که عراق از... سخنرانی رهبری مقابل سفارت آمریکا ویدیو نادر سخنرانی آیت الله خامنه ای در ششم آذر ماه 1358 در مقابل سفارت... تصاویر نادر از سفارت آمریکا در تهران حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح روز گذشته، در آستانه... نحوه برخورد حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با جاسوسان آمریکایی که در لانه جاسوسی بازداشت شده بودند پس از تسخیر سفارت آمریکا در ایران، آیت الله خامنه‌ای به سفارتخانه رفت و... مراسم خاکسپاری پتر اول صربستان پتر اول که به پتر آزادی‌بخش کبیر نیز معروف است یکی از حکمرانان موفق و... مسابقه جنجالی تیم ملی فوتبال آلمان و انگلستان پیش از جنگ جهانی دوم در جریان مسابقه‌ای دوستانه بین تیم فوتبال آلمان و انگلستان پیش از آغاز... تصاویر نادر از لورنس عربستان «توماس ادوارد لورنس / Thomas Edward Lawrence» باستان‌شناس، افسر نظامی،... تاج گذاری و سخنرانی پادشاه بریتانیا «جرج ششم / George VI» پدر الیزابت دوم ملکه فعلی بریتانیا بود که پس از... در اجلاس سران در ژنو چه گذشت؟ در دوران جنگ سرد برای اجتناب از جنگی ویرانگر سران چهار قدرت برتر آن زمان... فارسی العریبة صفحه نخست تابناک جهان اقتصادی ورزشی اجتماعی مجلس ویدیو دوره ی مدیریت رسانه درباره ما تماس با ما خبرنامه پیوندها جستجو آرشیو آب و هوا اوقات شرعی RSS تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به تابناک می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است. طراحی و تولید "ایران سامانه"

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۶۱۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی ایران معادلات آمریکا و غرب را تغییر داد

عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان، گفت: گستره حمله پهپادی و موشکی ایران به اسرائیل از نظر سیاسی دارای پیام‌های فراوانی بود که معادلات آمریکا و غرب در حمایت از رژیم صهیونیستی را تغییر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ حسن البغدادی در نشست تجلیل تحولات خاورمیانه از طوفان الاقصی تا وعده صادق که سالن همایش‌های شهید احمدی روشن دانشگاه قم برگزار شد، با اشاره به توقف روند عادی سازی روابط کشور‌های عربی با رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: اگر عملیات طوفان الاقصی نبود، اهداف اسرائیل و حامیانش در زمینه عادی‌سازی روابط محقق می‌شد.

وی با اشاره به درگیری‌های اخیر حزب الله لبنان با رژیم غاصب صهیونیستی، افزود: سران کشور‌های غربی حامی اسرائیل بدانند هنوز حزب الله وارد جنگ نشده و صرفا این تحرکات و اقداماتش یک بازی و (شوخی) است نه جنگ.

عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان با بیان اینکه اصلی‌ترین و بهترین موشک‌های حزب الله در انبار آماده شلیک است و هنوز وارد میدان نشده، گفت: در عین حال این را هم باید در نظر گرفت که پاسخ اخیر ایران در عملیات وعده صادق نیز بیشتر جنبه تادیب داشت و شروعی برای جنگ نبود.

وی با اشاره به عملیات‌ وعده صادق عنوان کرد: گستره حمله پهپادی و موشکی ایران، از نظر سیاسی دارای پیام‌های فراوانی بود که معادلات آمریکا و غرب در حمایت از رژیم صهیونیستی را تغییر داد.

البغدادی با اشاره به اتفاقات اخیر در اصفهان، به فرافکنی‌های رسانه‌های عربی در این خصوص اشاره کرد و گفت: در حالی رسانه‌های عربی از حمله گسترده موشکی به اصفهان خبر می‌دادند و تیترهایشان را می‌زدند که خود اسرائیل تاکید می‌کرد «من حمله موشکی به ایران نکرده‌ام».

وی با بیان اینکه محور مقاومت همچنان محکم و استوار، هیچ ترسی از مقابله با رژیم غاصب صهونیستی ندارد، بیان کرد: در راه مقابله با اقدامات و فعالیت‌های این رژیم کودک کش بر اساس تکلیف عمل خواهیم کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئیس‌جمهور: ایران می‌تواند به فرآوری معادن در آفریقا کمک کند
  • سخنرانی ترومن پس از بمباران هیروشیما / عماد مغنیه که بود و چگونه ترور شد؟ / تراژدی منابع مشترک چیست؟ / لذت رانندگی با شورلت‌های کلاسیک
  • حمایت اینفلوئنسرهای فضای مجازی از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین به سبک خاص+ فیلم
  • دانشجویان حامی فلسطین رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو کردند+ فیلم
  • حامیان فلسطین رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو کردند+ فیلم
  • جمیله علم‌الهدی، «بانوی اول ایران» در پاکستان! (+عکس)
  • چاقو کشی دختر دانش آموز علیه معلمان در انگلستان
  • پاسخ محکم ایران نشان داد اسرائیل بسیار ضعیف است
  • حزب‌الله لبنان: پاسخ محکم ایران نشان داد اسرائیل بسیار ضعیف است
  • حمله موشکی ایران معادلات آمریکا و غرب را تغییر داد