Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-05-04@14:24:29 GMT

شروط برانکو برای تمدید قرارداد

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۶۴۷۶۰

شروط برانکو برای تمدید قرارداد

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، این روزها مهمترین موضوع پرسپولیسی‌ها تمدید قرارداد با برانکو ایوانکوویچ سرمربی موفق این تیم است و حالا در جدیدترین اظهار نظر، حمیدرضا گرشاسبی سرپرست باشگاه پرسپولیس در مصاحبه‌ای که روز گذشته انجام داد عنوان کرد که قرارداد سرمربی تیم پرسپولیس فردا تمدید خواهد شد تا سرخ‌پوشان در ادامه راه با شرایط بهتری کار را ادامه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این در حالی است که برانکو به خوبی می‌داند در طی این مدتی که در پرسپولیس فعالیت کرده انتظارات به اندازه زیادی از او و تیمش بالا رفته است و برای ادامه این موفقیت باید ابزارهای لازم وجود داشته باشد. برانکو بهتر از هر کسی مطلع است که تداوم موفقیت‌های اخیر در گروی فراهم بودن شرایط و امکانات است و برای اینکه در ادامه راه باز هم موفق باشد باید بسترهای لازم فراهم شود.

 

از همین رو او در جلساتی که با گرشاسبی سرپرست باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد داشته خواستار فراهم بودن امکانات برای ادامه موفقیت‌های پرسپولیس شده است و البته ۲ شرط مهم را هم پیش‌روی سرپرست باشگاهش قرارداده تا با انجام آن، راه برای تمدید قرارداد تسهیل شود. ۲ شرط اصلی برانکو تسویه حساب با او و دستیارانش بوده و موضوع دیگر هم بحث تمدید قرارداد با بازیکنانی بوده که قراردادشان امسال با پرسپولیس به پایان می‌رسد.

 

پرسپولیس به دلیل شکایت باشگاه ریزه‌اسپور ترکیه علاوه بر محرومیت مالی از ۲ پنجره نقل و انتقالاتی هم محروم شده است و این موضوعی است که باعث شده تا برانکو در این زمینه محتاط‌تر عمل کند. او از گرشاسبی خواسته تا بازیکنانی که قراردادشان امسال به پایان می‌رسد تمدید کند تا دست او از نظر نیروی انسانی خالی نماند چرا که در صورتی که محرومیت نقل و انتقالات لغو یا کسر نشود کار برای تیم پرسپولیس در فصل بعد بسیار سخت خواهد بود.

 

از طرف دیگر برانکو و دستیارانش مبالغی را از باشگاه پرسپولیس طلبکار هستند و سرمربی پرسپولیس برای تمدید قراردادش با این باشگاه عنوان کرده که با آنها تسویه حساب شود. برانکو و دستیارانش بابت قراردادشان و همچنین پاداش قهرمانی در لیگ برتر و همچنین صعود در لیگ قهرمانان آسیا را به صورت کامل دریافت نکرده‌اند و سرمربی پرسپولیس خواستار روشن شدن تکلیف این بدهی‌ها و همچنین تسویه آنها شده که گرشاسبی هم قول‌های مساعدی به او داده است.

فارس

110

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۶۴۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد ضد بارسای ناپولی: فکر جدایی را هم نکن!

به گزارش "ورزش سه"، ناپولی می‌خواهد به هر قیمتی شده ستاره‌اش خویچا کواراتسخلیا را حفظ کند و مدیران باشگاه ایتالیایی قصد دارند این هفته با ایجنتش ماموکا جوگلی ملاقات کنند تا پیشنهاد تمدید جدیدی را به او منتقل کنند. پیشنهادی که باعث می‌شود او فکر جدایی و انتقال به بارسا را از سر خارج کند.

کالچو مرکاتو گزارش می‌دهد که ناپولی می‌خواهد قرارداد کواراتسخلیا را برای دو سال دیگر تمدید کرده و دستمزد او را سه برابر کند. وینگر گرجستانی که تا 2027 قرارداد دارد، در هر فصل 1.5 میلیون خالص درآمد دارد و دستمزد او به 4.5 میلیون یورو در سال می‌رسد، اگرچه هدف این فوتبالیست افزایش حقوق به 5 میلیون یورو در هر سال است.

در بارسا منتظر چراغ سبز لالیگا در قضیه فرپلی مالی هستند و اگر آن را دریافت نکنند، برابری با پیشنهاد ناپولی غیرممکن خواهد شد.

دیگر خبرها

  • قرارداد سث رالینز با WWE تمدید شد
  • اتلتیکو مادرید تصمیمش را گرفت: قرارداد ماریو هرموسو تمدید نمی‌شود
  • دلیل ناچو برای خودداری از تمدید قراردادش با رئال مادرید
  • یک سال دیگر با کاپیتان؛ سرجی روبرتو در آستانه تمدید قرارداد با بارسلونا
  • نه به مسی، بازی در اروپا برای یک فصل دیگر
  • رسمی؛ مارکو رویس پس از 12 سال از دورتموند جدا می شود
  • رئال مادرید قرارداد پسر مارسلو را تمدید کرد
  • پیشنهاد ضد بارسای ناپولی: فکر جدایی را هم نکن!
  • آغاز رسمی مذاکرات پرسپولیس با 10 بازیکن
  • درویش: بازیکنان سپاهان وقت کشی کردند/ از عالیشاه بعید بود